Neef gewoon afdwingen, jij betaald dus daar mag je best wel wat voor verwachtenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Atak het volgende:
Vrouwen worden boos als je seks verwacht na een drankje en ontbijt. Dus ik denk laten we splitten dan hoef ik ook geen verwachtingen te hebben. Haha. Achteraf had ze gewoon een kop zoals Bruce Lee tijdens het terugfietsen.
Volgende keer gewoon al haar money uit haar portemonnee halen en tijdens de seks over haar heen laten regenen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Atak het volgende:
Vrouwen worden boos als je seks verwacht na een drankje en ontbijt. Dus ik denk laten we splitten dan hoef ik ook geen verwachtingen te hebben. Haha. Achteraf had ze gewoon een kop zoals Bruce Lee tijdens het terugfietsen.
Sommige wijven gebruiken gasten om gratis te kunnen eten onder de noemer datequote:Op zaterdag 24 september 2022 16:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik had haar 1 keer in de sportschool gesproken. Dan gaat ze niet gelijk mee naar huis.
Dan verdien je dat ook als je dinner betaald voordat je poenie krijgtquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Sommige wijven gebruiken gasten om gratis te kunnen eten onder de noemer date
Yup.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan verdien je dat ook als je dinner betaald voordat je poenie krijgt
quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan verdien je dat ook als je dinner betaald voordat je poenie krijgt
Hier het typische voorbeeld van 2 hele kleine jochies die in hun jeugd al werden gepest, en op de middelbare school, waar alle jongen hun eerste keer zoende, hun zielig in een hoekje stonden met een klein stijfje, omdat hun dat ook wel leuk leek en ze het er spannend uit vonden zien.quote:Op zondag 25 september 2022 15:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Yup.
Alleen investeren in relatiemateriaal .
Vroeg me al af wie dat wijf was die altijd in mijn huis zit.quote:Op zondag 25 september 2022 15:49 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Hier het typische voorbeeld van 2 hele kleine jochies die in hun jeugd al werden gepest, en op de middelbare school, waar alle jongen hun eerste keer zoende, hun zielig in een hoekje stonden met een klein stijfje, omdat hun dat ook wel leuk leek en ze het er spannend uit vonden zien.
Op een gegeven moment kwamen de eerste jongens zelfs met verhalen dat ze een meisje hadden gevingerd. De 2 bovenstaande jochies hadden maar al te graag aan die vinger geroken, maar zelfs dat mocht niet.
Het dichts bij seks wat deze 2 ooit hebben gezeten was toen ze hun ouders seks hoorde hebben. Waar ze zich stiekem op af zaten ze trekken, en hoopte dat dat nog een keer met hun ging gebeuren.
En nu vele jaren later, nog steeds eenzaam en alleen gaan ze maar op een internetforum grote praatjes hebben. Want het vrouwelijke geslachtsdeel hebben ze nog steeds niet mogen aanschouwen. Ze gaan nu lekker heel stoer tegen elkaar doen zodat het voor hun voelt alsof ze ooit echt maar een meter in de buurt mochten komen van een vrouw. Gelukkig weet de rest van de FOK!kers beter en laat ze maar praten.
Ergens heeft het ook wel wat schattigs omdat ze elkaar binnenkort uit pure wanhoop maar gaan verwennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |