abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206076162
https://nos.nl/artikel/24(...)ocaine-in-zijn-bloed

Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland had cocaïne in zijn bloed
De Spaanse vrachtwagenchauffeur die eind vorige maand inreed op een groep mensen in Nieuw-Beijerland had cocaïne in zijn bloed. Dat heeft het Openbaar Ministerie gisteren gezegd tijdens een zitting van het gerechtshof in Den Haag. Volgens het gerechtshof Den Haag is er "een aanwijzing geconstateerd voor de aanwezigheid van een concentratie cocaïne en een omzettingsproduct in het bloed van de verdachte". Dat product is de stof die gevormd wordt door het lichaam bij het afbreken van bijvoorbeeld een geneesmiddel of drug.

Gisteren diende het hoger beroep dat het OM had ingesteld tegen de beslissing van de rechtbank Rotterdam om de Spanjaard voorlopig vrij te laten. De advocaat-generaal betoogde dat dat besluit moest worden teruggedraaid, vanwege het cocaïnegebruik van de 45-jarige trucker en omdat hij geldproblemen heeft.

Verder is het hof bang dat de man gezien zijn financiële situatie opnieuw een voertuig gaat besturen en zo weer een ongeluk zou kunnen veroorzaken.

Op vrije voeten
Toch besloot het hof dat hij, onder voorwaarden, op vrije voeten mag blijven. De man moet aan alles rondom deze zaak meewerken en moet verschijnen op de inhoudelijke zitting van zijn strafzaak. Ook mag hij geen motorvoertuigen besturen en moet hij aan het OM in Spanje en Nederland laten weten als hij verhuist. Daartegen heeft het OM zich niet verzet.

Bij het ongeval eind vorige maand bij de Zuid-Hollandse plaats kwamen zeven mensen om het leven. Ook raakten er mensen zwaargewond. De vrachtwagenchauffeur wordt verdacht van het veroorzaken van een verkeersongeval met dodelijk en zwaar lichamelijk letsel.


—-

Maar er staat niet bij hoeveel en of hij ook onder invloed was of dat het een restantje snuif is
pi_206076227
Restantje snuif bestaat niet aangezien dat zo uit je bloed is, en inderdaad NWS / Vrachtwagen rijdt van dijk Nieuw-Beijerland, 6 doden #3
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:22:52 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206076503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:55 schreef PS. het volgende:
Restantje snuif bestaat niet aangezien dat zo uit je bloed is, en inderdaad NWS / Vrachtwagen rijdt van dijk Nieuw-Beijerland, 6 doden #3
Cocaïne is toch 2 weken zichtbaar in je bloed?

Drugsgebruik gebeurt een hoop onder vrachtwagenchauffeurs, ze maken lange dagen, vaak weekenden van huis.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206076528
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:24 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Cocaïne is toch 2 weken zichtbaar in je bloed?

Drugsgebruik gebeurt een hoop onder vrachtwagenchauffeurs, ze maken lange dagen, vaak weekenden van huis.
Nee echt een aantal uur. Via haren of urine wat langer, maar dan nog gaat het over dagen.
pi_206076570
Zelf vind ik dat af en toe coke nemen, iemands persoonlijkheid verandert. Ze worden egocentrisch en ongeremd, ook als er op dat moment geen coke gesnoven is.

Mag hopen dat de rechters op de hoogte zijn vd de neven effecten van cocaine gebruik op iemands persoonlijkheid. Want dit is echt een drug die je hersens royaal fucked.
pi_206076590
Toch wel zielig voor hem, dat maakt het heel intens. Als je dan toch een stel dorpelingen doorrijdt met je vrachtwagen kan je beter diep in een k-hole jezelf verliezen, dan krijg je het niet zo mee.
-nee-
pi_206077212
Ik zou nooit een vrachtwagen besturen als ik sos op heb. Omdat ik geen vrachtwagen heb.
U MAD?
  vrijdag 23 september 2022 @ 16:34:47 #10
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206077614
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:24 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Cocaïne is toch 2 weken zichtbaar in je bloed?

Drugsgebruik gebeurt een hoop onder vrachtwagenchauffeurs, ze maken lange dagen, vaak weekenden van huis.
Drugs en ook alcohol. Die mensen vervelen zich
pi_206080335
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou nooit een vrachtwagen besturen als ik sos op heb. Omdat ik geen vrachtwagen heb.
Kun je toch gewoon kopen? Lijkt me echt super handig
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')