Dat zou een prachtige rel geven. DOEN JEF DOEN!quote:Op zondag 25 september 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey heeft zin om alle spellen in de fik te steken
heerlijkquote:Op zondag 25 september 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey: 6 ouwe rakkers die gaan niet meer uit zich zelf weg, de rest is gemiddeld 25-35 in de bloei van hun leven, wat doen ze daar?
ik geloof dat een aantal mensen hem enorm irriteren jaquote:Op zondag 25 september 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn niet Jeffrey zijn mensen, zij zorgen dat hij stil staat in zijn ontwikkeling en dat irriteert hem.
80% mag wegquote:Op zondag 25 september 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat een aantal mensen hem enorm irriteren ja
Hij zei eerder dat hij de meesten super irritant vindt jaquote:Op zondag 25 september 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat een aantal mensen hem enorm irriteren ja
slaap welquote:Op zondag 25 september 2022 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen, ik heb het gehad en ga lekker slapen.
Veel plezier met de mensen in het mooie kooitje![]()
Nou we denken hetzelfde ik ga ook. Slaap lekker allemaal!quote:Op zondag 25 september 2022 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaap lekker CoSquote:Op zondag 25 september 2022 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
eunice is ook wel een vermoeiend mens om mee te pratenquote:Op zondag 25 september 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey probeert af en toe een beetje actie te forceren, zodat er de volgende dag nog over wordt gepraat, maar pffff....
quote:Op zondag 25 september 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou we denken hetzelfde ik ga ook. Slaap lekker allemaal!
jij ookquote:Op zondag 25 september 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou we denken hetzelfde ik ga ook. Slaap lekker allemaal!
eunice moet ook gewoon ophouden met haar Kumbayaquote:Op zondag 25 september 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jeffrey zeurt nu ook wel een beetje, wat had hij dan verwacht toen hij hier aan begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |