Of dat je als organisatie een paar hotels ter beschikking stelt ofzo, die dan uiteraard volgeboekt zitten voor teams en dergelijken. Daar ging ik eigenlijk wel van uit, maar niet dus.quote:Op zondag 25 september 2022 05:33 schreef Pino112 het volgende:
Maar Van Vleuten en Van Dijk hadden toch een eigen huis gehuurd? Was dat echt maar met z'n tweeën dan?
Zou dan voor de hele selectie iets verwachten eigenlijk.
Nederland zit in een publiek hotel in het midden van de stad. België daarentegen heeft bijvoorbeeld een heel hotel in Austinmer voor zichzelf geboekt, ver weg van het centrum.quote:Op zondag 25 september 2022 05:33 schreef Pino112 het volgende:
Maar Van Vleuten en Van Dijk hadden toch een eigen huis gehuurd? Was dat echt maar met z'n tweeën dan?
Zou dan voor de hele selectie iets verwachten eigenlijk.
Wat een gefaal joh.quote:Op zondag 25 september 2022 05:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nederland zit in een publiek hotel in het midden van de stad. België daarentegen heeft bijvoorbeeld een heel hotel in Austinmer voor zichzelf geboekt, ver weg van het centrum.
Hm, vind dat niet eens zo heel gek eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2022 05:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Maar wanneer je blijkbaar zo je zelfbeheersing verliest tegenover twee bakvissen dat zelfs de politie er aan te pas moest komen dan was een meltdown door de spanning sowieso niet ver weg voor Van der Poel denk ik dan.
Ik dacht: ik ga ff de laatste 100k volgen.quote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:
Hij is na 35 km afgestaptquote:Op zondag 25 september 2022 06:00 schreef No-P het volgende:
Zit al een tijd te kijken en lees nu dit. Man man man. Doet hij nog wel mee?
Het is dan ook een rijmpje van op school.quote:Op zondag 25 september 2022 05:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat zou dubieuzer zijn gezien de leeftijd van de blagen in kwestie.
Hij zou dus eventueel een duwtje uitgedeeld hebben aan de blagen. In Nederland komt de politie daar niet eens voor langs, in Australië mag je uren de cel in en een paar dagen later voor de rechtbank verschijnen. We waren er niet bij maar het klinkt als nogal overdreven ingrijpen van de politie.quote:Op zondag 25 september 2022 05:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat zou dubieuzer zijn gezien de leeftijd van de blagen in kwestie.
Dat laatste is zeer goed mogelijk, want de Aussie polities zijn erg streng.quote:Op zondag 25 september 2022 06:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zou dus eventueel een duwtje uitgedeeld hebben aan de blagen. In Nederland komt de politie daar niet eens voor langs, in Australië mag je uren de cel in en een paar dagen later voor de rechtbank verschijnen. We waren er niet bij maar het klinkt als nogal overdreven ingrijpen van de politie.
Ligt een beetje aan het precieze verhaal natuurlijk. "hij gaf me een klein duwtje" of "hij duwde me hard tegen de muur/grond", dat is nogal een verschil en - als het om kinderen gaat - prima reden om de politie erbij te halen.quote:Op zondag 25 september 2022 06:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zou dus eventueel een duwtje uitgedeeld hebben aan de blagen. In Nederland komt de politie daar niet eens voor langs, in Australië mag je uren de cel in en een paar dagen later voor de rechtbank verschijnen. We waren er niet bij maar het klinkt als nogal overdreven ingrijpen van de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |