abonnement Unibet Coolblue
pi_206099230
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 12:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Afghanen. Het waren Afghanen die vorig jaar op vakantie naar eigen land waren.
Die gaan op vakantie en nemen hun hele dorp mee terug
I will do what i must !!
pi_206099954
quote:
3s.gif Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]
Die gaan op vakantie en nemen hun hele dorp mee terug
Alleen de maagden en de vrouwen die ze kunnen verhuren
pi_206100001
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 15:28 schreef Enchanter het volgende:
Ik pleit voor een generaal pardon , probleem opgelost
Ik pleit voor een majoor excuus. Sorry mensen, jullie dachten dat de buit binnen was maar jullie moeten bijna allemaal weer naar huis. Zoals de oude regering kon bepalen dat jullie Nederlander moesten worden kun de nieuwe regering bepalen dat jullie dat niet zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 25 september 2022 @ 19:46:02 #54
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206100054
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik pleit voor een majoor excuus. Sorry mensen, jullie dachten dat de buit binnen was maar jullie moeten bijna allemaal weer naar huis. Zoals de oude regering kon bepalen dat jullie Nederlander moesten worden kun de nieuwe regering bepalen dat jullie dat niet zijn.
Een majoor excuus naar de Nederlandse burgers zou ook wel op zijn plaats zijn.
  zondag 25 september 2022 @ 20:08:46 #55
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206100393
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:48 schreef corehype het volgende:

[..]
In tegenstelling tot zolderkamersutisten in een gehucht die al hun levensfalen op een doodlopend Forum postrn

Zie ik ze hier in Amsterdam hun best doen

Ze kunnen geen Engels, dus leren ze direct Nederlands in de bibliotheek

Ze mogen niet werken als arts in thuisland, dus pakken ze werk op van hulp assistent etc
Dit is een van de voorname redenen dat de meeste hoogopgeleide Syriërs ook in de Arabische-sprekende regio gebleven zijn. Er was daar amper opvang van asielzoekers, maar wel degelijk de mogelijkheid om te solliciteren en direct aan de slag te gaan. Zo zitten er in SA ongeveer 2,5 miljoen Syriërs.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 26 september 2022 @ 02:44:22 #56
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206104787
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is een van de voorname redenen dat de meeste hoogopgeleide Syriërs ook in de Arabische-sprekende regio gebleven zijn. Er was daar amper opvang van asielzoekers, maar wel degelijk de mogelijkheid om te solliciteren en direct aan de slag te gaan. Zo zitten er in SA ongeveer 2,5 miljoen Syriërs.
'Maar hunnie vangen niemand op!!!11!!!!'
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 26 september 2022 @ 03:15:01 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206104827
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 02:44 schreef corehype het volgende:

[..]
'Maar hunnie vangen niemand op!!!11!!!!'
Ze vangen niemand op inderdaad, men geeft de mogelijkheid in Saudi Arabië te werken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206104909
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:40 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Zullen nu ook weer veel andere Arabieren doen alsof ze Syriërs zijn om toegang te krijgen. Daar worden gewoon lessen voor gegeven wat de IND gaat vragen en hoe je je als een andere nationaliteit kan voordoen. Top besluit dus.
Je had in het begin van de oorlog toen de regels versoepeld werden ook opeens heel veel “noord afrikanen” met een oekraiens paspoort.

Spraken geen woord maar hadden wel een paspoort wat echt was. Tja ga ze dan maar tegen houden.

Uiteraard opvallend veel mannen.


Bijzonder ook dat dit nooit in het nieuws komt terwijl de marechaussee en politie hier allemaal over klagen
pi_206104934
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 06:54 schreef 111210 het volgende:

[..]
Je had in het begin van de oorlog toen de regels versoepeld werden ook opeens heel veel “noord afrikanen” met een oekraiens paspoort.

Spraken geen woord maar hadden wel een paspoort wat echt was. Tja ga ze dan maar tegen houden.

Uiteraard opvallend veel mannen.


Bijzonder ook dat dit nooit in het nieuws komt terwijl de marechaussee en politie hier allemaal over klagen
Dat is niet bijzonder want het "nieuws" wordt gebracht door organisaties met een eigen agenda en nieuws wat daar niet in past wordt genegeerd en wat er wel in past wordt uitvergroot.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206108580
Vooral nu.nl valt op met een dagelijkse dosis pro-asiel propaganda. Wat het COA en Stichting Vluchtelingenwerk wordt 1 op 1 doorgespeeld op hun site, zonder enige kritische wanklank of vraag. U vraagt, wij draaien.

Zou mooi zijn als een echt onafhankelijke journalist eens de warme banden tussen die organen en de media boven water krijgen. Maar ja, dan gaat het beeld van een "onafhankelijke vrije pers" aan diggelen.
pi_206108611
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:19 schreef Homey het volgende:
Vooral nu.nl valt op met een dagelijkse dosis pro-asiel propaganda. Wat het COA en Stichting Vluchtelingenwerk wordt 1 op 1 doorgespeeld op hun site, zonder enige kritische wanklank of vraag. U vraagt, wij draaien.

Zou mooi zijn als een echt onafhankelijke journalist eens de warme banden tussen die organen en de media boven water krijgen. Maar ja, dan gaat het beeld van een "onafhankelijke vrije pers" aan diggelen.
Dit artikel is ooit eens via dit forum doorgelinkt en het klopt als een bus. Je gaat het pas zien als je het doorhebt. ;)
DPG media :r
https://www.daardan.nl/20(...)fs-niet-wil-brengen/
pi_206108648
Nog meer verrijking. Heerlijk.
pi_206109246
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2022 14:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Dit artikel is ooit eens via dit forum doorgelinkt en het klopt als een bus. Je gaat het pas zien als je het doorhebt. ;)
DPG media :r
https://www.daardan.nl/20(...)fs-niet-wil-brengen/
bizar dat Thillo zijn persoonlijke voorkeur oplegt, er journalisten ontslagen worden en maar één journalist die notabene vrijwillig ontslag heeft genomen durft naar buiten te treden over deze misstanden.
  maandag 26 september 2022 @ 17:21:19 #64
3542 Gia
User under construction
pi_206110443
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:45 schreef Bloemkool het volgende:
Allemaal 'Nee'. Waarom moeilijk doen over iets dat met een woord te regelen is? De boel zit vast en vol dus waarom komt dit nog in het nieuws. Tijd voor afschrikwekkende berichten richting de vluchtelingen. Geen gratis geld meer. Geen mogelijkheid meer tot 2035 voor iets in aanmerking te komen. Gezinshereniging alleen terug in eigen land. Je kind alleen vooruit sturen wil automatisch zeggen dat je hier uit de ouderlijke macht gezet wordt. Tijd om eens logisch te redeneren ipv dom ernaar te staan kijken wat nu gedaan wordt.
En ontmantel die opvang club. Dat is een verdienmodel dat zichzelf in stand wil houden. Daar hebben we niks aan.
Dit, deuren dicht en de bezem erdoor.
pi_206110716
twitter


Iemand die dit gelooft?
  maandag 26 september 2022 @ 17:54:20 #66
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206110787
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

Iemand die dit gelooft?
Is er ook maar één reden om dit niet te geloven?

Of denk je dat de Romeo's er achter zitten? :')
  maandag 26 september 2022 @ 17:56:01 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206110798
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

Iemand die dit gelooft?
Gelet op alle beelden, berichten en nieuwsitems over de chaos in Ter Apel van deze zomer: ja.
pi_206110858
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

Iemand die dit gelooft?
Er verschijnen de laatste tijd zoveel boosmaakberichten dat het wel te geloven is.
pi_206112078
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gelet op alle beelden, berichten en nieuwsitems over de chaos in Ter Apel van deze zomer: ja.
Die beelden, berichten en nieuwsitems over asielzoekers die buiten moesten slapen? Nooit geweten dat dit ervoor zorgt dat mensen de behoefte krijgen om anderen aan te randen, te gaan stelen en de racismekaart te trekken.

Ik ga nooit meer kamperen. Levensgevaarlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 26-09-2022 19:52:25 ]
  maandag 26 september 2022 @ 19:57:54 #70
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206112275
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die beelden, berichten en nieuwsitems over asielzoekers die buiten moesten slapen? Nooit geweten dat dit ervoor zorgt dat mensen de behoefte krijgen om anderen aan te randen, te gaan stelen en de racismekaart te trekken.

Ik ga nooit meer kamperen. Levensgevaarlijk
Naïef boefje ben je toch ook :*
pi_206112384
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:57 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Naïef boefje ben je toch ook :*
Oja ik ben naïef omdat ik een brief, die Pepijn had kunnen schrijven, niet blind geloof. Goed verhaal vriend
  maandag 26 september 2022 @ 20:10:24 #72
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206112500
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 20:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oja ik ben naïef omdat ik een brief, die Pepijn had kunnen schrijven, niet blind geloof. Goed verhaal vriend
Daar doel ik niet op, en dat weet je zelf ook.

Je weet best dat er aanrandingen plaats vinden, er overal gestolen en gevochten wordt, mensen uitgescholden en bespuugd worden, boten en campers gekraakt worden, geklaagd wordt over het eten :') , ze er een grote teringzooi van maken, etc etc.

Maar dat mag niet benoemd worden, want dan wordt inderdaad (zoals je zelf zegt) de racisme kaart getrokken.

Oh zo dankbaar O+

Ik heb oprecht meelij met de mensen die echt hulp nodig hebben en die ik nu ten onrechte mee scheer over deze kam.
pi_206112651
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 20:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Daar doel ik niet op, en dat weet je zelf ook.

Je weet best dat er aanrandingen plaats vinden, er overal gestolen en gevochten wordt, mensen uitgescholden en bespuugd worden, boten en campers gekraakt worden, geklaagd wordt over het eten :') , ze er een grote teringzooi van maken, etc etc.

Maar dat mag niet benoemd worden, want dan wordt inderdaad (zoals je zelf zegt) de racisme kaart getrokken.

Oh zo dankbaar O+

Ik heb oprecht meelij met de mensen die echt hulp nodig hebben en die ik nu ten onrechte mee scheer over deze kam.
Van wie mag je dat niet zeggen?

Als die cijfers bij ons bekend zijn, dan wordt er blijkbaar door een CBS of IND over gepubliceerd.....

Dus er kan gewoon over gepraat worden alleen waar lui zoals jij moeite mee hebben is dat mensen niet direct meegaan in de hosanna. Mensen zoals ik mogen niet naar de context kijken of de cijfers kritisch benaderen. Daar hebben jullie moeite mee en dan gaan jullie doen waar jullie die asielzoekers van beschuldigen en dat is "jankjank maar maar snik snik dat is racisme snif"
  maandag 26 september 2022 @ 20:43:45 #74
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206112913
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 20:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Van wie mag je dat niet zeggen?

Als die cijfers bij ons bekend zijn, dan wordt er blijkbaar door een CBS of IND over gepubliceerd.....

Dus er kan gewoon over gepraat worden alleen waar lui zoals jij moeite mee hebben is dat mensen niet direct meegaan in de hosanna. Mensen zoals ik mogen niet naar de context kijken of de cijfers kritisch benaderen. Daar hebben jullie moeite mee en dan gaan jullie doen waar jullie die asielzoekers van beschuldigen en dat is "jankjank maar maar snik snik dat is racisme snif"

Je hoeft ook helemaal niet mee te gaan in de 'hosanna'. Je mag van alles vinden.
Maar diep van binnen weet ook jij dat zo'n brief (verzonnen of niet) prima beschrijft wat er in ter Apel gebeurt. Daar hoeven we niet omheen te draaien. Vandaar "naïef".
pi_206113239
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 20:43 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Je hoeft ook helemaal niet mee te gaan in de 'hosanna'. Je mag van alles vinden.
Maar diep van binnen weet ook jij dat zo'n brief (verzonnen of niet) prima beschrijft wat er in ter Apel gebeurt. Daar hoeven we niet omheen te draaien. Vandaar "naïef".
Typerend hoe het totaal onbelangrijk is of de brief verzonnen is of niet.

Ik weet dat er daar en bij andere opvangplekken veel mis gaat, ga ik niet ontkennen. Alleen cijfers worden wel heel graag opgeblazen. Zoals twee debielen slapen in een caravan, dat wordt nu natuurlijk meervoud campers en dan wordt 'meerdere campers opengebroken' ineens een feit. Ja dan is het daar wel heel erg ja.

Veiligelanders waar asiel al een of meerdere keren van is afgewezen zorgen voor veel ellende. Mijns inziens zou hun gedrag niet geprojecteerd moeten worden op alle mensen met een kleurtje want zij hebben daar niks mee te maken (net zoals jij ook niet in de groep veiligelanders hoort...). Ik vraag me echt af waarom een groep per se die cijfers wil interpreteren zoals het hun goed dunkt en waarom de ander beschuldigd wordt van naïviteit of het zijn van een trol. Dat is gewoon jezelf voor de gek houden

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 26-09-2022 21:21:27 ]
  maandag 26 september 2022 @ 22:20:02 #76
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206113901
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 21:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Typerend hoe het totaal onbelangrijk is of de brief verzonnen is of niet.

Ik weet dat er daar en bij andere opvangplekken veel mis gaat, ga ik niet ontkennen. Alleen cijfers worden wel heel graag opgeblazen. Zoals twee debielen slapen in een caravan, dat wordt nu natuurlijk meervoud campers en dan wordt 'meerdere campers opengebroken' ineens een feit. Ja dan is het daar wel heel erg ja.

Veiligelanders waar asiel al een of meerdere keren van is afgewezen zorgen voor veel ellende. Mijns inziens zou hun gedrag niet geprojecteerd moeten worden op alle mensen met een kleurtje want zij hebben daar niks mee te maken (net zoals jij ook niet in de groep veiligelanders hoort...). Ik vraag me echt af waarom een groep per se die cijfers wil interpreteren zoals het hun goed dunkt en waarom de ander beschuldigd wordt van naïviteit of het zijn van een trol. Dat is gewoon jezelf voor de gek houden
Welke cijfers?

Ik ben het met je eens hoor dat niet alle mensen met een kleurtje meegezogen moeten worden in de ellende die veiligelanders veroorzaken. Gebeurt helaas wel.

Je zou denken dat wij genoeg capabele instanties hebben die de echte vluchtelingen er wel uithalen, en gelijk maatregelen treffen met gelukszoekers. Je zou denken...

Mensen zijn er klaar mee, het is mooi geweest. Genoeg is genoeg.

Misschien zijn we stiekem ook wel een beetje bang voor de toekomst. Waar gaat dit heen?
  maandag 26 september 2022 @ 23:16:22 #77
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206114425
Laten we hopen dat het aantal asielzoekers uit het Midden Oosten en Azië in 2023 rap zal dalen.
Frontex moet gewoon meer werk maken van het bewaken van de grenzen.

Helaas staat hun website anno 2022 ook vol over mensenrechten en dat asielaanvragen een recht is..
pi_206119923
quote:
3s.gif Op zondag 25 september 2022 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
In 2015 werkte het personeel tenminste nog een beetje door. Denk dat veel crises zouden wegvallen als iedereen een tandje bijschakelt.
Dan ga je juist langzamer.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:11:48 #79
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206120526
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:26 schreef Nober het volgende:
Nog meer verrijking. Heerlijk.
Leuk man , in Londen zijn ze er ook erg blij mee

twitter
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:15:29 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206120560
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:11 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Leuk man , in Londen zijn ze er ook erg blij mee

[ twitter ]
Context?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:26:40 #81
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206120705
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Context?
Dat als je van dat volk binnen blijft halen dat je dit ook hier gaat krijgen.
Weet of je de laatste tijd hebt gelezen wat er in Leicester en Birmingham al gebeurd is.
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:42:49 #82
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206120928
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:11 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Leuk man , in Londen zijn ze er ook erg blij mee

[ twitter ]
Mooie voorbode
pi_206121276
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 23:16 schreef BMW1993 het volgende:
Laten we hopen dat het aantal asielzoekers uit het Midden Oosten en Azië in 2023 rap zal dalen.
Frontex moet gewoon meer werk maken van het bewaken van de grenzen.

Helaas staat hun website anno 2022 ook vol over mensenrechten en dat asielaanvragen een recht is..
Nee, gewoon ophouder er ons probleem van te maken. Frontex is van de EU en die wil massa-immigratie, in die oorlogsgebieden zijn partijen actief die de islamisering van Europa wel zien zitten dus die houden ook niet op met problemen maken. In Afrika maken ze meer babies dan ze banen creeeren.

Hopelijk gaat Italie weer havens sluiten en NGO's vervolgen voor mensensmokkel. We moeten ook eens ophouden met dat neerbuigende racisme alsof mensen met een kleurtje niet verantwoordelijk zijn voor hun keuzes. Jij wil met een rubberbootje de Middellandse Zee over om hier iets te komen eisen? Verzuip maar lekker. Laten we hopen dat de lijken buiten het toeristenseizoen aanspoelen, maar verder boeit het me niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')