Wie? En hoe werkt deze redenering precies als het gaat om de vliegschema's van nationale vliegtuigen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:57 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Beleid dient een doel als het goed is, in d66 geval klimaat verbeteren. Nogmaals: als je daar een zwaar moreel anker aan hangt en je gaat je daar zelf niet aan houden, dan ga je jezelf ondermijnen. Mij maakt het niet uit, more power to him, maar dan verliest hij deels ook het moreel appel die hij van anderen verlangt.
Welke regels zijn dat precies?quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Rules for thee but not for me.
En dat is in dit geval?quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:33 schreef vigier het volgende:
Do as I say, don't do as IIIIII dooooooo
Heb je de afgelopen 30 jaar onder een steen geleefd ofzo gast? Hoe wereld blind moet je zijn als je zijn statement niet begrijpt?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:37 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Welke regels zijn dat precies?
Je kunt de regels ook niet opnoemen begrijp ik hieruit?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 30 jaar onder een steen geleefd ofzo gast? Hoe wereld blind moet je zijn als je zijn statement niet begrijpt?
Welke regels voor het voetvolk zijn er precies overtreden?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je act begint te vervelen, probeer eens iets anders.
Haha holy shit, jij kan werkelijk waar niet echt zijnquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je kunt de regels ook niet opnoemen begrijp ik hieruit?
Dit is gek. Je reageert voor de tweede keer op een bericht waarin ik vraag welke regels er zijn overtreden en voor de tweede keer weet je niet te zeggen welke regels er nou eigenlijk worden overtreden. Waarom reageer je dan precies?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:01 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Haha holy shit, jij kan werkelijk waar niet echt zijn. Of je wordt betaald om dit soort troll acties uit te voeren.
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Welke regels voor het voetvolk zijn er precies overtreden?
Hoe leg je aan een Neanderthaler uit hoe een boeing 747 werkt? Juist. Die regels zou jij nooit kunnen begrijpen. Je hebt net ontdekt wat vuur is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit is gek. Je reageert voor de tweede keer op een bericht waarin ik vraag welke regels er zijn overtreden en voor de tweede keer weet je niet te zeggen welke regels er nou eigenlijk worden overtreden. Waarom reageer je dan precies?
Wat opmerkelijk dat je nu al voor de derde keer reageert en nog steeds niet weet te vertellen welke regels er precies overtreden zijn die de moeite van het bespreken waard zouden zijn in dit topic. Ik begin bijna te geloven dat je niet weet wat er precies aan de hand is maar jezelf gewoon op standje verontwaardigd hebt gezet, zonder echt te weten waarom.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:04 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hoe leg je aan een Neanderthaler uit hoe een boeing 747 werkt? Juist. Die regels zou jij nooit kunnen begrijpen. Je hebt net ontdekt wat vuur is.
Ik weiger trolls te voeren, dus ik geniet van je onzin.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat opmerkelijk dat je nu al voor de derde keer reageert en nog steeds niet weet te vertellen welke regels er precies overtreden zijn die de moeite van het bespreken waard zouden zijn in dit topic. Ik begin bijna te geloven dat je niet weet wat er precies aan de hand is maar jezelf gewoon op standje verontwaardigd hebt gezet, zonder echt te weten waarom.
Waarom beantwoord je niet gewoon de vraag waar je in eerste instantie op reageerde?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:06 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik weiger trolls te voeren, dus ik geniet van je onzin.
''Hoe leg je aan een Neanderthaler uit hoe een Boeing 747 werkt? Juist. Die regels zou jij nooit kunnen begrijpen. Je hebt net ontdekt wat vuur is.''quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je niet gewoon de vraag waar je in eerste instantie op reageerde?
Cognitieve Dissonantie is de vakterm hiervoor.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ministers hebben nou eenmaal geen normale baan dus is hun vervoer ook niet per se normaal. Bovendien wordt het ook grotendeels voor hen geregeld in plaats van dat ze zelf hun vervoer moeten regelen.
Natuurlijk mogen we het best eens hebben over of dat niet anders kan. Wan dat iets de gewoonte is, betekent niet dat het zo moet blijven. Dus prima als men de discussie aan gaat over een meer energie-efficiente agenda indeling. Ieder moet immers zijn bijdrage doen.
Maar al het platte gebrul uit dit topic is daar helemaal geen aanzet toe. Dat is eerder een hoop afgunst en standaard "de hoge heren in Den Haag"-gedoe. Daar kun je qua discussie echt helemaal niets mee.
Nee, het eigen handelen toont gewoon aan hoe ernstig iemand het vermeende klimaatprobleem echt neemt. In het diepst van zijn hart. Als je er écht van overtuigd bent, toon je namelijk dat ben je bereid bent zelf offers te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:22 schreef Hexagon het volgende:
Maar al het platte gebrul uit dit topic is daar helemaal geen aanzet toe. Dat is eerder een hoop afgunst en standaard "de hoge heren in Den Haag"-gedoe. Daar kun je qua discussie echt helemaal niets mee.
waarom rijden ze dan niet gewoon even op topsnelheid over de A3 ? Net zo snel!quote:[Bijvoorbeeld van Amsterdam naar Rotterdam, met een grote belasting voor het milieu tot gevolg.
Behalve detective ben je ook Bontekoe-stalker?quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Bontekoe liegt, weet dat die dit jaar twee keer met zijn zoon heeft gevlogen.
Minister van klimaat, Rob Jetten, die prominent op de foto stond in de OP. Ik dacht dat dit wel duidelijk was.quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:37 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wie? En hoe werkt deze redenering precies als het gaat om de vliegschema's van nationale vliegtuigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |