ja en die kan ik al geven als ze wil? MARCIANO GEBRUIKT JE.. ik deed even in caps in de hoop dat ze mij hoortquote:
Nee ze hoort je niet. En hou op met dat domme geblaat..quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja en die kan ik al geven als ze wil? MARCIANO GEBRUIKT JE.. ik deed even in caps in de hoop dat ze mij hoort
wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee ze hoort je niet. En hou op met dat domme geblaat..
Een hele loodsquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:57 schreef claire3500 het volgende:
Jeffrey schijnt heel groot te wonen ben dan wel benieuwd..
Wendy gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:00 schreef claire3500 het volgende:
Staat Jerrold mooi zeg dat gemillimeterd haar
Dit zijn dus Jeffrey grappen.quote:
Hij heeft wel humor jaquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zijn dus Jeffrey grappen.![]()
Daarstraks toen de mannen hamburgers gingen bakken buiten garden ze ook dat soort humor. Heerlijke gesprekken, af en toe op het randje qua humor, er om lachen en door! Kunnen vrouwen nog wel wat van leren!quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft wel humor ja
Zijn er niet zoveel daar.
Trouwens bedoel je: domme geblaat mbt capslock. Kan je dat dan ook vriendelijk zeggen? Ik ben beetje klaar met dat negatieve benadering.quote:
Trouwens bedoel je: domme geblaat mbt capslock. Kan je dat dan ook vriendelijk zeggen? Ik ben beetje klaar met dat negatieve benadering.quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee ze hoort je niet. En hou op met dat domme geblaat..
Jajajajajaquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Trouwens bedoel je: domme geblaat mbt capslock. Kan je dat dan ook vriendelijk zeggen? Ik ben beetje klaar met dat negatieve benadering.
Goffer,toen zat ik bij The next manager.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarstraks toen de mannen hamburgers gingen bakken buiten garden ze ook dat soort humor. Heerlijke gesprekken, af en toe op het randje qua humor, er om lachen en door! Kunnen vrouwen nog wel wat van leren!
En ik ben ook een beetje klaar met jouw stomme geblaat.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Trouwens bedoel je: domme geblaat mbt capslock. Kan je dat dan ook vriendelijk zeggen? Ik ben beetje klaar met dat negatieve benadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |