abonnement Unibet Coolblue
pi_206094775
Iedereen dus op een aparte rustige verdieping, behalve mathieu

,,Hij sliep bij zijn vriendin op een andere etage. Ik heb heerlijk geslapen”
  zondag 25 september 2022 @ 09:59:49 #77
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206094779
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ligt hier ook de fout niet bij Mathieu zelf?
Dat die de receptie had moeten bellen? Want voor de rest zie ik echt niet in wat VDP anders had moeten doen. Het is in ieder geval niet gewoon dat kinderen s'avonds op de gang in een hotel aan het kloten zijn en bij andere gasten op de deur lopen te bonzen en aan het keten zijn.

De echte fout in deze hele situatie ligt bij de kutouders van die kutkinderen en bij niemand anders.
pi_206094780
quote:
MATHIEU VAN DER POEL LAG MET VRIENDIN OP ANDERE ETAGE, MOERENHOUT KREEG LAAT BERICHT

Mathieu van der Poel zou aanvankelijk met Jan Maas op een kamer liggen in het hotel van de Nederlandse WK-ploeg. Dat heeft bondscoach Koos Moerenhout aangegeven in een interview met de NOS. Van der Poel kreeg eerder deze week een andere kamer toegewezen en sliep daar afgelopen nacht met zijn vriendin. Daar ging het mis, want nadat hij reageerde op hinder van andere hotelgasten werd MVDP opgepakt.

Moerenhout bevestigt dat de kopman van de Nederlandse equipe met zijn vriendin Roxane ergens anders in het hotel in Sydney lag. De bondscoach vindt niet dat de KNWU ervoor had moeten zorgen dat er iemand naast of in de buurt van Van der Poel lag. “Zo kun je alles beredeneren. Maar dat zal wel losgaan nu”, zegt Moerenhout.

“De keuze was… Hij kwam aan in Australië en was verkouden. Hij zou eerst bij Jan Maas op de kamer liggen, maar hij was verkouden en we hebben besloten dat niet te doen. Hij kreeg een andere kamer, toevallig op een andere verdieping. Dat kan gebeuren. Als dat het verwijt is, komen we er goed mee weg.”

De bondscoach hoorde pas van het incident nadat het al gebeurd was. “Het kwaad was al geschied. Toen kwam hij ermee. Anders regelen wij wel iets”, geeft Moerenhout aan. “Hij stuurde me een berichtje toen het was gebeurd, dan zit je in een situatie waar je niet in wil zitten.”

‘Dit verzin je niet’
Had Van der Poel niet eerder contact moeten opnemen met mensen van de KNWU over de storende kinderen op zijn verdieping? “Dat zou je kunnen concluderen. Ik kan er weinig meer over zeggen dan wat al gezegd is. Het is een hele toestand, wat voor hem enorm klote is. Apart van de schuldvraag heeft hij keihard gewerkt om hier te staan. Dit verzin je niet. Dat is klote.”

Van der Poel riep naar eigen zeggen de meiden op zijn gang zelf tot de orde, maar die verklaren te zijn geduwd door hem. Daarop is de politie gebeld en is Van der Poel korte tijd gearresteerd. Hij ging ondanks de weinige nachtrust wel van start op het WK, maar stapte vroeg af. Zijn paspoort is ingenomen en dinsdag moet hij zich verantwoorden. Dit is wat we allemaal weten over de arrestatie van Mathieu van der Poel.
Als ik dit zo lees vind ik het wel heel makkelijk om lekker te gaan haten op Koos/de KNWU.
Er gaan inmiddels zo vaak dingen fout bij Mathieu en zijn begeleiding, dat is inmiddels geen incident meer en hij mag ook wel eens in de spiegel gaan kijken.
pi_206094784
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
De fout lijkt me voornamelijk bij degene te liggen die verantwoordelijk is voor logistiek binnen de KNWU.
Ze hebben de kopman gewoon zijn zin gegeven.
Die wil de dingen op zijn eigen manier ingevuld en geregeld zien.

Als het niet zo was geregeld, en Matje had verloren, dan had hij na afloop kunnen zeggen: ik was niet in m'n sas omdat ik niet met m'n vriendin op een aparte afdeling mocht slapen. Want dat mocht de rest ook niet, zeiden ze van de KNWU. Gelijke monniken, gelijke kappen.
En dan valt iedereen weer over de bond heen met: die verdomde bobo's weten weer eens niet wat goed is voor onze topsporters.

In dergelijke gevallen kun je het als bond nooit goed doen.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 25 september 2022 @ 10:01:16 #80
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206094798
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ze hebben de kopman gewoon zijn zin gegeven.
Die wil de dingen op zijn eigen manier ingevuld en geregeld zien.

Als het niet zo was geregeld, en Matje had verloren, dan had hij na afloop kunnen zeggen: ik was niet in m'n sas omdat ik niet met m'n vriendin op een aparte afdeling mocht slapen. Want dat mocht de rest ook niet, zeiden ze van de KNWU. Gelijke monniken, gelijke kappen.
En dan valt iedereen weer over de bond heen met: die verdomde bobo's weten weer eens niet wat goed is voor onze topsporters.

In dergelijke gevallen kun je het als bond nooit goed doen.
Lees het stuk nog eens, hij lag nu bij zijn vriendin omdat zijn kamergenoot verkouden was, dat heeft niets met VDP zijn voorkeuren te maken dat is gewoon voorzorg. Zeker met Vollering met corona in de ploeg.
pi_206094804
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat die de receptie had moeten bellen? Want voor de rest zie ik echt niet in wat VDP anders had moeten doen. Het is in ieder geval niet gewoon dat kinderen s'avonds op de gang in een hotel aan het kloten zijn en bij andere gasten op de deur lopen te bonzen en aan het keten zijn.

De echte fout in deze hele situatie ligt bij de kutouders van die kutkinderen en bij niemand anders.
In ieder geval zijn we het over 1 ding eens: het was een menselijke fout.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 25 september 2022 @ 10:02:47 #82
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206094817
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ze hebben de kopman gewoon zijn zin gegeven.
Die wil de dingen op zijn eigen manier ingevuld en geregeld zien.

Als het niet zo was geregeld, en Matje had verloren, dan had hij na afloop kunnen zeggen: ik was niet in m'n sas omdat ik niet met m'n vriendin op een aparte afdeling mocht slapen. Want dat mocht de rest ook niet, zeiden ze van de KNWU. Gelijke monniken, gelijke kappen.
En dan valt iedereen weer over de bond heen met: die verdomde bobo's weten weer eens niet wat goed is voor onze topsporters.

In dergelijke gevallen kun je het als bond nooit goed doen.
Leuk en aardig, maar de KNWU is te laks geweest in het boeken en heeft zijn huiswerk niet gemaakt. Het resultaat daarvan is dat je midden in een wereldstad zit, ver van waar je moet zijn. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de besmetting van Vollering hier ook mee te maken heeft.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 05:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Nederland zit in een publiek hotel in het midden van de stad. België daarentegen heeft bijvoorbeeld een heel hotel in Austinmer voor zichzelf geboekt, ver weg van het centrum.
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 06:22 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Toen ik laatst las over het centrum dacht ik dat ze het over Wollongong hadden maar de KNWU heeft blijkbaar een hotel in het centrum van godbetert Sydney geboekt, op twee uur rijden van het parcours.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206094822
Hoe is het met Vaticaanstad afgelopen?
pi_206094824
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat die de receptie had moeten bellen? Want voor de rest zie ik echt niet in wat VDP anders had moeten doen. Het is in ieder geval niet gewoon dat kinderen s'avonds op de gang in een hotel aan het kloten zijn en bij andere gasten op de deur lopen te bonzen en aan het keten zijn.

De echte fout in deze hele situatie ligt bij de kutouders van die kutkinderen en bij niemand anders.
Dat je verhaal gaat halen ok, maar fysiek aan 13/14 jarigen gaan zitten is niet slim in een land als Australië. Al weten we nog niet wat er nu echt gebeurd is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 25 september 2022 @ 10:03:19 #85
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206094827
Überhaupt inderdaad erg vreemde keuze hotelkeuze. 2 uur van het parkoers midden in een zeer grote stad.
pi_206094833
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:03 schreef StephanL het volgende:
Hoe is het met Vaticaanstad afgelopen?
Die hebben zich liefdevol over de twee rellende rotkinderen ontfermd.
pi_206094836
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Lees het stuk nog eens, hij lag nu bij zijn vriendin omdat zijn kamergenoot verkouden was, dat heeft niets met VDP zijn voorkeuren te maken dat is gewoon voorzorg.
Goed punt.
Maar toen ik aan het tijpen was had ik dat bericht nog niet gelezen.
Hoe het ook zij: het was in Van der Poels eigen belang gedaan om het zo te regelen.

Dus lijkt het me onterecht om iemand van de logistiek de schuld te geven.

En Van der Poel is zelf geen puber meer. Ik blijf erbij (en dat zei ik vannacht ook al): hij had de receptie of iemand van de bond moeten inschakelen. Om er zelf zo min mogelijk opgefokt door te raken.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 25 september 2022 @ 10:04:37 #88
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206094838
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Die hebben zich liefdevol over de twee rellende rotkinderen ontfermd.
Kan ik niet mee zitten.
pi_206094860
Krijgen we dinsdag dan net zoals bij Djokovic een livestream om mee te kijken :D
  zondag 25 september 2022 @ 10:06:52 #90
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206094875
Eigenlijk telt dit WK (net als de Vuelta) niet mee door de situatie met VDP.
pi_206094892
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eigenlijk telt dit WK (net als de Vuelta) niet mee door de situatie met VDP.
Dat is wel een beetje sneu voor Remco.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 10:09:18 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206094898
Mathieu zegt dat hij ze niet heeft aangeraakt, wel bizar dat je zou worden opgepakt en alles voor alleen vloekend en tierende de gang op stormen eventueel. Maar goed we zullen horen wat er precies is gebeurd.
pi_206094916
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:09 schreef Momo het volgende:
Mathieu zegt dat hij ze niet heeft aangeraakt, wel bizar dat je zou worden opgepakt en alles voor alleen vloekend en tierende de gang op stormen eventueel. Maar goed we zullen horen wat er precies is gebeurd.
Dat is dus hoe het ook in de wet staat, zelfs voor verbale agressie kan je het stempeltje 'Common assault' krijgen met in theorie maximaal 2 jaar cel.

Lachwekkend land.
pi_206094921
quote:
9s.gif Op zondag 25 september 2022 09:49 schreef franklop het volgende:

[..]
Bowa heeft ook wat met op jongens lijkende meisjes. Trek daar je eigen conclusie maar uit
Smerige beschuldiging Jan Roos.
U MAD?
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 10:13:18 #95
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206094949
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2022 10:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat is dus hoe het ook in de wet staat, zelfs voor verbale agressie kan je het stempeltje 'Common assault' krijgen met in theorie maximaal 2 jaar cel.

Lachwekkend land.
Dat zou echt belachelijk zijn, zeker als de andere partij bewust de irritatie heeft opgezocht.
Ik hoop maar dat Mathieu ze echt niet geduwd heeft anders kan hij dus wel echt een probleem krijgen.
pi_206094995
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Überhaupt inderdaad erg vreemde keuze hotelkeuze. 2 uur van het parkoers midden in een zeer grote stad.
Dit.

Huur dan gewoon een landhuis in de buurt van Wollongong af of zo, met de hele ploeg. Of een resort.

KNWU is gewoon een amateur bende.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 september 2022 @ 10:19:55 #97
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_206095020
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Mathieu net zo'n vader als Max?
Dit kan niet
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_206095041
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 10:18 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dit.

Huur dan gewoon een landhuis in de buurt van Wollongong af of zo, met de hele ploeg. Of een resort.

KNWU is gewoon een amateur bende.
Van Vleuten en van Dijk huurden zelf iets en uiteindelijk is dat wel door de KNWU betaald.. dus geld zal dan het probleem niet zijn
pi_206095088
Gewoon dramatische amateurisme van KNWU. Waar een sportbond klein in kan zijn. Zeker met topsporters moet je de randzaken 100% afgedekt hebben en dat hebben ze hier duidelijk niet gedaan.
  zondag 25 september 2022 @ 10:26:24 #100
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206095092
De ploegen zullen wel te dringen staan om in de aanloop naar de Ronde van Vlaanderen een hotel in het centrum van Amsterdam te boeken.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')