jef is denk ik niet geintresseerdquote:Op zondag 25 september 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Jeffrey and Eunice sitting in a tree..
Nou iets van tijd voor actie. Het lijkt soms wel of hij de enige is die wil dat er echt wat gebeurt op het gebied van het grotere spelquote:
maar het is en blijft een schreeuwlelijkquote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet toegeven dat Wanda er beter uit ziet en minder streng ook nu ze heur haar niet heeft gestyltangd.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar het is en blijft een schreeuwlelijk
Dat welquote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar het is en blijft een schreeuwlelijk
Aan onze oren?quote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Zou het heel veel pijn doen als Babette lacht?
misschien dat ze daarom ook gelijk weer janktquote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Dat hele gezicht breekt, dus ja, lijden zal zequote:Op zondag 25 september 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ze huilt, maar ze lachtquote:Op zondag 25 september 2022 21:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien dat ze daarom ook gelijk weer jankt
Hij komt nog wel ver denk ik, als hij het handig aanpakt en een beetje zich ernaar opsteltquote:Op zondag 25 september 2022 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Jeffrey vindt dat 80 procent van de groep niks doet en alleen maar lullen over een ander. Die moeten er allemaal uit, ' heel die tafel die daar lui zit bijvoorbeeld, die moeten er allemaal uit" zegt ie
Het is wel een knappe meid vind ik.quote:Op zondag 25 september 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet toegeven dat Wanda er beter uit ziet en minder streng ook nu ze heur haar niet heeft gestyltangd.
Wel tricky, want hij gaat wel genomineerd worden voor het eliminatiespel, omdat hij al teveel mensen tegen de haren in heeft gestrekenquote:Op zondag 25 september 2022 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij komt nog wel ver denk ik, als hij het handig aanpakt en een beetje zich ernaar opstelt
Ik denk juist van niet, iedereen is bang voor hemquote:Op zondag 25 september 2022 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij komt nog wel ver denk ik, als hij het handig aanpakt en een beetje zich ernaar opstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |