Die laatstequote:Op donderdag 29 september 2022 04:51 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]dan heb je er echt geen zin meer in
![]()
Ik ga slapen
Ligt eraan hoe lang hij boven water blijft. Temperatuur is daar tussen de 26 en 29 graden.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:36 schreef -Sigaartje het volgende:
Ongelooflijk. Zo heb je de eerste maanden van het orkaanseizoen waarin helemaal niets te beleven viel, en zo heb je een ramp.
Ik vraag me af of Ian weer in kracht toe gaat nemen voor hij weer aan land gaat.
Gelukkig is de Atlantische oceaan wat koeler dan de Golf van Mexico , maar ik ga er wel vanuit dat hij in kracht zal gaan toenemenquote:Op donderdag 29 september 2022 10:12 schreef aloa het volgende:
En deze gaat nog een keer landfall maken, maar dan in South Carolina.
[ afbeelding ]
Orkanen komen wel vaker voor, wat is daar ongelofelijk aan?quote:Op donderdag 29 september 2022 10:36 schreef -Sigaartje het volgende:
Ongelooflijk. Zo heb je de eerste maanden van het orkaanseizoen waarin helemaal niets te beleven viel, en zo heb je een ramp.
Ik vraag me af of Ian weer in kracht toe gaat nemen voor hij weer aan land gaat.
Het zakt af naar ongeveer 100 kilometer per uur (65 mijl per uur), dus het zal dit keer in Georgia en South Carolina wel gaan meevallen.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig is de Atlantische oceaan wat koeler dan de Golf van Mexico , maar ik ga er wel vanuit dat hij in kracht zal gaan toenemen
Volgens mij is de verwachting dat hij weer sterker word.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het zakt af naar ongeveer 100 kilometer per uur (65 mijl per uur), dus het zal dit keer in Georgia en South Carolina wel gaan meevallen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |