SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water towers can fly! :D
De Wit-Russische bevolking zit echt niet op Russen te wachten hoorquote:Op zondag 25 september 2022 13:57 schreef Monolith het volgende:
Vluchtende Russen zijn naar ik aanneem van harte welkom in bevriende naties als China, Wit-Rusland en ga zo maar door.
quote:Op zondag 25 september 2022 14:04 schreef ExTec het volgende:
Denk dat deze gast geen moeite hoeft te doen om rusland te ontvluchten.
[ afbeelding ]
Jullie happen zo lekker, heerlijkquote:Op zondag 25 september 2022 13:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
En als die 300 vluchtelingen haar afgetuigd hadden, had je laf gaan janken dat je vrouwen niet moet slaan ofzo, heb ik het goed, lospedrovska?
Precies want je bent gewoon een domme trol.quote:Op zondag 25 september 2022 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie happen zo lekker, heerlijk
Nee ik meen het wel, alleen met die griet dan overdrijf ik even om te checken wie de grootste Mongolen zijn hier.quote:Op zondag 25 september 2022 14:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies want je bent gewoon een domme trol.
Tuurlijk weten we dat, maar nooit verkeerd dat je het gewoon toegeeft
Oeh ik weet dat! Mag ik het zeggen?quote:Op zondag 25 september 2022 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik meen het wel, alleen met die griet dan overdrijf ik even om te checken wie de grootste Mongolen zijn hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You need to be cold to be queen.
Ik zie oprecht geen verschil met het tatoeren van een hakenkruis. En ik vermoed dat dat Z-symbool over een paar jaar ook precies zo zal worden gezien. Loop je mooi voor lul.quote:Op zondag 25 september 2022 14:04 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Lukashenko stuurt ze op de eerste vlucht terug naar Rusland.quote:Op zondag 25 september 2022 13:57 schreef Monolith het volgende:
Vluchtende Russen zijn naar ik aanneem van harte welkom in bevriende naties als China, Wit-Rusland en ga zo maar door.
Dit zal zijn grote voorbeeld zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 14:04 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2022 14:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit zal zijn grote voorbeeld zijn.
[ afbeelding ]
Ik wil geen Russen hier in Nederland.quote:Op zondag 25 september 2022 14:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Helemaal geen Russische vluchtelingen opnemen vind ik beetje zwart-wit. Het grootste probleem wat ik zie is het buiten houden van vijfde colonne figuren die er ongetwijfeld tussen zullen zitten.
Wapenindustrie opzetten in west Oekrane en daar gevluchte Russen in laten werken lijkt mij een aardige oplossing. Goed afzonderen en bewaken, maar verder goed behandelen, met goed onderdak, goed voedsel en dergelijke. En dagelijks een verplichte portie echte Russische geschiedenis.
Ik wil ook geen mensen uit veilige landen, mensen die schijt hebben aan onze democratie, normen en waarden, onze waardigheden, onze maatschappelijke ideen, onze geschiedenis ect ect en toch zijn ze hier.quote:Op zondag 25 september 2022 15:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik wil geen Russen hier in Nederland.
Russen opvangen zie ik als in het gezicht spugen van de gevluchte Oekraners.
bovendien zijn wij niet in staat de kaf van het koren te onderscheiden dus haal je in feite de vijand met open deur binnen.
En het is raar.
Ze mogen niet met EU visum komen als toerist , maar als vluchteling wel?
Laat Rusland ze maar houden, zo komt eventuele stront niet ons land binnen.
Je zal ze toch moeten 'verwerken' op een of andere manier. Ookal zijn ze niet welkom, dan alsnog moet een partij bezig zijn met ze daadwerkelijk uitzetten/ondervragen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik wil ook geen mensen uit veilige landen, mensen die schijt hebben aan onze democratie, normen en waarden, onze waardigheden, onze maatschappelijke ideen, onze geschiedenis ect ect en toch zijn ze hier.
Daar is helemaal geen tijd voor en geen personeel voor, daarom gaat het ook zo vaak fout.quote:Op zondag 25 september 2022 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je zal ze toch moeten 'verwerken' op een of andere manier. Ookal zijn ze niet welkom, dan alsnog moet een partij bezig zijn met ze daadwerkelijk uitzetten/ondervragen.
Bepaal jij dat? Nee dusquote:Op zondag 25 september 2022 15:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik wil ook geen mensen uit veilige landen, mensen die schijt hebben aan onze democratie, normen en waarden, onze waardigheden, onze maatschappelijke ideen, onze geschiedenis ect ect en toch zijn ze hier.
Dan kunnen we het forum wel stoppen. Als alleen mensen die het bepalen een mening mogen gevenquote:
Hier is dan weer niets vreemds aan.quote:
Oekrane heeft nu toch juist een afvallig gebiedquote:Op zondag 25 september 2022 15:34 schreef YStec het volgende:
[..]
Hier is dan weer niets vreemds aan.
Servi heeft zelf (in hun ogen) een afvallige provincie/gebied (Kosovo), dus kunnen ze dit soort zaken die afbreuk doen aan de territoriale integriteit niet goedkeuren.
Spanje, Turkije, China... Elk land met hetzelfde probleem reageert altijd met "we respecteren de territoriale integriteit blabla".
Ja, en?quote:Op zondag 25 september 2022 15:38 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Oekrane heeft nu toch juist een afvallig gebied
Waarom?quote:Op zondag 25 september 2022 15:42 schreef Dr88 het volgende:
[..]
wat ja en? je zin is toch vreemd of niet dan.
Servi is geen vriendje van Rusland om afvallige gebieden(Oekraine heeft afvallige gebieden juist). My dear wat een slechte historie kennis.quote:Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef YStec het volgende:
[..]
Waarom?
Ik reageer op een tekst over Servi, en maak de vergelijking met Servi en Kosovo, en referenda voor onafhankelijkheid/annexatie.
Wat is er vreemd aan?
Servi stemt normaal gesproken mee met Rusland, zit in het Russische kamp, er waren/zijn pro-Rusland demonstraties in Servi, noem het maar op.quote:Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Servi is geen vriendje van Rusland om afvallige gebieden(Oekraine heeft afvallige gebieden juist). My dear wat een slechte historie kennis.
Servi en Rusland zijn bloed broeders en eeuwig met elkaar verbonden, tenminste zo voelen ze dat. Rusland greep niet voor niets het gedoe om Servie aan om te gaan mobiliseren voor WW1.
Je slaat de plank volledig mis. Mensen die vluchten omdat ze het niet eens zijn met een regime moet je altijd helpen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik wil geen Russen hier in Nederland.
Russen opvangen zie ik als in het gezicht spugen van de gevluchte Oekraners.
bovendien zijn wij niet in staat de kaf van het koren te onderscheiden dus haal je in feite de vijand met open deur binnen.
En het is raar.
Ze mogen niet met EU visum komen als toerist , maar als vluchteling wel?
Laat Rusland ze maar houden, zo komt eventuele stront niet ons land binnen.
Ah wacht jou aanname is dat Servi nu niet Pro-Rusland zouden zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 15:52 schreef YStec het volgende:
[..]
Servi stemt normaal gesproken mee met Rusland, zit in het Russische kamp, er waren/zijn pro-Rusland demonstraties in Servi, noem het maar op.
Je zou dus verwachten dat ze nu ook pro-Rusland zouden zijn, en de referenda zouden steunen. Maar dat doen ze niet.
De waarom dat mijns inziens niet zo vreemd is staat in mijn post hierboven.
Wat is er nou zo vreemd aan mijn post. Waarom blijf je herhalen dat Oekrane afvallige gebieden heeft?
...
Maar zijn ze het niet eens met het voeren van oorlog of zijn ze het niet eens met de keuze te mobiliseren?quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Mensen die vluchten omdat ze het niet eens zijn met een regime moet je altijd helpen.
Ze zijn het echter wl eens met het regime, ze willen er alleen niet voor sneuvelen. Dat mogen de volgens de Slavische Russen minderwaardige etnische minderheden uit de deelrepublieken doen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Mensen die vluchten omdat ze het niet eens zijn met een regime moet je altijd helpen.
Volgens mij erkent Servi de Krim ook niet als Russisch. Als ze provincies die zich eenzijdig afscheiden gaan erkennen, dan hebben ze een probleem met Kosovo dus dat kan helemaal niet.quote:
Jahaaaaaaaaaaa, behalve als het aankomt op territoriale integriteit.quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ah wacht jou aanname is dat Servi nu niet Pro-Rusland zouden zijn.
Uhm volgens mij zag ik Gisteren Lavrov nog een documentje teken met zijn Servische collega.
Die Serven zijn harstikke Pro-Rusland man.
Ja, maar Oekrane heeft ook afvallige gebieden.quote:Op zondag 25 september 2022 16:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij erkent Servi de Krim ook niet als Russisch. Als ze provincies die zich eenzijdig afscheiden gaan erkennen, dan hebben ze een probleem met Kosovo dus dat kan helemaal niet.
In geen enkele van die gebieden was een meerderheid voor afscheiding of aansluiting bij Rusland. Totdat de Russen kwamen stoken.quote:Op zondag 25 september 2022 16:08 schreef YStec het volgende:
[..]
Ja, maar Oekrane heeft ook afvallige gebieden.
Dat je je eigen dommigheid gelooft zegt genoeg iddquote:Op zondag 25 september 2022 16:07 schreef YStec het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa, behalve als het aankomt op territoriale integriteit.
Weet je, laat ook maar..
Denk je daadwerkelijk dat de Russen in de all-inclusives in Turkije een goede afspiegeling zijn van de gemiddelde Rus?quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Russische vrouwen zijn ontzettend knap, maar erg afstandelijk.
Ben heel vaak in Turkije geweest all-in, en daar zaten altijd een hele hoop Russen.
Zijn vaak ontzettend 'koud' in hun doen en laten, en maken al helemaal geen contact met anderen.
Een beetje dus als Poolse mensen, maar dan nog afstandelijker.
En de mannen? Niet dat ik heel geinteresseerd ben in die bolle hoofden met kleine oogjes maar toch..quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ben heel vaak in Turkije geweest all-in, en daar zaten altijd een hele hoop Russen.
Zijn vaak ontzettend 'koud' in hun doen en laten, en maken al helemaal geen contact met anderen.
Duidelijk dus niet bekend met Russische cultuur.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Dat is de cultuur daar. In Nederland kan je op straat iemand met een glimlach begroeten zonder dat je deze persoon kent. In Rusland komt dat heel vreemd over.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Russische mannen zijn over het algemeen juist best wel lelijk.quote:Op zondag 25 september 2022 16:42 schreef quirina het volgende:
Overal zijn er knappe en minder knappe vrouwen op de wereld. En overal zijn er knappe mannen en minder knappe mannen op de wereld.
True, al help welvaart vaak ook wel mee.quote:Op zondag 25 september 2022 16:42 schreef quirina het volgende:
Overal zijn er knappe en minder knappe vrouwen op de wereld. En overal zijn er knappe mannen en minder knappe mannen op de wereld.
Je bekijkt het veel te simpel, mensen mogen ook gewoon van mening veranderen en beslissen dat ze het ergens niet mee eens zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 16:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ze zijn het echter wl eens met het regime, ze willen er alleen niet voor sneuvelen. Dat mogen de volgens de Slavische Russen minderwaardige etnische minderheden uit de deelrepublieken doen.
Nukes!quote:
Wat zit je hem nou te trollen? Hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Dat je je eigen dommigheid gelooft zegt genoeg idd
Je beseft jezelf dat Russische vrouwen in Turkse resorts voor het overgrote deel “sugarbabes” zijn? Welgestelde oudere kalende Russische mannen met een buikje en een jong kippetje.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Als dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren acht ik de kans groot dat op zijn minst Polen zich in de strijd gaat mengenquote:
Wacht, je bedoelt dat die dronken Britten in Amsterdam ook geen afspiegeling zijn van GB?quote:Op zondag 25 september 2022 16:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Je beseft jezelf dat Russische vrouwen in Turkse resorts voor het overgrote deel “sugarbabes” zijn? Welgestelde oudere kalende Russische mannen met een buikje en een jong kippetje.
Da's wel erg makkelijk; even "je mening veranderen", Rusland uit vluchten om onder de mobilisatie uit te komen en eenmaal in de EU weer met je Russische vlag zwaaien en lopen provoceren. Gelukkig sluiten de Russen binnen een paar dagen zelf de grens, zodat we ons in de EU niet af hoeven te vragen of we medelijden moeten hebben met "vluchtende" nazi's.quote:Op zondag 25 september 2022 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bekijkt het veel te simpel, mensen mogen ook gewoon van mening veranderen en beslissen dat ze het ergens niet mee eens zijn.
ik ben bang van welquote:
Zeker wel.quote:Op zondag 25 september 2022 17:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Wacht, je bedoelt dat die dronken Britten in Amsterdam ook geen afspiegeling zijn van GB?
He wat grappig: ik heb totaal tegenovergestelde ervaringen met de paar Russische vrouwen die ik ken/ontmoet heb. Maar goed, ik kom dan ook niet in all-inclusive verschrikkingen.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |