De internationale schaatswereld strijkt bij wedstrijden in Thialf neer in Heerenveen en Wolvega, en gaat dan niet een hotel boeken in Amsterdam.quote:Op maandag 26 september 2022 08:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Typisch zo'n mindset van alles is eigenlijk te duur dus waarom zouden we een team begeleiders opzetten? Is dat het t wel waard?
Ja, dat heet professioneel. Dat hoort bij de wereldtopsport, jeweetwel, het niveau waar het wielerteamNL al jaren lang op opereert.
The. Fuck.
Of ze schrokken van Mathieu, en daardoor struikelde/viel er 1 tegen de muur. Zo een gestuukte muur kan lekker schaven natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2022 09:52 schreef daniela_007 het volgende:
De treiteraars hadden toch een schaafwond? Dan hebben ze die wellicht ergens anders opgelopen en hem vals beschuldigd.
Eigenlijk moet Mathieu of de Bond hun ouders aanklagen voor het verstoren van de nachtrust en hem vals beschuldigen.
Australië, niet Nieuw-Zeeland..quote:Op maandag 26 september 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wielrenners staan niet boven de wet. (ook al denken ze soms van wel)
Dan had de KNWU maar het hele hotel moeten laten afzetten (net zoals de circuits). (incl. zijn vriendin)
In een Hotel ben je een gewone gast. Gedraag je dan ook zo. Alsof die kinderen in NZ weten dat jij een grote wielermeneer bent
Van der Poel is veroordeeld, en dus niet vals beschuldigd. Hij mag nog niet klagen, die 1000 euro heeft hij los in de binnenzak zitten waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 september 2022 09:52 schreef daniela_007 het volgende:
De treiteraars hadden toch een schaafwond? Dan hebben ze die wellicht ergens anders opgelopen en hem vals beschuldigd.
Eigenlijk moet Mathieu of de Bond hun ouders aanklagen voor het verstoren van de nachtrust en hem vals beschuldigen.
En jij een zolderkamer autist.quote:
Het speelt zich af in Australië. Iedereen met Nieuw-Zeeland hier. Overwoog je emigratie daar heen ofzo?quote:Op maandag 26 september 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dan had de KNWU maar het hele hotel moeten laten afzetten (net zoals de circuits). (incl. zijn vriendin)
In een Hotel ben je een gewone gast. Gedraag je dan ook zo. Alsof die kinderen in NZ weten dat jij een grote wielermeneer bent
Er was geen verdieping af gehuurd. Alle renners en staf lagen verspreid over het hotel.quote:Op maandag 26 september 2022 08:42 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, maar omdat vdP in een ander (non-wielrendeel) wilde/moest gaan slapen, hield vdP of KNWU zich dus niet aan de afspraken met t Hotel. (Hotel: Hier hebben jullie een verdieping voor jullie alleen Wielrenners, voor de rust. Vervolgens wil/moet vdP zelf ergens anders pitten, en gaat dan lopen janken over overlast? (andere Wielrenners hebben geen overlast gehad, omdat die op een andere verdieping sliepen)
Doei. Terecht je prijsje ontlopen. Nooit van oordoppen gehoord?
Nu snap ik de kritiek van de NOS wat beter. Clubje vdP doet t lekker allemaal zelf, nu dus ook op de blaren zitten.
En dan een plaatje van een Weizen...quote:
quote:Op zondag 25 september 2022 09:58 schreef Rodgrod het volgende:
Is toch ook klote... Train je een heel jaar om iets te bereiken, heb je een paar 13 jarige die gaan belletje lellen terwijl je rust wil pakken
quote:De meervoudig wereldkampioen veldrijden besloot na een wisselvallig seizoen pas een kleine drie weken geleden deel te nemen aan de WK.
Gewone gasten gaan niet 's nachts op deuren bonken. Laat staan dat ze dat hun 13-jarige kinderen laten doen.quote:Op maandag 26 september 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Pokkejongquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:02 schreef raptorix het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/1lFtKnxE0zw
Ja ergens begrijpelijk maar natuurlijk oerdom om zo je WK te vergooienquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:02 schreef raptorix het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/1lFtKnxE0zw
Lagen ze alleen op een hotelkamer?quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar mogen 13/14 jarigen überhaupt alleen op een hotelkamer liggen?
Heb ik ook wel gedaan met mijn zusje, wel met de ouders meteen ernaast. Deze ouders hadden ook een kamer ernaast in dit geval, wisten dat hun dochters al 3 uur lang aan het treiteren waren maar deden niks. Dit zijn ook gewoon kutkinderen en kutouders hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Lijkt me niet dat dit ergens conform enige wet verboden isquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ook bij kutkinderen en kutouders moet je je handen thuishouden. En al helemaal als je zo'n voorbeeldfunctie hebt als een topsporter.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan met mijn zusje, wel met de ouders meteen ernaast. Deze ouders hadden ook een kamer ernaast in dit geval, wisten dat hun dochters al 3 uur lang aan het treiteren waren maar deden niks. Dit zijn ook gewoon kutkinderen en kutouders hoor.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan met mijn zusje, wel met de ouders meteen ernaast. Deze ouders hadden ook een kamer ernaast in dit geval, wisten dat hun dochters al 3 uur lang aan het treiteren waren maar deden niks. Dit zijn ook gewoon kutkinderen en kutouders hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |