abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2022 @ 11:42:09 #51
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_206095800
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En was zijn antwoord: ja, gaan we doen, of: nee, helaas.
Nee helaas. Teveel gedoe om de planning weer aan te passen enz.
  Spellchecker zondag 25 september 2022 @ 12:09:37 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206096025
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Nee helaas. Teveel gedoe om de planning weer aan te passen enz.
Duidelijk. Wel jammer voor jou/jullie.
  zondag 25 september 2022 @ 12:11:30 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206096051
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Nee helaas. Teveel gedoe om de planning weer aan te passen enz.
Wel jammer.

Maar geen principiële bezwaren van je vriend, dus. Valt dan toch mee.
The love you take is equal to the love you make.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 26 september 2022 @ 01:31:49 #54
414785 sirdanilot
pi_206104667
Meestal moet je toch contact opnemen met de ceremoniemeester om aan te geven of je uberhaupt gaat komen. Dan kun je hen ook meteen vragen of je met je vriendin verwacht wordt of alleen.

Is er geen ceremoniemeester dan zul je toch contact moeten opnemen met degene van het bruidspaar die je het beste kent. Als je bang bent voor deze confrontatie, is het dan uberhaupt wel een goed idee om naar deze bruiloft te gaan als daggast?

Religie speelt in dezen verder geen rol, je mag wel of niet allebei komen zo simpel is het.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206106461
Oke nouja nu heb je vier opties: alleen gaan, je vriendin 's avonds aan laten sluiten, allebei alleen 's avonds gaan of helemaal niet gaan. Ik mag hopen dat het geen probleem is als je vriendin 's avonds aansluit bij het feest? Als zij dat ook ziet zitten is dat nog een redelijke middenweg denk ik. Ik zou dat zelf eigenlijk wel chiller vinden bij een bruiloft van mensen en een familie die ik helemaal niet ken, om dan alleen 's avonds aan te sluiten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:56 schreef Ypmaha het volgende:
Aan de ene kant heb ik zoiets van 'fuck it, ik neem haar gewoon mee', maar aan de andere kant heb ik ook geen zin in drama als ze haar wegsturen oid. Dan heeft ze die hele reis voor niks gemaakt bij wijze van spreken.
Dit is nu gelukkig niet meer aan de orde, maar als mij dit zou overkomen dan weet ik niet of ik alleen mijn vriendin zou laten wegsturen of dat ik dan samen met mijn vriendin weer zou vertrekken. :P
pi_206108043
Bruiloften; een recept voor drama _O- Waarmee ik overigens niet per se wil zeggen dat dat hier ook het geval is.

Daarnaast, wie wíl er nou daggast zijn? Wachten, wachten, wachten voor twee mensen die ongetwijfeld wél genieten en daarna kun je nog meer wachten, wachten en wachten.
pi_206108520
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:56 schreef Ypmaha het volgende:
Hij heeft mijn vriendin ook nog nooit ontmoet. Hij weet dat ik seks met haar heb, en dat vindt hij niet ok.

Ik zit er ook aan te denken om niet naar zijn bruiloft te gaan als zij niet mee mag, maar daarmee zet ik ook die vriendschap met hem onder druk
Klinkt inderdaad als een goede vriend... _O- _O- _O-
pi_206112050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:56 schreef Ypmaha het volgende:
Ik ben door een goeie vriend uitgenodigd als daggast voor zijn bruiloft. Ik weet alleen niet of het gebruikelijk is om je partner mee te nemen naar zoiets.

Hij heeft mijn vriendin ook nog nooit ontmoet. Zij woont in het buitenland, en hij is streng gelovig (christelijk). Hij weet dat ik seks met haar heb, en dat vindt hij niet ok.

Aan de ene kant heb ik zoiets van 'fuck it, ik neem haar gewoon mee', maar aan de andere kant heb ik ook geen zin in drama als ze haar wegsturen oid. Dan heeft ze die hele reis voor niks gemaakt bij wijze van spreken.
Ik zit er ook aan te denken om niet naar zijn bruiloft te gaan als zij niet mee mag, maar daarmee zet ik ook die vriendschap met hem onder druk

Wat zouden jullie doen?
Hem vragen of ie het goed vind als jij je vriendin meeneemt.

En, als ze mee mag, de bruid vragen het boeket niet naar je vriendin te gooien :+

Maar goed, je hebt je antwoord al :)
pi_206112588
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:56 schreef Ypmaha het volgende:
Ik ben door een goeie vriend uitgenodigd als daggast voor zijn bruiloft. Ik weet alleen niet of het gebruikelijk is om je partner mee te nemen naar zoiets.

Hij heeft mijn vriendin ook nog nooit ontmoet. Zij woont in het buitenland, en hij is streng gelovig (christelijk). Hij weet dat ik seks met haar heb, en dat vindt hij niet ok.

Aan de ene kant heb ik zoiets van 'fuck it, ik neem haar gewoon mee', maar aan de andere kant heb ik ook geen zin in drama als ze haar wegsturen oid. Dan heeft ze die hele reis voor niks gemaakt bij wijze van spreken.
Ik zit er ook aan te denken om niet naar zijn bruiloft te gaan als zij niet mee mag, maar daarmee zet ik ook die vriendschap met hem onder druk

Wat zouden jullie doen?
Dit topic doorsturen naar die ene vriend van je. Vragen of hij een account kan maken en antwoord kan geven op je vraag.
  Spellchecker maandag 26 september 2022 @ 20:23:07 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206112693
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Atak het volgende:

[..]
Dit topic doorsturen naar die ene vriend van je. Vragen of hij een account kan maken en antwoord kan geven op je vraag.
Of je leest een paar posts terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')