Hadden gewoon na dat onverwachte succes moeten stoppen. Deel 2 was nog een 6je, maar nadat het mysterie weg was bleef er al weinig over.quote:Op maandag 12 december 2022 09:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die nieuwste Jeppers Creepers dit dit jaar is uitgekomen zou ik iig overslaan.
Er is dit jaar een film uitgekomen of draait binnenkort over Emily Brontë , die kan het ook nog zijnquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:42 schreef Japepk het volgende:
Dit is volgens mij inderdaad wat ik zoek, dank!
Okjaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:57 schreef Farenji het volgende:
Die film over een of ander groot olifant achtig fantasiedier dat moet vluchten ergens voor ofzo, en op een gegeven moment in een enorm slachthuis terecht komt en met de hulp van een kind ontsnapt. De naam van het dier is ook de naam van de film en klinkt als ozark of otzi oid maar dan anders.
Oh jaquote:Op zondag 8 januari 2023 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Okja
Okja (2017) - Reference View - IMDb
Ik ken de hele film niet, maar het was het eerste resultaat bij googlen op “movie boy saves animal from”quote:
Gefeliciteerd, dan ben jij een betere googlaar dan ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken de hele film niet, maar het was het eerste resultaat bij googlen op “movie boy saves animal from”
Tien seconden werk
Weet je nog welk genre of waar het enigszins over ging?quote:Op maandag 26 december 2022 19:58 schreef maily het volgende:
Een Spaanse (denk ik) Netflix-serie waar een persoon steeds sinaasappels zit te eten (zoals een ander rookt bv)
Iets met drugscriminaliteit en de politie die daar ook bij betrokken was. En een nachtclub. En een politieagent met een slordige haardos.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Weet je nog welk genre of waar het enigszins over ging?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Iets met drugscriminaliteit en de politie die daar ook bij betrokken was. En een nachtclub. En een politieagent met een slordige haardos.
Vis a vis?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Iets met drugscriminaliteit en de politie die daar ook bij betrokken was. En een nachtclub. En een politieagent met een slordige haardos.
Is dat Owen Wilson?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet iemand van welke film dit gifje is?
[ afbeelding ]
Ik denk een jonge Woody Harrelsonquote:
Ik zou gokken op semi-proquote:Op zondag 12 februari 2023 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet iemand van welke film dit gifje is?
[ afbeelding ]
Qua kapsel jaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou gokken op semi-pro
[ afbeelding ]
Dat zou hem best kunnen zijn jaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou gokken op semi-pro
[ afbeelding ]
Dread?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:29 schreef Geerd het volgende:
Zoek een film waarbij een groepstudenten een school opdracht krijgen, waarbij er gefilmt wordt.
2 studenten hebben een kamer in gericht ...met camera waar ze een mede studente in opsluiten..
Met een stuk rauw grote t bone steak...
Dat ding gaat rotten natuurlijk en komen maden uit..op een gegeven moment krijgt ze toch zoveel honger dat ze er toch aan begint..
Maarja..
Bedoel je misschien 'D'r kan nog meer bij'? Was een verschrikkelijk kinderprogramma met poppen. Iedere aflevering stond een bijbelverhaal centraal, want was van de EOquote:Op maandag 20 februari 2023 22:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Toen ik kind was zag ik af en toe een vrij slechte, ik vermoed, oorspronkelijk Nederlandse poppenserie. Ik herinner het mij omdat ik het onprettig vond om naar te kijken, wat ik toch al vaker had met poppenseries.
Van deze serie weet ik alleen nog dat er een stuk of twaalf poppen in een soort jury of een panel zaten, allemaal tegelijk (in twee rijen achter elkaar) te zien en door elkaar heen kakelend. Het had iets politieks denk ik, het was een soort persiflage vermoed ik. Het moet ontzettend slecht zijn geweest, mijn gevoel zegt NCRV/KRO. Ik vermoed rond 1992 uitgezonden, maar kan er een jaar of twee naast zitten.
De enige reden dat ik wil weten hoe het heet, is dat ik dan wat fragmenten kan opzoeken om deze loop in mijn hersenen te dichten. Ik heb er geen enkele sentimentele gedachte bij, behalve dat het de laatste serie is uit mijn jeugd die ik mij kan herinneren die ik nooit heb terug kunnen vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |