abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8323372
Hoi allemaal,

Vandaag is mn verkering uit gegaan. Het voelt zo leeg. Wie heeft hier ook mee te maken. Wat kun je doen om je weer een beetje ok te voelen? Tips van harte welkom.

pi_8323402
afleiding zoeken bij familie, vrienden en vriendinnen, maar vooral geduld hebben...
fokschaap
pi_8323425
Je zal je nog wel een tijdje 'leeg' voelen maar als je niet echt liefdesverdriet hebt, maar 'het' gewoon mist kan je misschien weer het beste meteen gaan daten! Of ga lekker met vrienden of familie leuke dingen doen, je gedachtes verzetten.
fluff for life
pi_8323449
ik ben mijn meisje ook verloren

ze houdt van mij, ik van haar;
maar soms is dit blijkbaar niet genoeg

de stilte grijpt me naar mijn strot

het duurt nu al twee weken,
ik probeer te overleven

ik ben nog geen avond nuchter naar bed gegaan

Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
pi_8323496
niet zo mooi

[Dit bericht is gewijzigd door muzikaliesje op 06-02-2003 23:50]

pi_8323510
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:45 schreef admiral_r2d2 het volgende:

ik probeer te overleven

hmmz, drinken lost niks op dude...praat er met haar over!

Ontopic: Net wat Viola zegt, ga leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Noca op 06-02-2003 23:51]

pi_8323515
quote:

Heej niet cool voor je. Maareh naar de drank grijpen is ook niet echt de oplossing!
Sterkte
ik probeer te overleven
pi_8323550
foutje, deze mag weg
pi_8323605
Toen het uit ging met mijn ex ging ik de kroeg in met een stel meiden en heb me lekker bezat Geeft een tijdelijke verzachting en een vreselijke hoofdpijn.

Probeer het op je eige manier te verwerken en praat er met je vrienden en familie over

donderdag 6 februari 2003 @ 23:56:20 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8323659
quote:

ik probeer te overleven

Situatie komt me heel bekend voor, sinds afgelopen zondag is het, na 15 maanden, uit. Ik ben juist gestopt met alcohol. Eerst maar eens echt controle over mezelf hebben. Zoals al meer mensen, drank lost het echt niet op.
pi_8323680
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:54 schreef SheDeviltje het volgende:
Toen het uit ging met mijn ex ging ik de kroeg in met een stel meiden en heb me lekker bezat Geeft een tijdelijke verzachting en een vreselijke hoofdpijn.

Probeer het op je eige manier te verwerken en praat er met je vrienden en familie over

Dit doen we nu ook
pi_8323697
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:57 schreef xf0rz het volgende:

[..]

Dit doen we nu ook

uhhmz ik geloof dat ik nu niet op stap ben met de meiden
pi_8323739
korte termijn, dronken worden.

Langere termijn, liefdesverdriet gaat eigenlijk niet snel over tenzij het op een extreem rotte manier is uitgegaan, uiteindelijk vervaagt het wel. wat je moet zoeken is afleiding. en vooral verder gaan met het dagelijks leven. ik weet niet hoe erg het verdriet is op een schaal van 10 dus dan kan je eigenlijk geen goede tips geven. 1. och, een weekje en klaar 5. ik voelde me ontzettend goed wat een leegte 10. dit was mijn ware

[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8323782
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:00 schreef dark.night het volgende:
korte termijn, dronken worden.

Langere termijn, liefdesverdriet gaat eigenlijk niet snel over tenzij het op een extreem rotte manier is uitgegaan, uiteindelijk vervaagt het wel. wat je moet zoeken is afleiding. en vooral verder gaan met het dagelijks leven. ik weet niet hoe erg het verdriet is op een schaal van 10 dus dan kan je eigenlijk geen goede tips geven. 1. och, een weekje en klaar 5. ik voelde me ontzettend goed wat een leegte 10. dit was mijn ware

Kan het niet goed uitdrukken in cijfers, maar ik denk een 7 a 8
is dat voldoende?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:04:21 #15
29429 Dissection
King of all kings
pi_8323803
Allereerst: STERKTE!!!

Vervolgens: probeer je leven VOORDAT je een vriendin had weer terug op te pikken...dat kan een tijdje duren, maar ga niet de hele tijd zitten kniezen..luister naar je favo muziek, ga veel stappen, ga veel naar je vrienden toe. Laat je ex even links liggen (je moet je leven weer terug op de baan krijgen)

Toen het uitging met mijn 1e vriendin, was ik enorm suicidaal, maar heb (gelukkig) niks gedaan...ben toen naar een goeie vriend gegaan, we hebben samen toen een hele fles whiskey op en toen ging het beter.
Heb wel een half jaar met die leegte gezeten, het is niet anders, maar mijn vrienden hebben me goed opgevangen en ik heb geleerd wie mijn echte vrienden zijn...dat is het voordeel eigenlijk...

jongen, er zijn meer vrouwen dan kerktorens, je hebt zo weer een nieuwe

pi_8323975
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:02 schreef muzikaliesje het volgende:

[..]

Kan het niet goed uitdrukken in cijfers, maar ik denk een 7 a 8
is dat voldoende?

dat geeft voor mij wel een indruk ja, het was ook niet om exact te zijn meer om een soort van indicatie te krijgen hoe het nu eigenlijk is, aangezien dit in het topic niet echt naar voren kwam geschoven. liefdesverdriet is wat iedereen anders verwerkt, zeker in deze mate.

wat je moet zoeken is afleiding, wat zijn je hobbies en wat doe je nogal vaak? daarnaartoe moet je gaan, en natuurlijk is familie en vrienden ook heel handig. daar kan je nog menigeen avondjes mee vullen. woon je nog bij je ouders of zelfstandig? als je zelfstandig woont raad ik je aan om niet alleen thuis te blijven zitten voor de pc of tv, dat werkt enkel averechts. ook begrijp ik dat je op dit moment gewoon geen zin hebt om iets te doen.

[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8324207
Het is de tijd van het jaar volgens mij, jezus. .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_8324215
ze was - ze is - een 9 voor mij;

ik heb een gedicht voor Valentijnsdag geschreven, welke ik haar ga opsturen

Soms hoor ik je voetstappen op de gang
Ze geven me de hoop dat ik je weer zal zien
Ze laten lege echo's na - soms wekenlang

Soms zie ik mijn kamerlicht weer branden
Heb ik de illusie dat je op me zit te wachten
Kom dan thuis en je afwezigheid overmant me

Soms zie ik je lopen op straat
Je schaduw een schim van mijn verlangen
Die uit samengekropte illusies ontstaat

Soms ben je bij me in de nacht
Verdwijnt je warmte terwijl ik ontwaak
Vervaag je terwijl je naar me lacht

Er zijn delen van mij die jou blijven zoeken
En delen die alles opgeven en dan hopeloos verdwalen
En delen die maar blijven analyseren en onderzoeken

In jouw liefde kan ik verdrinken
In jouw golven raakte ik mezelf kwijt
In jouw afwezigheid zal ik verzinken

en daarna maar opbouwen en verder leven;
tot die dag wil ik mijzelf nog even verliezen in "het mogelijke herstel"

Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:27:32 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8324257
Sinds vorige week ben ik na een relatie van en jaar ook weer vrijgezel, bij mij was de eerste week het moeilijkste.
Drank helpt niet. Das een makkelijke tijdelijke oplossing..
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8324305
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:27 schreef GizartFRL het volgende:
Sinds vorige week ben ik na een relatie van en jaar ook weer vrijgezel, bij mij was de eerste week het moeilijkste.
Drank helpt niet. Das een makkelijke tijdelijke oplossing..
Ik ben echt fuckin' duizelig nu, heb voor het eerst sinds een jaar weer sterke drank op. . .

I'll get over it. Vanmiddag mijn beste vriendinnetje zien. . En zaterdag los met een paar vrienden. , komt wel goed.

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:42:46 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8324566
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:29 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik ben echt fuckin' duizelig nu, heb voor het eerst sinds een jaar weer sterke drank op. . .

I'll get over it. Vanmiddag mijn beste vriendinnetje zien. . En zaterdag los met een paar vrienden. , komt wel goed.

Dan zou het echt wel weer zo'n golf kunnen zijn
Ik meende dat ik al iets opving in een ander topic.
Maar sterkte iig.
Ging het niet meer of was het iets anders? Feel free to talk.
pi_8324573
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:42 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ging het niet meer of was het iets anders? Feel free to talk.

Van mijn kant was er niets veranderd, maar zij was niet verliefd meer, dus vond zij dat er geen basis meer was voor een relatie. .
pi_8324672
Echt waanzinnig ernstig, het is 1 dag uit en ik werd niet echt emotioneel ofzo maar ik verwijtte mezelf dat het me niet gelukt was haar gelukkig te houden, maar toen stond ik daar te wachten tot mijn proefwerk begon en ik dacht een beetje na over mn ex. En een vriendin van me begon tegen me te praten en op een gegeven moment vroeg ze zo van "Waarom ben je zo chagrijnig? Is het uit of zo haha!" Ze bedoelde het goed maar ik kon wel janken toen. Echt erg al mn vrienden lieten mij godzeidank een beetje met rust en maakten wat grapjes erover wat afleidend was en dus wel hielp, zo kon ik immers in mn normale doen weer slimmige opmerkingen terug maken, maar als iemand er serieus over was begonnen te praten was ik echt zo zwaar door de grond gegaan...

Ik denk dat ik me zaterdag maar gewoon ff vol giet en daarna verman ik me weer want dit is zinloos...

Verhaaltjes typen helpt, bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Roeier op 07-02-2003 00:53]

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:50:47 #24
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8324675
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:43 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Van mijn kant was er niets veranderd, maar zij was niet verliefd meer, dus vond zij dat er geen basis meer was voor een relatie. .

klinkt bekend...
erg bekend..
Mijn vriendin zag he tgewoon niet meer iets worden, dus zijn we met een goede band uit elkaar gegaan.
Week flink ziek van geweest ( futloos down U know it)
Sinds maandag is het eigenlijk alleen maar telkens beter gegaan.
En we zullen wel zien hoe het verder gaat...
pi_8324698
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:50 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

dus zijn we met een goede band uit elkaar gegaan.

Dat kan ik dus echt niet bij haar, ik heb mijn ziel en zaligheid in die relatie gestoken, heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en om iemand gegeven, ze was meer voor me dan een vriendinnetje, en dat is nu ineens weg.

Vrienden blijven is een utopie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')