Veel zuurder ga je me niet krijgenquote:
Schnur.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij de Gitaar is de seite gerissen?
Waarom doe je dit..quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:30 schreef Ireth het volgende:
Waar ik trouwens bij BB 2021 contineu met "mijn puni is een waterval" in mijn hoofd zat, heb ik dat nu met "worst voor moraima" [ afbeelding ]
Beter als ze de deur dicht hadden gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda heeft eens een bh gestolen op de zwarte markt![]()
Wanda heeft zichzelf toegang verleend tot een leegstaand psychiatrische kliniek en is toen opgepakt.
Ik had gisteren de hele dag “tankbonnenbingo” in m’n hoofd. En nu “de worst van Moraima”quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beter als ze de deur dicht hadden gedaan
Zoe heeft net even Mexx over de pis geholpen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
Nu zitten Wanda en Zoë buiten onder de overkapping te praten en te fluisteren
Van de ophoudt cel? Vast wel.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beter als ze de deur dicht hadden gedaan
Ja en bedankt hequote:Op zaterdag 24 september 2022 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had gisteren de hele dag “tankbonnenbingo” in m’n hoofd. En nu “de worst van Moraima”
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe heeft net even Mexx over de pis geholpen.
Graag gedaanquote:
Nee, voorspelbaar vooral . Het is alleen maar saaier gewordenquote:
ja best welquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, voorspelbaar vooral . Het is alleen maar saaier geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |