abonnement Unibet Coolblue
pi_206082444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:22 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zijn ook veel pubertjes van net 18, die weten nog niks van het leven.
De 30 en 40 - jarige weten daar ook niet beter. En neem het ze eens kwalijk. Kijk voor de grap eens waar Yakutsk ligt, waar al die Twitterfilmpjes vandaan komen :') Dat is meer China dan Rusland
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Rusland gaat hier op geen enkele manier goed uitkomen, het is alleen de vraag hoeveel bloed het gaat kosten toch? Dit is al decennia lang de natte droom van de Amerikanen, en Poetin geeft het ze op een presenteerblaadje :')
Niet alleen van de Amerikanen; voor ons Europeanen is het ook veiliger wanneer Rusland een machteloos en straatarm derdewereldland is ipv een door de mafia gestichte doodscultus met kernwapens.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206082450
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet zozeer over hoe het in Oekraïne zelf afloopt maar over wat dat voor gevolgen voor ons als Westen gaat hebben. Als Rusland de oorlog wint, wat ik nog steeds behoorlijk waarschijnlijk acht, dan hebben ze er een stuk land en grondstoffen bij maar de poort naar het Westen is dan echt voor decennia dichtgeslagen. En daar hebben zij oneindig meer last van dan wij.
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat Rusland wint. De NAVO (EU + de VS) gaat dat niet accepteren. Miljoenen doden, oké, maar Rusland gaat never nooit winnen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082451
twitter

Voor het geval dat de kinderen van de oligarchie toch naar het front moeten gaan.
pi_206082462
quote:
Ik had vorige week zo'n linkje aangeklikt van jou.

Normaal klik ik nooit op linkjes. Wist ook gelijk waarom ik dat niet deed.

Te walgelijk en gruwelijk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 24 september 2022 @ 00:30:13 #156
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206082469
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Rusland gaat hier op geen enkele manier goed uitkomen, het is alleen de vraag hoeveel bloed het gaat kosten toch? Dit is al decennia lang de natte droom van de Amerikanen, en Poetin geeft het ze op een presenteerblaadje :')
Dat is precies wat ik zei ;) .
Poetin stuurt heel Rusland nou feilloos het afvoerputje in. Dus ik snap niet dat er ook maar iemand ergens bang voor is.
pi_206082475
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De 30 en 40 - jarige weten daar ook niet beter. En neem het ze eens kwalijk. Kijk voor de grap eens waar Yakutsk ligt, waar al die Twitterfilmpjes vandaan komen :') Dat is meer China dan Rusland
Enige. Waar ik Yakutsk van ken is Risk :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206082485
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Enige. Waar ik Yakutsk van ken is Risk :p
Ben niet de enige dus :')

Sneu voor die mensen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206082487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Niet alleen van de Amerikanen; voor ons Europeanen is het ook veiliger wanneer Rusland een machteloos en straatarm derdewereldland is ipv een door de mafia gestichte doodscultus met kernwapens.
Het is een beetje treurig dat we de hulp van de Amerikanen wéér nodig hebben. En dat is iets waar Trump wél gelijk in had een aantal jaren terug. Dat ging over zijn pleidooi dat wij Europeanen teveel afhankelijk waren van de VS qua NAVO en daar met zijn allen te weinig investeerden...

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 24 september 2022 @ 00:34:13 #160
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082490
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik had vorige week zo'n linkje aangeklikt van jou.

Normaal klik ik nooit op linkjes. Wist ook gelijk waarom ik dat niet deed.

Te walgelijk en gruwelijk.
Deze is wel lief, varken familie die een Ukrainse tank de weg blokkeert O+
https://www.reddit.com/r/(...)e_russians_get_them/
pi_206082506
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:34 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Deze is wel lief, varken familie die een Ukrainse tank de weg blokkeert O+
https://www.reddit.com/r/(...)e_russians_get_them/
Ja, deze wel ja.

Maar die van die crematie hierboven echter, godallemachtig zeg.
pi_206082510
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:34 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Deze is wel lief, varken familie die een Ukrainse tank de weg blokkeert O+
https://www.reddit.com/r/(...)e_russians_get_them/
O+

Maar echt he..... dat reddit is niet goed voor je gedachten hoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206082515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:38 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja, deze wel ja.

Maar die van die crematie hierboven echter, godallemachtig zeg.
Blijf maar weg van de telegram groepen. Want dan is dat beeld van die verbranden Rus nog maar kinderspel.
pi_206082527
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:38 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja, deze wel ja.

Maar die van die crematie hierboven echter, godallemachtig zeg.
Het 2de filmpje wat ik heb aangeklikt van reddit.

Dit is niet normaal hoor. Dat ze er zo bij staan te lachen ook.

Hou op hoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206082529
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat Rusland wint. De NAVO (EU + de VS) gaat dat niet accepteren. Miljoenen doden, oké, maar Rusland gaat never nooit winnen
Dat hebben ze nog niet letterlijk uitgesproken. Maar ik vind ook dat we dat nooit moeten laten gebeuren en daarom vind ik ook dat we moeten escaleren. En dat begint met uitspreken dat het echt niet gaat gebeuren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206082531
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
O+

Maar echt he..... dat reddit is niet goed voor je gedachten hoor.
Reddit >>> Twitter. Bij goed gebruik uiteraard.
pi_206082544
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Reddit >>> Twitter. Bij goed gebruik uiteraard.
Twitter krijg ik oogaids van.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206082555
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat hebben ze nog niet letterlijk uitgesproken. Maar ik vind ook dat we dat nooit moeten laten gebeuren en daarom vind ik ook dat we moeten escaleren. En dat begint met uitspreken dat het echt niet gaat gebeuren.
Als wij als het Westen op deze manier escaleren, dan komen kernwapens serieus op tafel.
Nu is het nog een oorlog tussen een "afvallige" soviet staat die wat gesteund wordt door oud westers materieel. Als we daar een oorlog met onszelf van maken, dan moet Rusland dat zien als een ernstige bedreiging voor hunzelf.
pi_206082563
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ben niet de enige dus :')

Sneu voor die mensen.
Vanuit menselijk oogpunt is het diep triest, ik moet altijd denken aan die scène uit the thin red line. Alleen wat oorlog doet is het dehumaniseren van de vijand. Zo keek ik naar dat linkje waar je op reageerde en dacht "Orc bbq" .

"Japanese Soldier : Are you righteous? Kind? Does your confidence lie in this? Are you loved by all? Know that I was, too. Do you imagine your suffering will be any less because you loved goodness and truth?"

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206082572
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:40 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Blijf maar weg van de telegram groepen. Want dan is dat beeld van die verbranden Rus nog maar kinderspel.
Jip. Telegram groepen kom ik niet meer in.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206082573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat hebben ze nog niet letterlijk uitgesproken. Maar ik vind ook dat we dat nooit moeten laten gebeuren en daarom vind ik ook dat we moeten escaleren. En dat begint met uitspreken dat het echt niet gaat gebeuren.
Voor Taiwan was Biden inderdaad wat stelliger, ofwel 'een aanval is boots on the ground', maar deze oorlog in Oekraïne gaat ook niet toegestaan worden. Daar ben ik van overtuigd. Het gaat helaas wel vele doden kosten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082579
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als wij als het Westen op deze manier escaleren, dan komen kernwapens serieus op tafel.
Nu is het nog een oorlog tussen een "afvallige" soviet staat die wat gesteund wordt door oud westers materieel. Als we daar een oorlog met onszelf van maken, dan moet Rusland dat zien als een ernstige bedreiging voor hunzelf.
Ik ben er toch echt voorstander van dat we een rode lijn trekken en daar dan ook naar handelen. Het is nu nog niet aan de orde maar ik kan me voorstellen dat we ergens in dit conflict troepen naar Oekraïne sturen. Niet om te vechten aan het front maar wel om te zeggen:"Hier staan onze troepen, val je die aan, dan ben je in oorlog met ons.".

En dat kunnen dan zelfs symbolische aantallen zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206082583
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als wij als het Westen op deze manier escaleren, dan komen kernwapens serieus op tafel.
Nu is het nog een oorlog tussen een "afvallige" soviet staat die wat gesteund wordt door oud westers materieel. Als we daar een oorlog met onszelf van maken, dan moet Rusland dat zien als een ernstige bedreiging voor hunzelf.
Ah, het westen escaleert... Sure :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ben er toch echt voorstander van dat we een rode lijn trekken en daar dan ook naar handelen. Het is nu nog niet aan de orde maar ik kan me voorstellen dat we ergens in dit conflict troepen naar Oekraïne sturen. Niet om te vechten aan het front maar wel om te zeggen:"Hier staan onze troepen, val je die aan, dan ben je in oorlog met ons.".

En dat kunnen dan zelfs symbolische aantallen zijn.
Ik stem ervoor om 'symbolisch' wat ATACMS te sturen, voor zover ze die nog niet hebben ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 24 september 2022 @ 00:56:51 #175
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ben er toch echt voorstander van dat we een rode lijn trekken en daar dan ook naar handelen. Het is nu nog niet aan de orde maar ik kan me voorstellen dat we ergens in dit conflict troepen naar Oekraïne sturen. Niet om te vechten aan het front maar wel om te zeggen:"Hier staan onze troepen, val je die aan, dan ben je in oorlog met ons.".

En dat kunnen dan zelfs symbolische aantallen zijn.
Nergens voor nodig, Ukraine is nu dik aan het winnen zonder NATO troepen. En als Rusland een nuke gooit dan gaat NATO er gelijk vol in (zoals alle Russische troepen in Ukraine wegvagen)
pi_206082610
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Nergens voor nodig, Ukraine is nu dik aan het winnen zonder NATO troepen. En als Rusland een nuke gooit dan gaat NATO er gelijk vol in (zoals alle Russische troepen in Ukraine wegvagen)
300.000 troepen (al dan niet ongetraind of niet gemotiveerd) is niet niks he? En ik lees berichten dat dat fase 1 is en al uitgebreid is naar 1,2 miljoen troepen... De helft loopt natuurlijk de gehaktmolen in omdat het Oekraïnse leger wél goed is uitgerust, maar het is niet goed
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082646
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:05:19 #178
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206082652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:18 schreef Adames het volgende:

[..]
Bukken is ook geen oplossing
Dit zegt op zichzelf niet zoveel. Het ging over als westen escaleren, een "vredesmissie en gaan" en de "bluff te callen" van Rusland dat het bij verlies overgaat op nucleaire wapens. Bukken is wat mij betreft iets anders dan je niet zo vergaand hierin mengen. Je "bukt" pas wanneer je voor deze dreigementen zwicht als je zelf wordt aangevallen, terwijl je de capaciteit hebt om even hard of harder terug te slaan. Maar daar is op dit moment gewoon geen sprake van en ik hoop dat dat zo blijft.
pi_206082653
Poetin had toch even na moeten denken toen hij zijn 3-daagse oorlog starte :') _O-

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082664
Misschien had Poetin ook een boek moeten lezen dat het voornamelijk de Oekraïners waren die de 2e wereldoorlog voor Rusland wonnen, en dat het de productie-achtertuin was van de USSR. Wat een volslagen debiel 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:11:15 #181
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Uitgelekte planning
[ twitter ]
Ik neem aan dat de Oekraïners al goed ingegraven zijn nu? Of rukken ze nog op? En deze info hebben ze allang van de VS gekregen toch?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de Oekraïners al goed ingegraven zijn nu? Of rukken ze nog op? En deze info hebben ze allang van de VS gekregen toch?
De VS zal niet ineens ophouden met intelligence delen neem ik aan :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206082696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Uitgelekte planning
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Nog meer oorlogsmisdaden door de Russen
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:16:06 #185
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de Oekraïners al goed ingegraven zijn nu? Of rukken ze nog op? En deze info hebben ze allang van de VS gekregen toch?
Je leest het verkeerd. Op de 27ste gaan ze alle mannen van Kherson gelijk in een busje duwen en bij de Russische grens dumpen om aan het werk gezet te worden en ze krijgen geen wapens.
pi_206082704
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
300.000 troepen (al dan niet ongetraind of niet gemotiveerd) is niet niks he? En ik lees berichten dat dat fase 1 is en al uitgebreid is naar 1,2 miljoen troepen... De helft loopt natuurlijk de gehaktmolen in omdat het Oekraïnse leger wél goed is uitgerust, maar het is niet goed
300k troepen is zeker veel. Maar afgaande op de beelden heb ik niet veel vertrouwen in hun gevechtsbereidheid, na 1 confrontatie willen die gewoon terug naar huis. Tel daarbij op de ronduit bizar slechte staat van de Russische militaire logistiek (het zou me echt niks verbazen als we in november/december berichten horen over doodgevroren Russische soldaten in zomertenue), hun compleet verouderde commandostructuur, en dan ook nog eens Oekraïne dat het zo makkelijk mogelijk maakt voor ze om zich over te geven dmv websites, telefoonnrs etc, en dan zie ik deze 300k extra man niks effectiefs uithalen. En de volgende 300k ook niet. En de daaropvolgende 300k ook niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206082710
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De VS zal niet ineens ophouden met intelligence delen neem ik aan :P
Ik denk zelfs dat de VS alle bewegingen stuurt! Niet dat daar iets mis mee is, zij hebben de meeste ervaring, en het lijkt goed te gaan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:19:37 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082727
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
300k troepen is zeker veel. Maar afgaande op de beelden heb ik niet veel vertrouwen in hun gevechtsbereidheid, na 1 confrontatie willen die gewoon terug naar huis. Tel daarbij op de ronduit bizar slechte staat van de Russische militaire logistiek (het zou me echt niks verbazen als we in november/december berichten horen over doodgevroren Russische soldaten in zomertenue), hun compleet verouderde commandostructuur, en dan ook nog eens Oekraïne dat het zo makkelijk mogelijk maakt voor ze om zich over te geven dmv websites, telefoonnrs etc, en dan zie ik deze 300k extra man niks effectiefs uithalen. En de volgende 300k ook niet. En de daaropvolgende 300k ook niet.
Ik zie wel een truc van Rusland om Ukraine gewoon te overspoelen met een half miljoen pows die ze weigeren terug te nemen, geen gevangenenruil, zelfs niet gratis. En ze kunnen makkelijk door blijven gaan (op naar de 10 miljoen!), op een gegeven moment breekt Ukraine/Europa met deze tactiek.
pi_206082730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
300k troepen is zeker veel. Maar afgaande op de beelden heb ik niet veel vertrouwen in hun gevechtsbereidheid, na 1 confrontatie willen die gewoon terug naar huis. Tel daarbij op de ronduit bizar slechte staat van de Russische militaire logistiek (het zou me echt niks verbazen als we in november/december berichten horen over doodgevroren Russische soldaten in zomertenue), hun compleet verouderde commandostructuur, en dan ook nog eens Oekraïne dat het zo makkelijk mogelijk maakt voor ze om zich over te geven dmv websites, telefoonnrs etc, en dan zie ik deze 300k extra man niks effectiefs uithalen. En de volgende 300k ook niet. En de daaropvolgende 300k ook niet.
Die 300k of de daaropvolgende 300k is om de winter te overbruggen denk ik. Daarna sturen ze gewoon wederom 300k of meer. Rusland heeft er genoeg he?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082744
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:19 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik zie wel een truc van Rusland om Ukraine gewoon te overspoelen met een half miljoen pows die ze weigeren terug te nemen, geen gevangenenruil, zelfs niet gratis. En ze kunnen makkelijk door blijven gaan (op naar de 10 miljoen!), op een gegeven moment breekt Ukraine/Europa met deze tactiek.
Oekraïne of de NAVO breekt niet door de taktiek en ook niet aan het tekort aan kogels of ander munitie, maar het gaat wel een slagveld worden... -O- Maar dat is wat Putler denkt ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206082746
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
300.000 troepen (al dan niet ongetraind of niet gemotiveerd) is niet niks he? En ik lees berichten dat dat fase 1 is en al uitgebreid is naar 1,2 miljoen troepen... De helft loopt natuurlijk de gehaktmolen in omdat het Oekraïnse leger wél goed is uitgerust, maar het is niet goed
Al die getallen zijn leuk, maar dan heb je nog de training, de kleding, de gear, de wapens, de logistiek, al die monden die gevoed moeten worden, noem het maar op...

Dat mobilisatie ingezet wordt geeft al aan dat Rusland in het nauw zit; ze hebben hun beste mannen en wapens al ingezet, en dan alsnog teruggeduwd.

Er zijn nu al protesten en de sancties maken alles tikkeltje erger.


Ondertussen wordt Oekraïne beter bewapend dan ooit, en is er geen tekort aan gemotiveerde (en zelfs goed getrainde) soldaten.

Dus die 300.000 man zie je niet de volgende week, ook niet twee weken of zelfs een maand later op het slagveld. Het kost tijd om 300.000 man strijdwaardig te maken, en die tijd heeft Rusland niet meer.

Dus, allemaal leuk en wel die mobilisatie, maar het gaat Rusland geen ene fuck helpen, en is politieke zelfmoord voor Putin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2022 01:24:09 ]
pi_206082751
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Die 300k of de daaropvolgende 300k is om de winter te overbruggen denk ik. Daarna sturen ze gewoon wederom 300k of meer. Rusland heeft er genoeg he?
Het houdt een kéér op natuurlijk, maar het is wel de typische Russische strategie: stoomwalsen, gewoon materieel en mensen er tegenaan blijven gooien. En als het materieel op is dan gooi je gewoon met alleen maar mensen.

Een andere militaire doctrine kennen ze daar gewoon niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206082752
- Dubbel gepost. -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2022 01:23:49 ]
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:23:56 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Oekraïne of de NAVO breekt niet door de taktiek en ook niet aan het tekort aan kogels of ander munitie, maar het gaat wel een slagveld worden... -O- Maar dat is wat Putler denkt ja
Voedsel en onderdak en bewaking voor 500k pows gaat Ukraine absoluut niet lang kunnen volhouden. En als Rusland doorschaalt naar 10 miljoen zeker niet.
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:25:09 #195
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082760
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:22 schreef YStec het volgende:

Dus die 300.000 man zie je niet de volgende week, ook niet twee weken of zelfs een maand later op het slagveld. Het kost tijd om 300.000 man strijdwaardig te maken, en die tijd heeft Rusland niet meer.
Die 300k krijgen 2 weken training dus ik verwacht de 1e lichting over 2 weken arriveren.
pi_206082767
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:19 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik zie wel een truc van Rusland om Ukraine gewoon te overspoelen met een half miljoen pows die ze weigeren terug te nemen, geen gevangenenruil, zelfs niet gratis. En ze kunnen makkelijk door blijven gaan (op naar de 10 miljoen!), op een gegeven moment breekt Ukraine/Europa met deze tactiek.
Tuurlijk, eventjes een half miljoen mannen kwijtraken. Dat gaan ze dan voor meerdere generaties keihard voelen; dat is nog dommer dan het domste tot nu toe; dommer kan bijna niet.
pi_206082770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:22 schreef YStec het volgende:

[..]
Al die getallen zijn leuk, maar dan heb je nog de training, de kleding, de gear, de wapens, de logistiek, al die monden die gevoed moeten worden, noem het maar op...

Dat mobilisatie ingezet wordt geeft al aan dat Rusland in het nauw zit; ze hebben hun beste mannen en wapens al ingezet, en dan alsnog teruggeduwd.

Ondertussen zijn er protesten en de sancties maken alles tikkeltje erger.

Ondertussen wordt Oekraïne beter bewapend dan ooit, en is er geen tekort aan gemotiveerde (en zelfs goed getrainde) soldaten.

Dus die 300.000 man zie je niet de volgende week, ook niet twee weken of zelfs een maand later op het slagveld. Het kost tijd om 300.000 man strijdwaardig te maken, en die tijd heeft Rusland niet meer.

Dus, allemaal leuk en wel die mobilisatie, maar het gaat Rusland geen ene fuck helpen, en is politieke zelfmoord voor Putin.
Die tijd krijgen ze sowieso niet. Die gasten worden direct zonder training naar het front geduwd, en als ze op zijn trekken ze het volgende blik 'soldaten' open. Zo hebben ze namelijk ook de Duitsers verslagen. Poetin leeft in het verleden... Maar zo werkt het niet meer op moderne slagvelden...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 24 september 2022 @ 01:26:18 #198
408813 crew  trein2000
pi_206082771
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:25 schreef YStec het volgende:

[..]
Tuurlijk, eventjes een half miljoen mannen kwijtraken. Dat gaan ze dan voor meerdere generaties keihard voelen; dat is nog dommer dan het domste tot nu toe; dommer kan bijna niet.
twitter

Wat dacht je van het personeel van je wapenindustrie mobiliseren?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206082773
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Die 300k of de daaropvolgende 300k is om de winter te overbruggen denk ik. Daarna sturen ze gewoon wederom 300k of meer. Rusland heeft er genoeg he?
Iedere golf gaat slechter uitgerust zijn, zal slechter bevoorraad worden, zal slechter getrained zijn. Putin bereidt een slachting voor op z'n eigen volk. Er zijn nu al berichten dat deze eerste lichting een training van 2 weken zal krijgen. Die kunnen geen gecompliceerde manoevres uitvoeren, specialist worden in bepaalde wapens. Die kunnen slechts een gehaktmolen in marcheren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 24 september 2022 @ 01:26:37 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206082775
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 01:25 schreef YStec het volgende:

[..]
Tuurlijk, eventjes een half miljoen mannen kwijtraken. Dat gaan ze dan voor meerdere generaties keihard voelen; dat is nog dommer dan het domste tot nu toe; dommer kan bijna niet.
Fout, dit zijn bijna allemaal van die minderheden/allochtonen uit oost Rusland en Dagestan die ze liever kwijt zijn en in het buitenland willen dumpen om de Russische invloed te vergroten.

Ze spreken allemaal Russisch en zijn allemaal gebrainwashed. Het perfecte gereedschap voor kolonisatie. Er zijn vast wel wat Europese landen die zo dom zijn om ze asiel en stemrecht te geven. Hoppa, Rusland lacht uiteindelijk het laatst vanwege alle invloed die ze de komende decennia opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')