Kunstdetective Arthur Brand!quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 00:40 uur A Bit More News op BBC1.
Geen idee, moet je hun vragen.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kijk ze tegenwoordig via youtube (ViVa HD kanaal) en bij de laatste 'bit more' aflevering staat daar expliciet bij dat deze niet te bekijken is in het VK: Is dat vanwege het stuk over het boek van Omid Scobie? De namen worden alsnog niet genoemd en komen wel langs op bijvoorbeeld Wiki maar ook een artikel uit de Guardian dus lijkt me sterk, maar ik zou niet weten wat anders de reden is.
Goede aflevering trouwens. Khan en Noble waren goed op dreef. Benieuwd wanneer 'hide that camel' wordt uitgezonden
Dat staat er vaker of (bijna) altijd bij. Ik denk dat het vooral is om minder makkelijk ontdekt te worden door de BBC waarna de video verwijderd zou wordenquote:Op woensdag 6 december 2023 09:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kijk ze tegenwoordig via youtube (ViVa HD kanaal) en bij de laatste 'bit more' aflevering staat daar expliciet bij dat deze niet te bekijken is in het VK: Is dat vanwege het stuk over het boek van Omid Scobie? De namen worden alsnog niet genoemd en komen wel langs op bijvoorbeeld Wiki maar ook een artikel uit de Guardian dus lijkt me sterk, maar ik zou niet weten wat anders de reden is.
Goede aflevering trouwens. Khan en Noble waren goed op dreef. Benieuwd wanneer 'hide that camel' wordt uitgezonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |