Je kunt er vanuit gaan dat daar de meeste Russen wonen van iedere stad in Europa, om te beginnen omdat het de grootste stad is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:40 schreef Fer het volgende:
Daar wonen ook alle Russische landverraders toch? Of waren het witwassers voor Putin?
Dat maakt geen reet meer uit dan, ze komen ook terug op Rusland dan.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Hmmm, met een beetje pech West-Zuidwestenwind. Lekker kut.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:42 schreef PS. het volgende:
Londen had ie maandag moeten doen met al die wereldleiders bij de uitvaart.
Lijkt me trouwens wel vet dood gaan, al die raketten heen en weer over je huis in Nederland
Natuurlijk. Iedereen is wel fucked dan ja...quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet meer uit dan, ze komen ook terug op Rusland dan.
En uiteindelijk zijn wij dan ook de lul.
Daar heb je dus ook geen fuck meer aan, jodiumtabletten vertragen eventuele schildklierkanker. Zodat je het over 10+ jaar niet krijgt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen is wel fucked dan ja...
Heeft de overheid al jodiumtabletten voor de bevolking op voorraad? Of mag Sywert 2.0 dat gaan regelen op EU-niveau?![]()
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20220921_94685095quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:42 schreef PS. het volgende:
Londen had ie maandag moeten doen met al die wereldleiders bij de uitvaart.
Lijkt me trouwens wel vet dood gaan, al die raketten heen en weer over je huis in Nederland
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar heb je dus ook geen fuck meer aan, jodiumtabletten vertragen eventuele schildklierkanker. Zodat je het over 10+ jaar niet krijgt.
Zodra men begint met atoombommen gooien hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. Die 10+ jaar red dan niemand meer op de aarde.
Ze had mijn topic gelezenquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20220921_94685095
Volgens presentatrice Olga Skabejeva had Rusland een atoombom moeten gooien op Londen tijdens de begrafenisplechtigheid van koningin Elizabeth II: „Alle beste doelwitten waren er.”
Ik ga er iig vanuit dat alle systemen al geprogrammeerd zijn om dat te bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:13 schreef VarkensHart het volgende:
1 bom en Rusland wordt van alle kanten gesloopt
Hoop dat putin het doet.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:46 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik ga er iig vanuit dat alle systemen al geprogrammeerd zijn om dat te bewerkstelligen.
Waarom quote je nu opeens een artikel van 3 maanden geleden?quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-derde-wereldoorlog
Poetin-bondgenoot: Londen zal als eerste worden gebombardeerd in de Derde Wereldoorlog
Een nauwe politieke bondgenoot van Poetin heeft gewaarschuwd dat Londen als eerste zal worden gebombardeerd in een Derde Wereldoorlog.
Dit zei de 54-jarige parlementslid Andrey Gurulyov, lid van de defensiecommissie van het Russische parlement, op de Russische zender Channel 1.
Volgens hem zal dit gebeuren omdat “de dreiging voor de wereld van de Angelsaksen komt." Volgens hem is er geen andere manier om de blokkade te voorkomen van de enclave die tussen Polen en Litouwen ligt langs de Baltische kust, ongeveer 1180 mijl van Moskou.
“We zullen de hele groep vijandelijke ruimtesatellieten vernietigen tijdens de eerste luchtoperatie. Het zal niemand iets schelen of ze Amerikaans of Brits zijn, we zouden ze allemaal zien als de NAVO. Ten tweede zullen we het hele systeem van antiraketverdediging verminderen, overal en voor 100 procent. Ten derde zullen we zeker niet starten vanuit Warschau, Parijs of Berlijn. De eerste die geraakt wordt, is Londen", aldus Gurulyov.
—
Waarom Londen? Kunnen ze geen betere plek bombarderen zoals Parijs of Brussel , dan hebben wij er ook nog iets aan met die kut chauvinisten
Ik ben benieuwd of ze dit lef hebben , de luchtafweer staat vast al op scherp. en hoeveel bommen er dan tegelijkertijd terug zouden vliegen. Volgens mij hebben we genoeg arsenaal om geheel Rusland in 1x van de kaart te vegen in 1 groot zwart gat
Als Rusland zoiets flikt, dan gaan we gewoon een kernoorlog in, daar zitten geen maren of mitsen aan. Dat heeft niets te maken met wraak.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:10 schreef pokkerdepok het volgende:
ding is wel, dat als ze een nuke op londen gooien, dan gaat de NAVO niet ook zoiets doen, denk ik.
dan is het wel voluit oorlog met rusland natuurlijk. en gaan ze direct voor putin en zn bende. maar even als wraak een miljoenenstad als moskou nuken? nee. dat lijkt me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |