Dat heet wereldeconomiequote:Op vrijdag 23 september 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar heel veel dingen die we in Nederland hebben wordt ook weer naar buitenland vervoerd..
Soms heb ik dat inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Maarre je hebt wel gelijk hoor MrsL
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgen we deze ook vol vandaag?> Vast wel
Gelukkig zijn we er om het minder slow te makenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze sc was jaren echt heel slow!!!
Echt? Zou toch verwachten dat mensen die in MEN posten ook wel leuk vinden om te slowchatten hierquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze sc was jaren echt heel slow!!!
die zijn te druk met de spelletjesquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt? Zou toch verwachten dat mensen die in MEN posten ook wel leuk vinden om te slowchatten hier
MEN posters willen denk ik niet veel praten maar gewoon lekker tellen of woordkettingen makenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt? Zou toch verwachten dat mensen die in MEN posten ook wel leuk vinden om te slowchatten hier
Tellen kost ook veel tijd jaquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die zijn te druk met de spelletjes
Snap ik multitasking is ook een vak apart moet kunnenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
MEN posters willen denk ik niet veel praten maar gewoon lekker tellen of woordkettingen maken
never too muchquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
Heb en een bol mozzarella gekocht en zakje geraspt kaas waar ookal mozzarella in zit, is dat te veel of niet voor een pozza?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |