Doeiquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth noteerd: filmavond met het gezin.
wat?? waarom niet???quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
Stom spel,nu willen ze Rupert er niet bij.
Rupert is gay.quote:
Mensen noemen hem lelijk maar Martin heeft wel wat. Lelijk is hij zeker nietquote:
ik zie het probleem niet dus omdat hij gay is mag hij niet mee doen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert is gay.
WTF denken ze?
Wat een onzin. Ik zou er helemaal geen zin meer in hebben. Sowieso een stom iets weer dit.quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet dus omdat hij gay is mag hij niet mee doen?
eens!!quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zou er helemaal geen zin meer in hebben. Sowieso een stom iets weer dit.
Dat zuigt FF uit zijn duimquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet dus omdat hij gay is mag hij niet mee doen?
Ja doei,dat werd net besproken muts.quote:
Omdat hij gay is? Okequote:Op zaterdag 24 september 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee daar ging het net over , dus klopte wel
Ik vind dit echt echt belachelijk,. als iemand had gezegd: Jerrold mag niet mee doen omdat hij zwart is dan was er nu drama. Vind echt dat niet oke isquote:
Ja , belachelijk maar daar hadden ze het wel over.quote:
Wie zeiden dat?quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , belachelijk maar daar hadden ze het wel over.
Ik had het mis mijn verontschuldigingquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doei,dat werd net besproken muts.
Spuit 11.quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:14 schreef claire3500 het volgende:
Gitaar is dus gemaakt zei Wanda net snel: weggebracht en weer teruggebracht
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
OH SORRY HHAHAHAHHA was dat al gezegd?? Niet door gehad... hahahha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |