Nou danquote:
Gewoon beide idd.. ik eet sowieso geen van beide in de ochtendquote:Op zondag 25 september 2022 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maken ze nu ruzie over brood of havermout... Gun mensen hun bammetje in de ochtend
Ik ben #teambrood en zou echt chagrijnig worden als ik een bord pap zou krijgen. Brquote:Op zondag 25 september 2022 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon beide idd.. ik eet sowieso geen van beide in de ochtend
bern is ook geplaatstquote:Op zondag 25 september 2022 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nou dan
Zie je ontblote borsten, plaats je ze in het Scanman-topic, al het andere sla je maar op op je harde schijf
Mag er gewoon bij hoor, hebben er wel meer billen ingezetquote:
Brinta is wel lekker, mits het niet te dik is..quote:Op zondag 25 september 2022 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben #teambrood en zou echt chagrijnig worden als ik een bord pap zou krijgen. Br
En met veel suiker.quote:Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Brinta is wel lekker, mits het niet te dik is..
quote:Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag er gewoon bij hoor, hebben er wel meer billen ingezet
Nee juist niet, doe er soms zoetjes in..quote:
Doe je toch kachel aanquote:Op zondag 25 september 2022 10:01 schreef mario390 het volgende:
ik moet in mijn kamer en jas andoen het is fris
Leuk! Vrolijk! Staat hem goedquote:
zo ziet het er niet uitquote:Op zondag 25 september 2022 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Staat Kim nu koud te douchen...?
Brrr hoe kan ze
Ze roept wel steeds oeh en brrr en wat erg..en ik word nu wel goed wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |