En mag lekker in Australiė blijven tot 23 oktober. Nog iets langer en hij kan net zo goed blijven voor de Tour Down Underquote:Op zondag 25 september 2022 04:17 schreef DiegoFuser het volgende:
[ twitter ]Wakker worden, op je telefoon kijken of het al de moeite is om in te schakelen en dan deze tweet lezen. Bijzonder ontwaken worden zo.
Ach, daar was iedereen op ingesteld lijkt me.quote:Op zondag 25 september 2022 04:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Fucking koers van het jaar en dat stomme FOK! moet weer updaten, of zo.
23 oktober, ik dacht dinsdag??quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En mag lekker in Australiė blijven tot 23 oktober. Nog iets langer en hij kan net zo goed blijven voor de Tour Down Under!
Australiaanse TV meldde later 23 oktober.quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
23 oktober, ik dacht dinsdag??
Daar mag Danny in het vervolg best rekening mee houden, vind ik.quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, daar was iedereen op ingesteld lijkt me.
Dinsdag staat hij voor de rechter. Zijn paspoort is ingetrokken tot 23 oktober.quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
23 oktober, ik dacht dinsdag??
Sowieso mag daar wel een oplossing voor bedacht worden, maar goedquote:Op zondag 25 september 2022 04:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar mag Danny in het vervolg best rekening mee houden, vind ik.
Hun portemonnee?quote:Op zondag 25 september 2022 04:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen idee voor wie de Duitsers rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |