Werksequote:Op zondag 25 september 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!![]()
![]()
![]()
Weinig streams vandaag voor mij, mag zo werken tot 18.00 uur
Maar het gaat nu wel goed?quote:Op zondag 25 september 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neurolinguïstiek was het doel (master, kan je mee in de revalidatie werken. Mensen met hersentumoren en hersenbloedingen en ongelukken weer talig maken, simpel uitgelegd). Alleen toen werd ik ziek.
Maar was een mooie passie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
Uh... kijk... uh...nu heb ik een traumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker gecappedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
zet hem in scanman of zoll ik ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |