Beetje in een dikke trui of dekentje zitten is te doen, maar als je in je winterjas thuis moet gaan zitten is het echt te triest. Zet hem dan gewoon ff aan (ja het is duur I know).quote:Op zondag 25 september 2022 12:06 schreef Atak het volgende:
Zijn er echt mensen die nu met een jas in de woonkamer zitten
Aldus Atak wiens ouders alle rekeningen betalen...quote:Op zondag 25 september 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Is dit het nieuwe mondkapje geziek, gaan we nu bemoeien met wat mensen thuis doen
Niet bij je buren door de ramen gluren als een Gestapo agent.quote:Op zondag 25 september 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Is dit het nieuwe mondkapje geziek, gaan we nu bemoeien met wat mensen thuis doen
Heerlijk!quote:Op zondag 25 september 2022 12:51 schreef Geerd het volgende:
Bbq staat aan lekker warm..halve liters om af te koelen!
Om vervolgens gefrustreerd te raken dat ze niet stoken zodat je eigen huis ook een beetje op gaat warmen.quote:Op zondag 25 september 2022 13:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet bij je buren door de ramen gluren als een Gestapo agent.
check me rijk zijn postquote:Op zondag 25 september 2022 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zit in de blote buik, warm hier in penthouse, volledig beglaasde verdieping dus als zonnetje schijnt is het gelijk lekker.
Ach meid in werkelijkheid lig je met 2 capuchons op en een deken op de bank te bibberen niet ver van je enkelglasraamquote:Op zondag 25 september 2022 13:30 schreef Selenophilia het volgende:
Zo ff lekker mijn jacuzzi in de tuin vol laten lopen, heb mijn terrasverwarmers al aangezet.
Ik ben geen capuchon_meisjequote:Op zondag 25 september 2022 13:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach meid in werkelijkheid lig je met 2 capuchons op en een deken op de bank te bibberen niet ver van je enkelglasraam
En na een lekker warm eigen huis vervolgens de buren verlinken.quote:Op zondag 25 september 2022 13:18 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Om vervolgens gefrustreerd te raken dat ze niet stoken zodat je eigen huis ook een beetje op gaat warmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |