Inderdaad dat hebben we vorig jaar volop gezien tijdens de coronademo's. Net alsof NL een goed voorbeeld is van een democratie.quote:Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, dat zeg ik.
Demostratierecht staat onder druk, zowel in Rusland als in Nederland.
Ik maakte een vergelijking. Er is een verschil in schaal tussen corruptie en fraude in Nederland en Rusland. Het is dus niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 25 september 2022 10:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat niet maar het slaat gewoon nergens op en ook de vergelijking die je maakt met genocide en door rood rijden heeft er helemaal niks mee te maken.
Bij verkiezingen georganiseerd door beschaafde landen zijn over het algemeen onafhankelijke waarnemers aanwezig en zijn er diverse controles. Tevens wordt de anonimiteit van de stemmers gewaarborgd. En ook niet onbelangrijk is dat niet eerst het deel van de bevolking dat tegen zou kunnen stemmen met grof geweld het land is uitgejaagd of vermoord.quote:Je hebt toch ook niet om bewijs gevraagd bij de laatste 2e kamer verkiezingen?
Kijk nou komen we ergens.quote:Op zondag 25 september 2022 10:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik maakte een vergelijking. Er is een verschil in schaal tussen corruptie en fraude in Nederland en Rusland. Het is dus niet vergelijkbaar.
[..]
Bij verkiezingen georganiseerd door beschaafde landen zijn over het algemeen onafhankelijke waarnemers aanwezig en zijn er diverse controles.
Aannames. Ik heb dat nergens gezegd.quote:Op zondag 25 september 2022 10:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kijk nou komen we ergens.
Jij vind Nederland een beschaafd land en Rusland niet.
Nederland is goed en Rusland is slecht, basta.
Als je de discussie wilt staken is dat je goed recht.quote:Ja daar kan ik weinig mee.
Agree to disagree?
Als je bij de verkeerde demo bent word je in het ziekenhuis geslagen, bij de 'goede' demo gaat de politie voor je knielen. Democratiequote:Op zondag 25 september 2022 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad dat hebben we vorig jaar volop gezien tijdens de coronademo's. Net alsof NL een goed voorbeeld is van een democratie.
op deze schaal wel ja. Beide deelnemers voegen niets toe aan de politieke wereld. Irrelevant bestaan.quote:Op zondag 25 september 2022 10:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Agree to disagree is beter dan onnodige discussies voeren
Ho ho ik ben vandaag hard aan het werk om de Nederlandse staat van finaciele middelen te voorzien.quote:Op zondag 25 september 2022 10:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
op deze schaal wel ja. Beide deelnemers voegen niets toe aan de politieke wereld. Irrelevant bestaan.
ok, passquote:Op zondag 25 september 2022 10:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ho ho ik ben vandaag hard aan het werk om de Nederlandse staat van finaciele middelen te voorzien.
Het merendeel van de mensen had niet op de "winnende" partijen gestemd, dus waarom zou 16% van het land de macht moeten hebben?quote:Op zondag 25 september 2022 08:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Referendum in het westen is lachen met het volk.
En democratie ? Kijk naar Belgie, diegenen die de verkiezingen verloren hebben, zijn nu aan de macht.
https://www.newsweek.com/(...)-signs-paper-1687603quote:Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben op de regering.
Allemaal spookverhalen.
Je wordt pas opgepakt als je gaat proberen de democratie omver te werpen.
Newsweek zei ook dat George Floyd een held was.quote:Op zondag 25 september 2022 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.newsweek.com/(...)-signs-paper-1687603
Hier is heel veel filmbeeld van dus je hoeft niet te vertrouwen op de blauwe ogen van newsweek.quote:Op zondag 25 september 2022 11:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Newsweek zei ook dat George Floyd een held was.
Mijn god, is dit nu het niveau hier. Geloof je dit echt zelf? Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent, want dit is wel echt heel triest. Er is geen enkele vergelijking te trekken met een land als Nederland. Als je denkt dat je dat wel kan, dan moet je nodig naar de psychiater.quote:Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Allemaal spookverhalen.
De vergekijkingen zijn gegeven.quote:Op zondag 25 september 2022 12:20 schreef The_End het volgende:
[..]
Mijn god, is dit nu het niveau hier. Geloof je dit echt zelf? Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent, want dit is wel echt heel triest. Er is geen enkele vergelijking te trekken met een land als Nederland. Als je denkt dat je dat wel kan, dan moet je nodig naar de psychiater.
Door wie dan?quote:Op zondag 25 september 2022 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De vergekijkingen zijn gegeven.
Ja leuk, hier liepen de demonstraten met vlaggen waarop stond 'liefde, vrijheid, geen dictatuur' en die vlaggen werden werden met knuppels uit hun handen geslagen.quote:Op zondag 25 september 2022 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.newsweek.com/(...)-signs-paper-1687603
Democratisch gekozen zegt ie.quote:Op zondag 25 september 2022 09:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die probeerde dus een democratisch gekozen regering omver te werpen.
De minderheid die zijn mening wilt opdringen aan de meerderheid, dat moet je ook niet doen.
Als je jezelf een beetje gaat verdiepen in de materie zal je zien dat Rusland democratischer is dan de EU.quote:Op zondag 25 september 2022 13:05 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Democratisch gekozen zegt ie.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Kun je uitleggen waarom dat relevant zou zijn als je het hebt over Rusland? Je zei daar namelijk dit over:quote:Op zondag 25 september 2022 12:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja leuk, hier liepen de demonstraten met vlaggen waarop stond 'liefde, vrijheid, geen dictatuur' en die vlaggen werden werden met knuppels uit hun handen geslagen.
en dat blijkt niet te kloppen. Snap niet zo goed wat de situatie in Nederland daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Allemaal spookverhalen.
Het aantonen van selectieve verontwaardiging.quote:Op zondag 25 september 2022 13:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom dat relevant zou zijn als je het hebt over Rusland? Je zei daar namelijk dit over:
[..]
en dat blijkt niet te kloppen. Snap niet zo goed wat de situatie in Nederland daarmee te maken heeft.
Maar doe je dat niet juist bij jezelf?quote:Op zondag 25 september 2022 13:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het aantonen van selectieve verontwaardiging.
Nee want ik ben niet verontwaardigd.quote:Op zondag 25 september 2022 13:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar doe je dat niet juist bij jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |