Iemand op de Belg gelooft niks van die 'blessure'.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze beweegt wel heel soepel met die elleboog.
Goede breuk, maar is wel dik als je goed kijktquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:32 schreef superniger het volgende:
Waarom zit haar elleboog niet in het gips?
Geen fan van de koning van Hispanjequote:Op zaterdag 24 september 2022 09:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan dat Nederlands volkslied niet aan
Het had de Belgische moeten zijn
Waarom ben jij zo bezig met het vlaggetje?quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Van Aert morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar MDVP komt vanachter en wint de wedstrijd)
Was ik echt Ziedend, woest, "met dingen gooien"
Nu kan ik het nog plaatsen .
Laat het vlaggetje eens varen. Wout en Mathieu zijn beide van België en Nederland.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Van Aert morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar MDVP komt vanachter en wint de wedstrijd)
En morgen winnen ze allebei niet vrees ik. Pogi is naar wat ik gezien heb de man.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Laat het vlaggetje eens varen. Wout en Mathieu zijn beide van België en Nederland.
Vandaag liep het toch echt net iets anders.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Mathieu morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar WVA komt vanachter en wint de wedstrijd) dan zou ik denken: jammer Mathieu, maar wel een geweldige wereldkampioen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk doet niemand dat morgen in de mannenkoers, waarvoor je je prima om 10:00 uur in het topic kunt meldenquote:
Nou ja, ze heeft ook geknecht.quote:
Bohh, stel je voor Pogi in de regenboogtruiquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En morgen winnen ze allebei niet vrees ik. Pogi is naar wat ik gezien heb de man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |