Zin inquote:Op zondag 25 september 2022 23:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee doet ze niet, maar chaos gaat het worden
Weet je wel, dat ik dat ook wel wil, weet je wel.quote:Op zondag 25 september 2022 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen een dag vrij. Hopelijk niet weer de hele dag SL. Want ik wil chaos zien.
ik ook vrij . hoop ook op goede streamsquote:Op zondag 25 september 2022 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen een dag vrij. Hopelijk niet weer de hele dag SL. Want ik wil chaos zien.
Volgens mij mag iedereen zich kandidaat stellen, en als ze 5 of meer stemmen krijgen mogen ze campagne gaan voerenquote:Op zondag 25 september 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
Komt er nog een nominatie ronde voordat er gepitched gaat worden of andersom ?
Ja ja, ik zag het wel, je zei eerst Esther, maar is die andere ouwe, weet je welquote:Op zondag 25 september 2022 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
Janet in klaagmodus over het eten.
Damindeniequote:Op zondag 25 september 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je wel, dat ik dat ook wel wil, weet je wel.
Wanda is duidelijk favoquote:Op zondag 25 september 2022 23:16 schreef D. het volgende:
Al 49 stemmerts
http://poll.dezeserver.nl(...)65&layout=3&sort=prc
Is de laatste dagen wel veel meer... zo vervelend.quote:Op zondag 25 september 2022 23:17 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben lol in de loods, maar wij moeten het doen met totaal 4 ouwehoeren op 2 streams
quote:Op zondag 25 september 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, ik zag het wel, je zei eerst Esther, maar is die andere ouwe, weet je wel
Zeer vermoeiend jaquote:Op zondag 25 september 2022 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jahaa, weet je welecht al 50 keer gehoord de afgelopen 10 minuten.
Tis goed, ik plaag maar, aai over je bolletje.quote:
Ik dacht al, ben ik nu zo onhandig om dan verkeerd te stemmen.quote:
Er zijn avonden dat je de helft van de bewoners helemaal niet ziet.quote:Op zondag 25 september 2022 23:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Is de laatste dagen wel veel meer... zo vervelend.
Doe hetquote:Op zondag 25 september 2022 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis goed, ik plaag maar, aai over je bolletje.
WEET JE WEL, maar ik wil niet wisselen naar de hottub
Hele dagen jaquote:Op zondag 25 september 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn avonden dat je de helft van de bewoners helemaal niet ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |