Ja maar daar kunnen ze niet veel aan doen want we moeten rekening houden met hun jonge leeftijd.quote:Op zondag 6 november 2022 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Denk dat de hond het achteraf flink heeft moeten ontgelden ...
Eén bak ellendequote:Op zondag 13 november 2022 09:43 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-man-opgepakt-honden
Allemaal pitbulls...... Ik moet er niet aan denken wat deze honden kunnen aanrichten in de handen van zogenaamd goedbedoelende dierenliefhebbers.
En..quote:Op zondag 13 november 2022 09:43 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-man-opgepakt-honden
Allemaal pitbulls...... Ik moet er niet aan denken wat deze honden kunnen aanrichten in de handen van zogenaamd goedbedoelende dierenliefhebbers.
Binnenkort te adopteren waarna alles goed gaat.quote:Alle honden zijn ondergebracht bij verschillende opvanglocaties in de regio waar ze kunnen werken aan herstel.
Reactie eigenaars:quote:Via Burgernet vraagt de politie mensen uit te kijken naar een champagnekleurige pocket bully, een relatief kleine Amerikaanse bulldog. De hond is vandaag vermist geraakt in de omgeving van de Burgemeester Voetelinkstraat in Steenwijk.
In de melding is te lezen dat je het dier vooral niet zelf moet benaderen, maar 112 moet bellen. Een woordvoerder van de politie laat weten dat de hond gevaarlijk is omdat er kans is op bijtgevaar.
Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt in die hoofden: "Laat ik een hele stoere gevaarlijk uitziende hond nemen." en dan vol verbazing: "Boehoe, mensen vinden onze hond er gevaarlijk uitzien! Stomme politie die mij helpt mijn eigen fout te herstellen!"quote:
Ik heb hier verderop een vrouw wonen die dus een pitbull heeft opgevangen die ergens in beslag is genomen omdat die voor gevechten werd gebruikt.quote:Op maandag 14 november 2022 10:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En..
[..]
Binnenkort te adopteren waarna alles goed gaat.
Totdat het niet goed gaat waarop het heel erg snel heel erg mis gaat.
Je zal er maar naast wonen.
Nou inderdaad... Ik vind het intens zielig voor die dieren, echt, maar ik vind het ook een doodeng idee dat deze honden met hun weeffoutjes plus trauma's straks tussen de gezinnen kunnen wonen.quote:Op maandag 14 november 2022 10:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En..
[..]
Binnenkort te adopteren waarna alles goed gaat.
Totdat het niet goed gaat waarop het heel erg snel heel erg mis gaat.
Je zal er maar naast wonen.
quote:Op donderdag 1 december 2022 10:10 schreef Qarrad het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)-niet-zelf~aebe5f39/
[..]
Reactie eigenaars:
[..]
Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt in die hoofden: "Laat ik een hele stoere gevaarlijk uitziende hond nemen." en dan vol verbazing: "Boehoe, mensen vinden onze hond er gevaarlijk uitzien! Stomme politie die mij helpt mijn eigen fout te herstellen!"
Ja ik ook. Zie je op die foto 50+ kilo hond.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:10 schreef maily het volgende:
Een pocket bully .....
Ik verwachtte een handtasmodel ....
Zolang ze zelf maar gebeten wordt de beste leerschool voor dat soort mensen is ervaring.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hier verderop een vrouw wonen die dus een pitbull heeft opgevangen die ergens in beslag is genomen omdat die voor gevechten werd gebruikt.
Heeft enorm litteken in de nek, wel zielig voor het beestje. Maarja het is ook niet de meest stabiele hond. Zou mezelf echt niet veilig voelen in eigen huis met zo'n op scherp staand projectiel naast je op de bank.
Zei altijd al, zou me niks verbazen als er ambulance voor de deur staat omdat ze is gegrepen. Is al gebeurd met de pitbull van een andere buurvrouw, die hing bij een buurman in z'n arm.
Ja ik woon in een semi volksbuurt.
Je zult hem maar tegenkomen als je je eigen hond uitlaat......quote:In Roermond is aan het eind van de middag een hond weggelopen die onder het bloed zit. Daarvoor is een Burgernetbericht verstuurd.
De hond van het ras Rhodesian ridgeback is vanuit de Plutolaan ervandoor gegaan.
Hond doodgebeten
In het Burgernetbericht wordt gewaarschuwd om de grote bruine hond niet zelf te benaderen. Vermoedelijk heeft de viervoeter een andere hond doodgebeten. De politie adviseert om 112 te bellen als de bebloede hond wordt gezien.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:14 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)elopen-bebloede-hond
[..]
Je zult hem maar tegenkomen als je je eigen hond uitlaat......
Reactie eigenaren straks: "zwaar overdreven". Wedden?quote:In het Burgernetbericht wordt gewaarschuwd om de grote bruine hond niet zelf te benaderen. Vermoedelijk heeft de viervoeter een andere hond doodgebeten. De politie adviseert om 112 te bellen als de bebloede hond wordt gezien.
Niet zeker. Overdreven heeft best veel lettergrepen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Reactie eigenaren straks: "zwaar overdreven". Wedden?
Een Ridgeback. Ja, die moet je wel opvoeden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:14 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)elopen-bebloede-hond
[..]
Je zult hem maar tegenkomen als je je eigen hond uitlaat......
Jammer dat er geen kogels aan te pas zijn gekomenquote:Op zondag 4 december 2022 16:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hont is gevangen.
In Roermond is zondagmiddag een vermiste agressieve hond gevangen door de politie.
Eerder deze week verstuurde de politie een Burgernetbericht voor de hond.
Het dier was vrijdag betrokken bij een 'bijtincident' op de Plutolaan in de stad. De hond is zondag rond 14:00 uur gevonden op de Jupiterstraat. Hondengeleiders van de politie hebben hem gevangen. Het dier is in beslag genomen en krijg een medische check. "We doen nog onderzoek naar de incidenten die hebben plaatsgevonden en de zorgplicht rondom de hond", schrijft de politie.
https://www.1limburg.nl/1(...)in-roermond-gevangen
Boerenfoxjes ook.quote:Op zondag 4 december 2022 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een Ridgeback. Ja, die moet je wel opvoeden.
Die verjagen leeuwen in hun vrije tijd, dus dat zijn wel heftige beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |