Ik ook. Heb het zien bouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Hoog Catharijne, toch wel met een beetje nostalgie denk ik terug aan hoe het was.
Volgens mij wel, en vaak een trainingsjasje. Dan past die buik er beter inquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Heeft Vincent nou een trainingsbroek aan?
Nu vandaag wordt herdacht dat vijf jaar geleden de eerste covid-patient in Nederland bekend werd, zou ik zeggen: een mondkapje.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Blues het volgende:
Wat lag er nou voor iets op het sleetje? Voor de deken en de zaklantaarn.
Vet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Blues het volgende:
Terzijde: ik was gisteren ik een café voor een kwisje waar, zo leerde ik gisteren pas, die patiënt nul destijds carnaval vierde. Ik wist kortom helemaal niet dat alles daar was begonnen. Mijn nicht, die met dat vertelde, zei met dat zij, haar dochter en meerdere mensen uiteraard behoorlijk ziek waren geworden, dochter kon een hele tijd niets meer proeven zelfs: dat dat symptomen waren voor Covid was toen nog onbekend. Een bordje op de gevel zou misschien best toepasselijk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:54 schreef svann het volgende:
[..]
Nu vandaag wordt herdacht dat vijf jaar geleden de eerste covid-patient in Nederland bekend werd, zou ik zeggen: een mondkapje.
Het zal eerder een sneeuwbril zijn, is mijn gok.
Kitsch.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Die Koekkoek kon mooi schilderen.
Ik weet nog dat ik in het Rijksmuseum dat schilderij met die eik zag. Geweldig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Die Koekkoek kon mooi schilderen.
Een stuk vet, dat werd ook genoemd volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Blues het volgende:
Die is echt mooi ja. Zou het zo ophangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het Rijksmuseum dat schilderij met die eik zag. Geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |