Ik ben 2 keer opgenomen geweest.Hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan bestik ben zelf meer dan 40 keer opgenomen geweest, dus oordeel er niet over. Hij doet me er echt aan denken. Kan hij weinig aan doen. Alleen zo'n figuur waarvan ik hoop dat hij iets van zijn leven gaat maken
Das beter om in je hoofd te hebben dan "worst voor moraima..."quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
Every little thing is gonna be alright.
Even over de DM voor ontopic effectquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer opgenomen geweest.Hoe gaat het nu met je?
quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das beter om in je hoofd te hebben dan "worst voor moraima..."
Ow kut
Joehoe je kan bewoners naar en kut vinden. Verder is je mening over andere posters niet echt belangrijk. Net zoals jij bentquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Niet weten wat cos is dan ben ik een troll?? Omdat ik niet volledige forum af lees. Ik weet niet hoe jij je tijd in deelt maar ik heb echt betere dingen te doen. Hoe kan je iemand een troll vinden... omdat ik aardig doe tegen mensen. Jouw probleem is dat ik het niet pik en jou een vervelend mens vind. En stiekem weet jij ook dat je een vervelend mens bent. Lijkt mij heel vermoeiend persoonlijk......
Frank Sinatra was ook echt gitaar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben mist liedjes van Frank Sinatra in het gitaarboek
Maar natuurlijk weet ik zelf dat ik een heel vervelend mens benquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Niet weten wat cos is dan ben ik een troll?? Omdat ik niet volledige forum af lees. Ik weet niet hoe jij je tijd in deelt maar ik heb echt betere dingen te doen. Hoe kan je iemand een troll vinden... omdat ik aardig doe tegen mensen. Jouw probleem is dat ik het niet pik en jou een vervelend mens vind. En stiekem weet jij ook dat je een vervelend mens bent. Lijkt mij heel vermoeiend persoonlijk......
hmm inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frank Sinatra was ook echt gitaar.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hmm inderdaad ja.Beetje dom maar ruben wil gewoon liedjes zingen en weet de tekst niet maar vind het wel leuk, dus fly me to the moon heb ik nu al 10 keer gehoord. Dat ene zinnetje.
Joehoe als mijn mening niet belangrijk is waarom zeik je dan over hoe ik lach. Hoe erg kan jezelf tegen spreken. We zijn op een forum lekker kletsen over mensen, ik heb niks lelijks over jou of iemand hier gezegd,. ik ben er tegen in gegaan als mensen zo opeens gaan lopen zeiken tegen mij. Ik ga er hier af, ga jij lekker hele dag hier zitten niksen en forum uit je hoofd kennen en je dan euforisch voelen. En dan andere mensen een troll en dom vinden als het ze het niet weten HAHAHAHAHA ik ga er alleen stuk om... want die andere mensen; hebben een leven. Doei doei schat Xquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoe je kan bewoners naar en kut vinden. Verder is je mening over andere posters niet echt belangrijk. Net zoals jij bent
Geen idee hoe dat heet en ik ken er zelf ook wat van ja.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Je meost me eens thuis horen
Snap het wel, lekker van die hangzinnetjes (breinworm heet dat toch?)...
Ja euthanasie, na lang ziek zijn..quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zei ze nu dat hij al overleden was.....
Onder de douch brul ik altijd het refrein van crying in the rain. Gewoon omdat je nat wordtquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat heet en ik ken er zelf ook wat van ja.
Logisch dat je dan even een traantje soms moet wegpinkenquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja euthanasie, na lang ziek zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |