abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206107265
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 07:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Verduurzamen is jarenlang helaas stelselmatig tegengewerkt door debielen als Wilders en landverradertje Baudet die keer op keer de bek vol hadden met leugens en doembeelden zoals 'verduurzaming is klimaatkolder', 'belachelijk dat we gedwongen van het gas af moeten', 'gedwongen energietransitie die de burger 1000 miljard kost' en 'de tirannen van GroenLinks willen dat jij van je allerlaatste spaargeld verplicht een warmtepomp gaat kopen'.

Dat heeft bij behoorlijk wat domrechtsen voor angst gezorgd en nu moeten diezelfde mensen gesubsidieerd worden omdat ze niks aan verduurzaming hebben gedaan.
Nou hou ik het gewauwel van die heren niet zo bij, maar ik weet van Wilders wel dat hij al heel lang pleit voor kernenergie. En dat wordt gewoon door domlinksen (kennelijk moet je nu ineens het woord 'dom' ervoor zetten) steevast tegengehouden.

Het zal best dat Wilders en Baudet niet zoveel zien in alles op wind- en zonne-energie. Maar dat is ook weer niet zo gek. Het plan om op de Noordzee meer windmolens te zetten dan er volgens onderzoek op passen vind ik nou ook weer niet zo heel sterk.

Ik verwijt overheden domme beslissingen. En daar hebben zowel linkse als rechtse partijen, al dan niet met 'dom' ervoor een rol in gespeeld.
pi_206107302
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 10:10 schreef speknek het volgende:
Typisch Fok dat niemand kan lezen dat het een advies aan Kaag is en niet van Kaag.

Inb4 deepstate geplantte boodschap, want dat is logischer dan een misverstand door een gebrek aan geletterdheid.
Niemand? Denk jij echt dat jij de enige bent die dat gewoon heeft gelezen? Je snapt toch ook wel dat als zelfs jij het gelezen hebt, dat je niet de enige bent.
  maandag 26 september 2022 @ 12:14:02 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_206107330
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 12:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niemand? Denk jij echt dat jij de enige bent die dat gewoon heeft gelezen? Je snapt toch ook wel dat als zelfs jij het gelezen hebt, dat je niet de enige bent.
Damn, DESTROYED by facts and LOGIC.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206107370
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou hou ik het gewauwel van die heren niet zo bij, maar ik weet van Wilders wel dat hij al heel lang pleit voor kernenergie. En dat wordt gewoon door domlinksen (kennelijk moet je nu ineens het woord 'dom' ervoor zetten) steevast tegengehouden.
Welke linkse partijen zijn dat precies? Het klopt wel dat de PVV zich op een zinnige manier heeft ingezet pro-kernenergie. Daarom hebben we 10 jaar na Rutte I nu die 2 nieuwe reactoren bij Kampen, dat heeft de PVV maar mooi in het regeerakkoord weten te fietsen destijds.
pi_206108036
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 07:41 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gaat meer om Russische aggressie te stoppen. Om nu nog zaken te doen met een land dat ons wil aanvallen is gewoon niet handig
Laten we Russische agressie stoppen door onze eigen economie te wurgen (na 2 jaar corona-maatregelen), dat zal ze leren! Wie bedenkt dit en wie gelooft dit? :')
Ons wil aanvallen? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 september 2022 @ 13:18:30 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206108049
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Laten we Russische agressie stoppen door onze eigen economie te wurgen (na 2 jaar corona-maatregelen), dat zal ze leren! Wie bedenkt dit en wie gelooft dit? :')
Ons wil aanvallen? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als cafetaria "'t Huukske' uit Son en Breugel niet voor 1-10-2022 niet stopt met frikandellen bakken komt er een Soviet-aanval, las ik net op nu.nl
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206108056
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Laten we Russische agressie stoppen door onze eigen economie te wurgen (na 2 jaar corona-maatregelen), dat zal ze leren! Wie bedenkt dit en wie gelooft dit? :')
Ons wil aanvallen? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je nog hoe grappig het was dat in Rusland de boter schaars werd en achter slot en grendel ging?

Ik ook.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206108090
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Laten we Russische agressie stoppen door onze eigen economie te wurgen (na 2 jaar corona-maatregelen), dat zal ze leren! Wie bedenkt dit en wie gelooft dit? :')
Ons wil aanvallen? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals dat fabeltje tijdens corona dat als we alle winkels en cafe's sluiten we daarmee oma redden.
pi_206108469
Het afschieten van ambtenaren heeft ook geen 'maatschappelijk ontwrichtende werking'.
pi_206108512
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 13:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Weet je nog hoe grappig het was dat in Rusland de boter schaars werd en achter slot en grendel ging?

Ik ook.
Wat is er nu schaars dan?
pi_206108526
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:11 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat is er nu schaars dan?
Kijk, dit is daadwerkelijk trollen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206108547
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 14:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Kijk, dit is daadwerkelijk trollen.
Ik snap het niet. Je was aan het lachen toen boter achter slot en grendel ging in Rusland. Ok. En nu, wat heeft dat met dit artikel te maken? Is er iets schaars in de winkels? Zijn er dingen achter slot en grendel geplaatst? Welke overeenkomst zie je precies die je bij navraag niet gaat toelichten?
pi_206108559
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:15 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik snap het niet. Je was aan het lachen toen boter achter slot en grendel ging in Rusland. Ok. En nu, wat heeft dat met dit artikel te maken? Is er iets schaars in de winkels? Zijn er dingen achter slot en grendel geplaatst? Welke overeenkomst zie je precies die je bij navraag niet gaat toelichten?
Wat is de directe aanleiding voor het moeten sluiten van de winkels?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206108565
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:18 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Welke linkse partijen zijn dat precies? Het klopt wel dat de PVV zich op een zinnige manier heeft ingezet pro-kernenergie. Daarom hebben we 10 jaar na Rutte I nu die 2 nieuwe reactoren bij Kampen, dat heeft de PVV maar mooi in het regeerakkoord weten te fietsen destijds.
Als je van mij verwacht dat ik de PVV ga verdedigen, dan schat je mij verkeerd in.

En welke linkse partijen zijn niet tegen kernenergie kun je beter vragen.
pi_206108600
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:17 schreef VEM2012 het volgende:

En welke linkse partijen zijn niet tegen kernenergie kun je beter vragen.
Altijd weer dit doorzichtig gelul van rechts om de oppositie de schuld te geven omdat rechts te incompetent blijkt te zijn na tig jaren rechtse kabinetten ook maar iets zelf te organiseren/ regelen. :D
pi_206108603
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 14:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Wat is de directe aanleiding voor het moeten sluiten van de winkels?
De hoge energieprijzen + de bedrijfsvoering. Maar wat heeft dat met voedselschaarste te maken? Is er iets in dit land dat nu niet meer verkocht mag worden dan? Als ik nu naar de winkel ga, kan ik dan nog boter kopen of is dat niet toegestaan? Of een ander product misschien? Welke overeenkomst zie je precies tussen hetgeen in Rusland gebeurde en wat er nu in Nederland gebeurt?
pi_206108631
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je van mij verwacht dat ik de PVV ga verdedigen, dan schat je mij verkeerd in.

En welke linkse partijen zijn niet tegen kernenergie kun je beter vragen.
Je hoeft de PVV niet te verdedigen, maar toen zij het voor het zeggen hadden, kwamen er ook geen kerncentrales bij, ondanks dat ze zich zogenaamd zo enorm ervoor zouden inzetten. Of hun inzet is niets waard, of ze geven niet echt iets om de energiemarkt. Beiden lijken me waar.

En hoeveel linkse partijen zitten er nu helemaal in de regering? Of in de vorige? Hoe kan het dat de realistische doorpakkers van rechts na decennia van regeren en kamermeerderheden elke keer maar weer niets bereikt lijkt te hebben en daarom naar links moet gaan wijzen als hoofdschuldige. Hoe incompetent is de rechterflank dan wel niet?
  maandag 26 september 2022 @ 14:25:47 #268
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_206108635
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:59 schreef Hathor het volgende:
Ik heb toch echt liever brood van de bakker dan van de super.
Heel veel anderen schijnbaar niet, ik had ook nog liever gehad dat er rookruimtes zijn in cafés. Genoeg mensen helaas niet.

Nou helaas

Sowieso veel mensen die zeiken dat iets verdwijnt maar er zelf nooit kwamen bij dit soort kwesties.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_206108637
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
De hoge energieprijzen + de bedrijfsvoering. Maar wat heeft dat met voedselschaarste te maken? Is er iets in dit land dat nu niet meer verkocht mag worden dan? Als ik nu naar de winkel ga, kan ik dan nog boter kopen of is dat niet toegestaan? Of een ander product misschien? Welke overeenkomst zie je precies tussen hetgeen in Rusland gebeurde en wat er nu in Nederland gebeurt?
Meen je dit nou? De energieprijzen zijn een direct gevolg van het conflict.

Dus waar wij lacherig deden over de afnemende welvaart in Rusland krijgen wij net zo goed de deksel op de neus.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206108661
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee. Klopt niet.
Vertel?
pi_206108677
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 14:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Meen je dit nou? De energieprijzen zijn een direct gevolg van het conflict.

Dus waar wij lacherig deden over de afnemende welvaart in Rusland krijgen wij net zo goed de deksel op de neus.
dat de energieprijzen zo hoog zijn ligt toch echt aan onze energiebedrijven, want inkopen doen ze inmiddels weer tegen de prijs van voor de oorlog.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206108686
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou hou ik het gewauwel van die heren niet zo bij, maar ik weet van Wilders wel dat hij al heel lang pleit voor kernenergie. En dat wordt gewoon door domlinksen (kennelijk moet je nu ineens het woord 'dom' ervoor zetten) steevast tegengehouden.

Het zal best dat Wilders en Baudet niet zoveel zien in alles op wind- en zonne-energie. Maar dat is ook weer niet zo gek. Het plan om op de Noordzee meer windmolens te zetten dan er volgens onderzoek op passen vind ik nou ook weer niet zo heel sterk.

Ik verwijt overheden domme beslissingen. En daar hebben zowel linkse als rechtse partijen, al dan niet met 'dom' ervoor een rol in gespeeld.
En hoe kan 'links' dat tegenhouden zonder in een coalitie te zitten? Nee, er komen geen kerncentrales omdat ze te duur zijn, de bouw met vergunningentraject te lang duurt en dat ze niet winstgevend zijn en er dus geen investeerder voor is te vinden. 'Links' heeft er helemaal niets mee te maken, maar het bekt natuurlijk wel lekker.
pi_206108688
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 14:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Meen je dit nou? De energieprijzen zijn een direct gevolg van het conflict.

Dus waar wij lacherig deden over de afnemende welvaart in Rusland krijgen wij net zo goed de deksel op de neus.
Net zo goed? Dat zou betekenen dat het in gelijke mate plaatsvindt Is dat het geval, als je in Rusland producten niet meer mag kopen en de economie enorm terugvalt? Waar wij lacherig doen over afnemende welvaart in Rusland (wie is die 'wij' eigenlijk?) wordt er in ieder geval verwezen naar gebeurtenissen in Rusland die in Nederland en elders in de EU niet plaatsvinden. Als je hier naar de winkel gaat, mag je kopen wat je wil. In Rusland blijkbaar niet meer.

We krijgen dus niet 'net zo goed' de deksel op de neus. Ik snap niet helemaal welke ironische gelijkenis je precies dacht te zien tussen twee volkomen verschillende situaties, zowel qua ernst als qua impact. Of denk je dat het een pretje is om momenteel in Rusland te wonen?
  maandag 26 september 2022 @ 14:31:24 #274
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_206108692
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 14:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is zonder meer waar. Maar dan had je ook KLM failliet moeten laten gaan en Tata Steel al helemaal.
Dat zijn bedrijven die duidelijk wel invloed hebben op de maatschappij.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_206108728
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:30 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Net zo goed? Dat zou betekenen dat het in gelijke mate plaatsvindt Is dat het geval, als je in Rusland producten niet meer mag kopen en de economie enorm terugvalt? Waar wij lacherig doen over afnemende welvaart in Rusland (wie is die 'wij' eigenlijk?) wordt er in ieder geval verwezen naar gebeurtenissen in Rusland die in Nederland en elders in de EU niet plaatsvinden. Als je hier naar de winkel gaat, mag je kopen wat je wil. In Rusland blijkbaar niet meer.

We krijgen dus niet 'net zo goed' de deksel op de neus. Ik snap niet helemaal welke ironische gelijkenis je precies dacht te zien tussen twee volkomen verschillende situaties, zowel qua ernst als qua impact. Of denk je dat het een pretje is om momenteel in Rusland te wonen?
Je ziet echt geen enkel verband tussen de huidige energieprijzen en het conflict? Hoe is het mogelijk.

Wat heeft het te maken met mogen? Het gaan om kunnen. Ik mag ook een Ferrari kopen maar ik kan het niet. Hetzelfde zal straks voor de gemiddelde Nederlander gaan gelden maar dan hebben we het natuurlijk niet over Ferrari's die onbetaalbaar worden maar gewoon de normale boodschappen als gevolg van de huidige energiecrisis.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')