abonnement Unibet Coolblue
pi_206116429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Mijn werkgever moet zoveel mensen in hotels kwijt, dus meer dan de afgesproken eisen in de CAO hoef ik niet te verwachten. Alhoewel ze ook niet gebaat zijn bij mensen die niet kunnen werken door geluidsoverlast uiteraard.

Als er iemand op mijn deur bonkt in de avond is opendoen wel het laatste wat in me opkomt.
Wielrenners worden doorgaans als honden behandeld, de goede hotels zijn voor de Vips, tegenwoordig is het klein beetje beter geworden, maar heb nog wel rapportage gezien waar renners in 1/2 sterren hotels werden weggepropt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206116520
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het lijkt mij juist in elk land verboden.
Graag bewijslast aanleveren van dit standpunt. Dank.
U MAD?
pi_206117018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wielrenners worden doorgaans als honden behandeld, de goede hotels zijn voor de Vips, tegenwoordig is het klein beetje beter geworden, maar heb nog wel rapportage gezien waar renners in 1/2 sterren hotels werden weggepropt.
Op dit niveau doet alleen de knwu dat. Bij lagere niveau’s is dat wel vaker zo ja
pi_206117037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:47 schreef Shotty het volgende:

[..]
Op dit niveau doet alleen de knwu dat. Bij lagere niveau’s is dat wel vaker zo ja
Ook in de tour hoor, maar dat heeft iets meer te maken met dat ze gewoon geen hotels beschikbaar hebben, en ja de KNWU is natuurlijk ook geen enorm rijke bond, sowieso zullen de kosten naar Australië wel behoorlijk duur zijn geweest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206117452
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:43 schreef superniger het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je van je ouders nog een extra pak rammel.
Voor belletjelellen achtige praktijken? Toch echt niet. Ik weet niet uit welke oertijd jullie komen..
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:50:19 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206118167
Ik zie bar weinig op die beelden. Springt ie nu in zijn blote zaakje op een van die meiden?
pi_206118310
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:30 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]
Voor belletjelellen achtige praktijken? Toch echt niet. Ik weet niet uit welke oertijd jullie komen..
uit de tijd waarin ouders hun kinderen wel fatsoenlijk opvoeden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker dinsdag 27 september 2022 @ 14:56:50 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206118711
Van der Poel achtervolgde kloppende pubers tot in hun hotelkamer
quote:
De oudste van de drie meisjes heeft inmiddels laten weten, dat ze geen weet hadden van het feit dat er een wielrenner tegenover hun kamer sliep. Hun ouders lagen op een aparte kamer ernaast. Die zouden gedacht hebben dat de tieners een horrorfilm aan het kijken waren, waardoor ze niet ingrepen ondanks het lawaai. De ouders zouden ook weten dat het jongste meisje wel vaker „knock and run” speelt in hotels.
Zijn dit de nieuwste tiktokpraktijken? 8)7 8)7

Je weet dat je k*tkind zulke streken uithaalt als je in hotels logeert? En blijkbaar een reislustige familie?
Ben benieuwd naar ervaringen van andere hotelgasten die daar last van hebben gehad.
pi_206118908
Van der Poel had op 1001 andere manieren kunnen reageren op deze situatie. Een beetje kattenkwaad en dan al zo uit de slof schieten.
pi_206118971
kutkinderen, kutouders, kuthotel, kut Australie, kutaanpak door Van der Poel. Zonde om zo een WK weg te gooien
pi_206120709
Toch vraag ik mij dan af he, hoe is die aangifte gegaan?

Ik stel mij zoiets voor:

Agent: Nou, vertel maar, wat is er gebeurt?
Meisje: Nou, we stonden al de hele avond op de deur te bonzen van iemand die daar probeerde te slapen. *snik* *snik*
Agent: Oh, en waarom deed je dat dan?
Meisje: We wilde een boze reactie van die meneer. *snik* *snik*
Agent: Oke, en wat gebeurde er toen?
Meisje: Toen kregen we een boze reactie van die meneer! hij greep zelfs even mijn arm vast! *wheeeee!"
Agent: Juist. die crimineel zullen we is even arresteren. Ik zal even met de chef overleggen of we dat zelf mogen, of dat we er een arrestatieteam op afsturen.
pi_206120742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ook in de tour hoor, maar dat heeft iets meer te maken met dat ze gewoon geen hotels beschikbaar hebben, en ja de KNWU is natuurlijk ook geen enorm rijke bond, sowieso zullen de kosten naar Australië wel behoorlijk duur zijn geweest.
Nope. Ik ken er een paar die dat niveau rijden, en die zitten altijd in prima hotels. maar dat wordt geregeld door WT teams. niet door nationale bonden.
pi_206120749
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Van der Poel had op 1001 andere manieren kunnen reageren op deze situatie. Een beetje kattenkwaad en dan al zo uit de slof schieten.
Het was al drie uur bezig blijkbaar. Goed, had hij ook drie uur de tijd om te bedenken dat hij het beste de receptie belt.
pi_206123663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het was al drie uur bezig blijkbaar. Goed, had hij ook drie uur de tijd om te bedenken dat hij het beste de receptie belt.
Dat is een bekend probleem bij veel mensen: je accepteert het net zo lang totdat je ontploft. En dan reageer je niet rationeel meer.

Beter is natuurlijk om al eerder de gang op te stappen, wanneer je nog in staat bent tot wat vriendelijke omgangsvormen, en dan het gesprek aangaan. Gewoon uitleggen. "Meiden, ik ben sporter en ik doe morgen mee aan een wereldkampioenschap. Willen jullie rustig aan doen? Ik heb m'n slaap nu echt nodig." Je weet natuurlijk niet zeker of dat werkt, maar boos worden kan altijd nog (en zoals we hebben gezien werkt dat ook niet goed).
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 22:05:20 #165
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206123737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is een bekend probleem bij veel mensen: je accepteert het net zo lang totdat je ontploft. En dan reageer je niet rationeel meer.

Beter is natuurlijk om al eerder de gang op te stappen, wanneer je nog in staat bent tot wat vriendelijke omgangsvormen, en dan het gesprek aangaan. Gewoon uitleggen. "Meiden, ik ben sporter en ik doe morgen mee aan een wereldkampioenschap. Willen jullie rustig aan doen? Ik heb m'n slaap nu echt nodig." Je weet natuurlijk niet zeker of dat werkt, maar boos worden kan altijd nog (en zoals we hebben gezien werkt dat ook niet goed).
Hij en zijn vriendin hebben het eerder ook vriendelijk gevraagd. Als ze blijven giechelen en doorgaan dan weet je wel dat ze niet naar je luisteren.
pi_206123865
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij en zijn vriendin hebben het eerder ook vriendelijk gevraagd. Als ze blijven giechelen en doorgaan dan weet je wel dat ze niet naar je luisteren.
Dan zoek je op dat moment naar andere wegen. Als je het zo ver laat komen dat je ontploft, dan is alles verloren. Zelfs als het daarna zou stoppen. Je zit dan zo vol adrenaline, dat je voorlopig ook niet meer slaapt.
pi_206124769
Wat een tokkie vader.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206125434
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij en zijn vriendin hebben het eerder ook vriendelijk gevraagd. Als ze blijven giechelen en doorgaan dan weet je wel dat ze niet naar je luisteren.
Dan ga je naar de receptie, want het is dan duidelijk dat ze het erom doen. Je weet dan ook wel dat het een stel tokkies zijn.
pi_206125914
De Australische pers schreeuwt moord en brand.

https://www.dailymail.co.(...)-Novotel-Sydney.html

quote:
'We went to the hospital on Sunday and I'm taking her to the psychologist because she's scared,' he said.

'She's worried she's in trouble and has done something wrong because some people are blaming her and me, saying it was the girls' fault and I'm a bad parent, but it was the school holidays - what kids at that age are going to bed at nine o'clock?'
Nog wel meer pareltjes. Wat een land 🤣
pi_206125972
Blijkbaar is er ook wel (terechte) kritiek op die ouders...

Als ze dit zouden flikken bij het Samoa rugby team of zo, konden ze 'n paar weken niet goed lopen, zitten en eten.
pi_206126911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:59 schreef Shotty het volgende:
De Australische pers schreeuwt moord en brand.

https://www.dailymail.co.(...)-Novotel-Sydney.html
[..]
Nog wel meer pareltjes. Wat een land 🤣
Dat gaat niet goed komen inderdaad. Arme prinsesjes.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_206126933
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:09 schreef franske19 het volgende:

[..]
Dat gaat niet goed komen inderdaad. Arme prinsesjes.
Dat ging het toch al niet met zo'n tokkie-ouders.
  Spellchecker woensdag 28 september 2022 @ 12:25:21 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206127710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ging het toch al niet met zo'n tokkie-ouders.
Nee, en zoals ik eerder in het topic vermeldde wisten de ouders dat deze spelletjes vaker gespeeld werden door die kindjes ...
pi_206127965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:59 schreef Shotty het volgende:
De Australische pers schreeuwt moord en brand.

https://www.dailymail.co.(...)-Novotel-Sydney.html
[..]
Nog wel meer pareltjes. Wat een land 🤣
De pers doet gewoon verslag. Het zijn de ouders die dit zeggen.
pi_206128508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De pers doet gewoon verslag. Het zijn de ouders die dit zeggen.
Dat gelul van die ouders wordt gewoon 1 op 1 zonder vragen als feit naar voren gebracht. Een beetje pers stelt tenminste nog kritische vragen. Dat is hier duidelijk niet gebeurt.

“ Mathieu van der Poel, 27, viciously assaulted three young girls in a Sydney hotel”

Nergens een toevoeging dat die vader dat zegt, ze brengen het als feit. Zo kan ik wel even doorgaan.

Dus blijf er bij. Wat een land 🤣
  woensdag 28 september 2022 @ 13:53:35 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206128939
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 14:56 schreef maily het volgende:
Van der Poel achtervolgde kloppende pubers tot in hun hotelkamer
[..]
Zijn dit de nieuwste tiktokpraktijken? 8)7 8)7

Je weet dat je k*tkind zulke streken uithaalt als je in hotels logeert? En blijkbaar een reislustige familie?
Ben benieuwd naar ervaringen van andere hotelgasten die daar last van hebben gehad.
En uit hetzelfde artikel:

quote:
Hij zou de ouders ook duidelijk gemaakt hebben dat de meisjes hem al meermaals gestoord hadden, maar veel meer dan scheldwoorden kreeg hij niet als antwoord.
pi_206130639
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 13:20 schreef Shotty het volgende:

[..]
Dat gelul van die ouders wordt gewoon 1 op 1 zonder vragen als feit naar voren gebracht. Een beetje pers stelt tenminste nog kritische vragen. Dat is hier duidelijk niet gebeurt.

“ Mathieu van der Poel, 27, viciously assaulted three young girls in a Sydney hotel”

Nergens een toevoeging dat die vader dat zegt, ze brengen het als feit. Zo kan ik wel even doorgaan.

Dus blijf er bij. Wat een land 🤣
Whut? Er staat zo ongeveer honderd keer in het artikel dat dit is wat de vader zegt. Bovendien geven ze ook aan wat VdP erover gezegd heeft. Dus ze belichten beide kanten.

Verder is het een Engelse tabloid, dus uiteraard is het tamelijk sensatiebelust geschreven.
pi_206131399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Whut? Er staat zo ongeveer honderd keer in het artikel dat dit is wat de vader zegt. Bovendien geven ze ook aan wat VdP erover gezegd heeft. Dus ze belichten beide kanten.

Verder is het een Engelse tabloid, dus uiteraard is het tamelijk sensatiebelust geschreven.
Lees dat artikel ff. Een aantal dingen worden neergezet als “the father claims”, en een aantal dingen worden als feit neergezet. Waaronder dus viciously assaulted.
pi_206131426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:28 schreef Shotty het volgende:

[..]
Lees dat artikel ff. Een aantal dingen worden neergezet als “the father claims”, en een aantal dingen worden als feit neergezet. Waaronder dus viciously assaulted.
Ik heb het artikel gelezen en jouw reactie sluit aan bij wat ik zelf al zei. Al heb je dat kennelijk niet door.
pi_206137972
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:25 schreef maily het volgende:

[..]
Nee, en zoals ik eerder in het topic vermeldde wisten de ouders dat deze spelletjes vaker gespeeld werden door die kindjes ...
Ja. 13-jarigen moet je ook niet om 11 uur 's avonds op de gang van een hotel laten slingeren. Als ik het allemaal zo lees, ook vrij incapabele ouders.
  Spellchecker dinsdag 13 december 2022 @ 09:07:54 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207062934
Mathieu van der Poel vrijgesproken van mishandelen tienermeisjes
quote:
Mathieu van der Poel is in hoger beroep vrijgesproken van de mishandeling van twee tienermeisjes vlak voor het WK op de weg in Australië. Dat meldt zijn advocaat Michael Bowe op ABC News.

,,Het is een geweldige uitkomst, want niemand wil voor de rest van zijn leven een veroordeling met zich meedragen en zeker niet als je een vriendelijk mens van aard bent”, aldus de advocaat.

Van der Poel werd in september op de avond voor de wegrace aangehouden in zijn hotel en meegenomen naar het politiebureau, omdat hij twee luidruchtige meisjes op de gang van het hotel zou hebben aangevallen. De 27-jarige renner werd door een Australische rechter veroordeeld tot een boete van 1500 Australische dollar, omgerekend zo’n 1000 euro.

Van der Poel ging nog wel van start in de wegrace, maar hij gaf na 30 kilometer op.
_O_ _O_
pi_207062943
was het al vergeten
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:02 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_207063344
Heeft hem wel het WK gekost. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 13 december 2022 @ 10:11:18 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_207063381
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:
Heeft hem wel het WK gekost. :{

:T
Nu hij vrijgesproken is kan hij wellicht schade gaan verhalen op die kutfamilie?
pi_207063466
Heel mooi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport dinsdag 13 december 2022 @ 10:26:58 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207063484
Erg mooi dat die kuttokkies geen gelijk krijgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 december 2022 @ 10:52:34 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207063679
Rechter die even tegen de ouders zegt: Jullie zijn kut

Auch
pi_207063872
Gaat het nog consequenties hebben voor die tokkie-ouders?
pi_207064689
quote:
BN de Stem haalt het nieuws van ABC

https://www.abc.net.au/ne(...)-on-appeal/101765700

quote:
'Great outcome'
The cyclist, who is currently in Belgium,
Maar zegt dat hij in Spanje is?

En hij heeft kennelijk een jaar voorwaardelijk gekregen.
quote:
In lieu of the convictions Van der Poel was sentenced to a 12-month conditional release order (CRO).

He is not to commit any offence while subject to the order and must appear before the court if called upon at any time during the year.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')