abonnement Unibet Coolblue
pi_206075598
Beste Fok gebruikers,

Graag zou ik jullie hulp willen bij een rechtelijk vraagstuk.

Sinds Februari ben ik een bedrijf gestart in de forex wereld. Hierbij laat ik een expert adviser "EA" handelen op accounts van klanten. Nu doe ik dit alleen voor vrienden maar over een maand wil ik live gaan voor iedereen. Ik ben zelf al meerdere bedrijven tegengekomen die dit ook aanbieden. Zij geven daarbij niet eens een waarschuwing zoals past results don't promise future results.

Hoe ik het aan zou bieden is alle informatie over mijn bot en de historie daarvan op een site te zetten. Vanuit daar kunnen ze me berichten via telegram. Op de site staan ook de risico's uitgelegd maar die kan ik eventueel in een automatisch bericht zetten van telegram. In telegram zouden ze een affiliatie account moeten aanmaken bij een broker zodat ik een deel van de winst van de broker krijgt als er op het account gehandeld wordt. Voor de rest zou de klant dus alle winst voor zichzelf houden.

Aangezien ik veel bedrijven dit zie doen via een broker waar ook al risico waarschuwingen opstaan verwachte ik dat klanten geen geld bij mij zouden kunnen opeisen. Maar voor de zekerheid wilde ik dit toch controleren.

Nu vraag ik me af hoe dit kwa recht zit voor mijn eigen bedrijf. Ik wil waarschijnlijk een bv oprichten om niet persoonlijk aansprakelijk te zijn. Maar stel mijn EA zou geld verliezen voor klanten kunnen ze dan bij mij aan komen kloppen voor geld?

Een site waar ik bijvoorbeeld al op gekeken heb:
https://www.das.nl/aankop(...)devergoeding%20eisen.
pi_206075671
Hierover zou ik geen advies vragen op FOK! maar praten met een echte jurist met expertise in dit veld.
pi_206075816
Als je bot echt zo goed is zou ik hem lekker laten handelen met je eigen geld. Heb je ook geen geld meer nodig van een paar stumperds op Telegram.
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:20:00 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206075912
Forex trading, ga weg man, met je telegram.
geregistreerd op: donderdag 22 september 2022
red flags everywhere.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206076023
Alles is al gezegd
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 14:28:03 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206076525
Dit lijkt erg op spam. Als het dat niet is hoor ik dat graag TS.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')