abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206081188
Vrouwen worden boos als je seks verwacht na een drankje en ontbijt. Dus ik denk laten we splitten dan hoef ik ook geen verwachtingen te hebben. Haha. Achteraf had ze gewoon een kop zoals Bruce Lee tijdens het terugfietsen.
pi_206081202
Na een drankje en ontbijt? Dan zou ik ook boos worden, dat hoort namelijk er tussen in.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2022 22:04:42 ]
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:03:05 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_206081210
Je kan ook haar laten betalen. Nog makkelijker.
pi_206081629
Een ONS meenemen naar een brasserie :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206081648
Voortaan meer lucht erin dan vertrekt het hoofd van je pop niet in de wind.
pi_206082110
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:39 schreef Aiciu het volgende:
Een ONS meenemen naar een brasserie :')
Wat dan
pi_206082281
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Atak het volgende:
Vrouwen worden boos als je seks verwacht na een drankje en ontbijt. Dus ik denk laten we splitten dan hoef ik ook geen verwachtingen te hebben. Haha. Achteraf had ze gewoon een kop zoals Bruce Lee tijdens het terugfietsen.
Neef gewoon afdwingen, jij betaald dus daar mag je best wel wat voor verwachten
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_206082645
pi_206082901
Ik heb je moeder weleens gesplit :9~
I will do what i must !!
pi_206083017
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Atak het volgende:
Volgende keer gewoon al haar money uit haar portemonnee halen en tijdens de seks over haar heen laten regenen.
Zonder dat zij dit weet natuurlijk.
Vervolgens betaal je ook met dit geld het ontbijt en dingen.
Pas als zij weer terug fietst zeggen dat het haar geld was. Wordt ze boos, gaat ze met dingen gooien, op goedmaakseks azen.

Heb je twee keer seks in een ochtend.
Google is your friend, abuse your friends
pi_206083203
Jij moet alles betalen. En uiteindelijk hoef je niets te verwachten.
pi_206086501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:37 schreef Atak het volgende:

[..]
Wat dan
Gewoon neuken en dumpen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206087156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:01 schreef Aiciu het volgende:

[..]
Gewoon neuken en dumpen
Ik had haar 1 keer in de sportschool gesproken. Dan gaat ze niet gelijk mee naar huis.
pi_206087464
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:33 schreef Atak het volgende:

[..]
Ik had haar 1 keer in de sportschool gesproken. Dan gaat ze niet gelijk mee naar huis.
Sommige wijven gebruiken gasten om gratis te kunnen eten onder de noemer date :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206088838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:12 schreef Aiciu het volgende:

[..]
Sommige wijven gebruiken gasten om gratis te kunnen eten onder de noemer date :')
Dan verdien je dat ook als je dinner betaald voordat je poenie krijgt :')
pi_206097497
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:29 schreef Atak het volgende:

[..]
Yup.

Alleen investeren in relatiemateriaal .
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206097770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:29 schreef Atak het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:11 schreef Aiciu het volgende:

[..]
Yup.

Alleen investeren in relatiemateriaal .
Hier het typische voorbeeld van 2 hele kleine jochies die in hun jeugd al werden gepest, en op de middelbare school, waar alle jongen hun eerste keer zoende, hun zielig in een hoekje stonden met een klein stijfje, omdat hun dat ook wel leuk leek en ze het er spannend uit vonden zien.

Op een gegeven moment kwamen de eerste jongens zelfs met verhalen dat ze een meisje hadden gevingerd. De 2 bovenstaande jochies hadden maar al te graag aan die vinger geroken, maar zelfs dat mocht niet.

Het dichts bij seks wat deze 2 ooit hebben gezeten was toen ze hun ouders seks hoorde hebben. Waar ze zich stiekem op af zaten ze trekken, en hoopte dat dat nog een keer met hun ging gebeuren.

En nu vele jaren later, nog steeds eenzaam en alleen gaan ze maar op een internetforum grote praatjes hebben. Want het vrouwelijke geslachtsdeel hebben ze nog steeds niet mogen aanschouwen. Ze gaan nu lekker heel stoer tegen elkaar doen zodat het voor hun voelt alsof ze ooit echt maar een meter in de buurt mochten komen van een vrouw. Gelukkig weet de rest van de FOK!kers beter en laat ze maar praten.
Ergens heeft het ook wel wat schattigs omdat ze elkaar binnenkort uit pure wanhoop maar gaan verwennen.
pi_206098213
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:49 schreef PS. het volgende:

[..]
[..]
Hier het typische voorbeeld van 2 hele kleine jochies die in hun jeugd al werden gepest, en op de middelbare school, waar alle jongen hun eerste keer zoende, hun zielig in een hoekje stonden met een klein stijfje, omdat hun dat ook wel leuk leek en ze het er spannend uit vonden zien.

Op een gegeven moment kwamen de eerste jongens zelfs met verhalen dat ze een meisje hadden gevingerd. De 2 bovenstaande jochies hadden maar al te graag aan die vinger geroken, maar zelfs dat mocht niet.

Het dichts bij seks wat deze 2 ooit hebben gezeten was toen ze hun ouders seks hoorde hebben. Waar ze zich stiekem op af zaten ze trekken, en hoopte dat dat nog een keer met hun ging gebeuren.

En nu vele jaren later, nog steeds eenzaam en alleen gaan ze maar op een internetforum grote praatjes hebben. Want het vrouwelijke geslachtsdeel hebben ze nog steeds niet mogen aanschouwen. Ze gaan nu lekker heel stoer tegen elkaar doen zodat het voor hun voelt alsof ze ooit echt maar een meter in de buurt mochten komen van een vrouw. Gelukkig weet de rest van de FOK!kers beter en laat ze maar praten.
Ergens heeft het ook wel wat schattigs omdat ze elkaar binnenkort uit pure wanhoop maar gaan verwennen.
Vroeg me al af wie dat wijf was die altijd in mijn huis zit.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')