quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij niemand ingezet heeft en ze ook daarom zo laag staat
Dit was tijdens de koers toch?quote:
Klopt, voor de koers stond ze geloof ik op 6.50quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dit was tijdens de koers toch?
Oh, tijdens de koets is wat anders, al zou ik zelf geen moment hebben overwogen om op haar in te zetten eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
In tegenstelling tot Kopecky controleert vAert juist eerder teveel dan te weinig in een dergelijke situatie.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Van Aert morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar MDVP komt vanachter en wint de wedstrijd)
Was ik echt Ziedend, woest, "met dingen gooien"
Nu kan ik het nog plaatsen .
Hopelijk was deze user (hulde!) op tijd:quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, tijdens de koets is wat anders, al zou ik zelf geen moment hebben overwogen om op haar in te zetten eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:52 schreef Nober het volgende:
Annemiek is beter dan Vos en gaat winnen.
U las het hier als eerst.
Ik had wel om twee uur kunnen opstaan, maar dan had ik tot kwart over vier alleen maar mogen zien, dat ik ben uitgesloten als niet-Belg om de wedstrijd te mogen zien.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is alles of niks. De schoolbel gaat om 2 uur vannacht en zij die op afwezig staan kunnen op een telefoontje naar paps en mams rekenen.
Ja, volgens mij toen die groep van vijf voor het eerst ingerekend werd.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Steven Hendry deed het ook, zegt niks.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:26 schreef superniger het volgende:
WK worden met een gebroken elleboog.
Heel geloofwaardig.
Ja, dat begint al op de persconferentie. Zijn mede-kopman Remco mag niet te vroeg met een aanvalspoging beginnen van Wout, en hij meldt even later dat hijzelf het ook niet op de laatste kilometers wil laten aankomen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Kopecky controleert vAert juist eerder teveel dan te weinig in een dergelijke situatie.
Dan heeft Wout dat slim gespeeldquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, dat begint al op de persconferentie. Zijn mede-kopman Remco mag niet te vroeg met een aanvalspoging beginnen van Wout, en hij meldt even later dat hijzelf het ook niet op de laatste kilometers wil laten aankomen.![]()
M.a.w. Wout wil de koers zodanig bepalen, dat Remco gedwongen in een knechtenrol komt te zitten.
Anders komt Wout wel achter het blaag aan als hij te snel aanvaltquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, dat begint al op de persconferentie. Zijn mede-kopman Remco mag niet te vroeg met een aanvalspoging beginnen van Wout, en hij meldt even later dat hijzelf het ook niet op de laatste kilometers wil laten aankomen.![]()
M.a.w. Wout wil de koers zodanig bepalen, dat Remco gedwongen in een knechtenrol komt te zitten.
Hermans bijvoorbeeld zie ik wel ver geraken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou erg leuk zijn als er straks een paar andere Belgen voorop zitten. Benieuwd naar de totale paniek
Ja, en Roxane steeds "dit is insane, dit is insane" roepen. Maar als je met een Fries gaat trouwen, dan moet je zeggen "dit is bjustrerbaarlik, dit is bjusterbaarlik".quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:46 schreef Zwansen het volgende:
Even NOS teruggekeken, maar Danny werd helemaal gek
Als die voorop zit in een groepje, is dat juist ideaal voor de Belgen, lijkt me.. al leek Stuyven vorig jaar ook een goede renner in dat achtervolgende groepje en die werd er uiteindelijk door van Baarle en Valgren uitgesprint..quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hermans bijvoorbeeld zie ik wel ver geraken.
Paniek bij?quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou erg leuk zijn als er straks een paar andere Belgen voorop zitten. Benieuwd naar de totale paniek
Mja, Vos loste vooral zelf, van Vleuten zat daar zelf ook niet heel goed.. het idee leek me wel duidelijk dat van Vleuten daar bij Vos zou blijven zodat ze het daarna dicht kon rijden. Alleen parkeerde Vos wel enorm in de laatste meters.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou knecht van Vleuten kan je wel een klein vraagteken bij zetten, die lost Vos gewoon op dat bergje. Wat tactisch gewoon prima was maar dat lijkt me geen knechtenrol.
En Kopecky moet natuurlijk zelf dat gat dichtrijden, dat zag je een Pedersen in zulke situaties in de Vuelta ook doen. Als je je verantwoordelijkheid niet pakt dan ligt het aan jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |