quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker idd. Zo makkelijk is het ook weer niet om een snaar te slopen. Tenzij je aan het stemmen bent en aan de verkeerde knop zit te draaien.Ik geloof je direktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die klinken dofquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor ook zoiets.Slechte snaren?
Nou voor iedereen zonder absoluut gehoor is dat niet te doen denk ik. Je hebt echt een referentie nodig al is het maar 1 toon.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk eerder onkundige stemmers. Zag Jeffrey gisteren de onderste snaar al aandraaien. Stemmen op gehoor is voor beginners niet echt aan te raden.
Yup. Maar toen ze gisteren aan het stemmen waren hoorde je ook echt dat de snaar overstretched werd'; veel te hoog voor de snaar. Ik denk dus dat ze gewoon de snaar te hard hebben aangedraaid. (Heb ik ook eens gehad toen ik met wat bier op een piano ging stemmenquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou voor iedereen zonder absoluut gehoor is dat niet te doen denk ik. Je hebt echt een referentie nodig al is het maar 1 toon.
Yep, dat klinkt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar toen ze gisteren aan het stemmen waren hoorde je ook echt dat de snaar overstretched werd'; veel te hoog voor de snaar. Ik denk dus dat ze gewoon de snaar te hard hebben aangedraaid. (Heb ik ook eens gehad toen ik met wat bier op een piano ging stemmen)
Niet veel tijd vandaagquote:
Het was er een van de hofleverancier van het koninglijk huisquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, dat klinkt waarschijnlijk.
Omg ik hoop dat het geen Steinway was
Goedemorgen Leafste.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet veel tijd vandaag
Maaruh gm![]()
![]()
![]()
Wat tovert Janet daar uit haar magische plekje
quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Leafste.![]()
![]()
![]()
Vast haar string.
Dat verklaard de jeuk.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zo onder de douche wast
Klaboesta beertjequote:Op zaterdag 24 september 2022 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n tarrel die opspeelt/te strak zit
Gm skeetquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klaboesta beertje
Klinkt veel leuker
Dit leek wel een flinke beer.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klaboesta beertje
Klinkt veel leuker
Alicia?quote:
toch tijd dat ze haar ondergoed een keer in de wasmachine wast op 90c, zal me niks verbazen als zo'n horrorspin hier en daar eitjes heeft gelegd in de badkamerquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch tijd dat ze haar ondergoed een keer in de wasmachine wast op 90c, zal me niks verbazen als zo'n horrorspin hier en daar eitjes heeft gelegd in de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |