Kan er niks van.quote:Op zondag 25 september 2022 19:37 schreef Paul het volgende:
Waarom speelt Malen nooit meer eigenlijk
De vorige keer toen ik dat vertelde kreeg ik de wind van voren van users die zelf nooit wat posten wat ze eten. Dat zegt genoeg lijkt me.quote:
Het is een slangenkuil hier!quote:Op zondag 25 september 2022 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik dat vertelde kreeg ik de wind van voren van users die zelf nooit wat posten wat ze eten. Dat zegt genoeg lijkt me.
Dit Belgi kan er vrij weinig van dus jaquote:Op zondag 25 september 2022 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Heeft het nog zin om te kijken als Maarten de Roon in de basis staat.
Wen er maar aan (misschien).quote:Op zondag 25 september 2022 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Heeft het nog zin om te kijken als Maarten de Roon in de basis staat.
Belgi heeft ook nog steeds allemaal opa's in de defensie staan anders.quote:Op zondag 25 september 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Bruyne gaat heel die defensie in hun kontje neuken.
Vertonghen en Alderweireld. Debast is 18 jaar.quote:Op zondag 25 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgi heeft ook nog steeds allemaal opa's in de defensie staan anders.
Jij ook al! Eerder vandaag las ik al ergens dat @PietjePuk2000 eigenlijk alleen extreem gespannen was voor een wedstrijd van Ajax. Ik vraag me wel af waar het vandaan komt dat jullie niet durven toe te geven dat jullie diep van binnen gewoon Ajaxsupporter zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg benieuwd naar Ajax zometeen.
#viesmad
Op die twee doelde ik ook ja.quote:Op zondag 25 september 2022 20:10 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vertonghen en Alderweireld. Debast is 18 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |