abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206089832
Situatie,

Wasmachine gaat binnen garantie-termijn kuren vertonen dat niet meer te verhelpen is, ook niet nadat er 4 keer [!] een monteur is langs geweest. :')
Daarom groen licht gegeven voor omruilen en krijg dus een nieuw machine.
Dit alles heeft inmiddels 6 a 7 weken in beslag genomen, waardoor ik dus niet kon wassen. Niet dat dat het einde van de wereld betekent, maar toch, vervelend is het wel.
Nu hoop ik na het weekend bericht te gaan krijgen dat ik zsm een nieuw exemplaar mag ontvangen.

Maar kan ik zelf nog iets doen ipv afwachten? Het heeft nu wel lang genoeg geduurd, vind ik.
Zo zie ik ook dat dezelfde wasmachine nu zo' n max 40 euro duurder is als waar ik hem voor gekocht heb.
Ik ga ervan uit dat ik dat verschil ook niet nog eens bij moet betalen. Toch?
pi_206089869
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik dat verschil ook niet nog eens bij moet betalen. Toch?
Nee ze dienen je wasmachine gewoon gratis te vervangen door een exemplaar dat wel goed werkt.

Verder kan je weinig doen denk ik

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2022 21:06:33 ]
pi_206089893
Nee
Ik zwaai naar dieren.
pi_206089959
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Nee ze dienen je wasmachine gewoon gratis te vervangen door een exemplaar dat wel goed werkt.

Verder kan je weinig doen denk ik
Dat dacht ik wel maar wou het even zeker weten, voor het geval ze het wél gaan proberen.

Verder zal ik inderdaad moeten afwachten wanneer ze eens tijd hebben voor mij maar wil daar ook niet al te afwachtend in zijn. Uiterlijk dinsdag wil ik wel weten waar ik aan toe ben, dus vraag mij af of ik het recht heb om te mogen eisen dat ze opschieten.
pi_206090016
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Dat dacht ik wel maar wou het even zeker weten, voor het geval ze het wél gaan proberen.

Verder zal ik inderdaad moeten afwachten wanneer ze eens tijd hebben voor mij maar wil daar ook niet al te afwachtend in zijn. Uiterlijk dinsdag wil ik wel weten waar ik aan toe ben, dus vraag mij af of ik het recht heb om te mogen eisen dat ze opschieten.
Gewoon maandag even bellen ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_206090038
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Verder zal ik inderdaad moeten afwachten wanneer ze eens tijd hebben voor mij maar wil daar ook niet al te afwachtend in zijn. Uiterlijk dinsdag wil ik wel weten waar ik aan toe ben, dus vraag mij af of ik het recht heb om te mogen eisen dat ze opschieten.
Je mag het altijd eisen, maar of je daar iets mee opschiet is de vraag.
Stel je gaat eisen dat je uiterlijk dinsdag weet hoe het opgelost wordt en vervolgens weet je woensdagochtend nog steeds niks, wat dan?

Ik zou in deze fase gewoon nog even op een normale manier in overleg blijven, voordat je al met eisen gaat komen. Klinkt alsof het betreffende bedrijf gewoon netjes bezig is met de boel oplossen.
pi_206090100
Om er zeker van te zijn dat je geen extra kosten om je oren krijgt: Hoe lang had je die machine al? Wanneer vertoonde hij de eerste klachten?

Zou TS eventueel toch nog iets moeten betalen, omdat hij toch x% goed gebruik heeft kunnen maken van de wasmachine, en nu een 100% nieuwe krijgt (even de overlast van t zonder werkende wasmichine zitten daargelaten)

Heeft Uneto-VNI daar niet zo'n tabelletje voor? (geen idee hoe bindend dat is)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206090187
Uiteraard zal ik niet als een Tokkie aan de telefoon gaan eisen dat ik in een uur het nieuwe wasmachine over de drempel gedragen wil hebben. Ik blijf altijd netjes en besef uiteraard dat ze de boel op een goede manier willen oplossen.

Het is al goed dat ik nu weet dat ze niet nog een bedrag kunnen aftroggelen omdat het apparaat nu duurder verkocht word. ^O^

Wanneer ik maandag niks vernomen heb zal ik dinsdag eens informeren en hoop ik dat het niet alsnog weken gaat duren. :')
pi_206090270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Om er zeker van te zijn dat je geen extra kosten om je oren krijgt: Hoe lang had je die machine al? Wanneer vertoonde hij de eerste klachten?

Zou TS eventueel toch nog iets moeten betalen, omdat hij toch x% goed gebruik heeft kunnen maken van de wasmachine, en nu een 100% nieuwe krijgt (even de overlast van t zonder werkende wasmichine zitten daargelaten)

Heeft Uneto-VNI daar niet zo'n tabelletje voor? (geen idee hoe bindend dat is)
Zo werkt garantie niet vriend.
pi_206090381
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Om er zeker van te zijn dat je geen extra kosten om je oren krijgt: Hoe lang had je die machine al? Wanneer vertoonde hij de eerste klachten?

Zou TS eventueel toch nog iets moeten betalen, omdat hij toch x% goed gebruik heeft kunnen maken van de wasmachine, en nu een 100% nieuwe krijgt (even de overlast van t zonder werkende wasmichine zitten daargelaten)

Heeft Uneto-VNI daar niet zo'n tabelletje voor? (geen idee hoe bindend dat is)
Nog geen twee jaar en merkte ongeveer 3-4 maanden terug dat iets niet in de haak was. Te weinig water waardoor het zowat droog een wasje draaide. :')
pi_206090387
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:35 schreef PS. het volgende:

[..]
Zo werkt garantie niet vriend.
I know, en de boel is toch al in gang gezet door de verkoper, dus TS moet ff geduld hebben.

Ik was even in de war, en de discussie garantie/kosten is hier inderdaad helemaal niet van belang. Garantie is al toegekend.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206090424
Geduld hebben en ik hoef niks bij te betalen. Weet ik genoeg, bedankt! ^O^
pi_206095865
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Geduld hebben en ik hoef niks bij te betalen. Weet ik genoeg, bedankt! ^O^
Er is toch niets mis om ze te benaderen en te vragen hoe zij het vervolg nu zien, o.a. qua timing.
Wellicht kunnen ze je al een indicatie geven.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_206095900
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:48 schreef Essebes het volgende:

[..]
Er is toch niets mis om ze te benaderen en te vragen hoe zij het vervolg nu zien, o.a. qua timing.
Wellicht kunnen ze je al een indicatie geven.
Ga ik dinsdag doen. :Y
pi_206119610
:(

[ Bericht 43% gewijzigd door Bep-Vetklep op 28-09-2022 10:28:33 ]
pi_206130572
Ik zou je adviseren om mijn grasmaaiertopic door te nemen: WGR / Defect product, wat zijn mijn rechten?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een en ander geleerd van dit topic, waarvoor dank. Wat ik een volgende keer anders zou doen:
- Zodra het apparaat in reparatie gaat een deadline afspreken.
- Bij het overschrijden van de deadline meteen de webshop in gebreke stellen en een nieuwe deadline geven.

Als ik dat had gedaan, had ik denk ik niet langer dan een maand zonder een grasmaaier gezeten. Nu zit ik op 7 weken, maar de schade is beperkt gebleven door het advies hier. Ik denk dat het anders nog weken had geduurd; de webshop lijkt het proces niet op orde te hebben. Mijn gok is dat de personeelstekorten en de zomervakantie niet helpen, maar dat weet ik niet zeker. Dat is meteen de reden dat ik de webshop hier niet bij naam heb genoemd: naming and shaming lijkt me niet nodig omdat ik er tot nog toe altijd met tevredenheid spullen heb gekocht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206133469
Het is geregeld! Zaterdag krijg ik eindelijk mijn nieuwe wasmachine. *O*
pi_206163803
*O*
Wasmachine is zojuist geleverd en voor het lange wachten mag ik ook nog een tegoedbon ontvangen van 50euro.
Netjes, en word zeer gewaardeerd. ^O^

Opgelost dus.
pi_206167938
Super, Bep! Het lijkt me een ramp om geen wasmachine te hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:06:13 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206168207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Super, Bep! Het lijkt me een ramp om geen wasmachine te hebben.
Zeker nu je bij de Jumbo niet meer kan witwassen :+
pi_206168268
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wasmachine is zojuist geleverd en voor het lange wachten mag ik ook nog een tegoedbon ontvangen van 50euro.
Netjes, en word zeer gewaardeerd.

Opgelost dus.
Als het weer hetzelfde kutding is als je al had komt er misschien nog weer zo'n topic. Was het een Samsung? En verder: 4(!) keer een monteur sturen die het niet oplost... dat is slecht.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_206168420
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Super, Bep! Het lijkt me een ramp om geen wasmachine te hebben.
Balen ja, heb nog nooit zo´n volle wasmand gehad en ben wel even bezig met alles wegwerken. Gelukkig heb ik kleren voor een heel weeshuis dus een ramp is gelukkig uitgebleven. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 20:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Als het weer hetzelfde kutding is als je al had komt er misschien nog weer zo'n topic. Was het een Samsung? En verder: 4(!) keer een monteur sturen die het niet oplost... dat is slecht.
Om te janken zo slecht! en mag hopen dat het bij één topic blijft!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')