quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
zou die pizza oven heet genoeg worden?
in italie hebben ze nu ook pizzaquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
zou die pizza oven heet genoeg worden?
Heb ik ook hoor, beetje grijze huismuis versus Girl Next Door...quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Sascha nog een beetje saai
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
in italie hebben ze nu ook pizza
ook in de loods?
Dank u voor deze mededelingquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
in italie hebben ze nu ook pizza
ook in de loods?
op een fotoquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Wanda het leukste
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een foto
ja
dan hoor je haar niet
Zei ze dat? Naast dat ik haar saai vind is ze dus ook nog een beetje arrogantquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:12 schreef claire3500 het volgende:
oh volgens Wanda zou wel raar moeten lopen qua spel dat 39 mensen het beter kunnen dan haar zoiets zei ze. wat een arrogantie
Ja zoiets haar exacte woorden heb ik niet maar was echt die strekking. Ja ze is ook best wel arrogant maar idd ze draagt een masker whashah Billy/Andrea hahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:16 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Zei ze dat? Naast dat ik haar saai vind is ze dus ook nog een beetje arrogant![]()
Misschien is ze nog niet haarzelf en houd ze haar ware Billy/Andrea nog verborgen
Ik dacht dat haar haar werd geföhnd vanmiddag?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar haar werd geföhnd vanmiddag?
Ja masker, dat is de goede benamingquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:18 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja zoiets haar exacte woorden heb ik niet maar was echt die strekking. Ja ze is ook best wel arrogant maar idd ze draagt een masker whashah Billy/Andrea hahahaha
Ik hoop Madeleine. Janet zal nog proberen het voor iedereen een beetje naar de zin te maken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:27 schreef Ireth het volgende:
Janet of Madeleine, om het even. Chaos gegarandeerd!
Janet: allerlei recyclebare maatregelen = anarchie.
Madeleine: gewoon madeleinse chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |