abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:09:22 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206073387
Hallo,

Ik had vandaag om 08:00 een afspraak bij de dokter, dus ik stap om 07:30 in de auto dat ik daar ruimschoots optijd ben.

Is de weg halverwege afgesloten voor onderhoud, dus ik dacht gelijk kut dat ga ik nooit redden maar eens bellen dan, omdat de pratijk opent om 08:00 krijg je als je daarvoor belt een bandje te horen dat de praktijk pas open is om 08:00.

Godverdomme.

Uiteindlijk kwam ik .daar dus aan om 08:05 zegt de baliemedewerker dat mijn afspraak is verheven. Ik nou lekker dan, had je niet even kunnen bellen? Ik had dood aan de straatkant kunnen liggen. Zij zenuwachtig en nu? En nu? Ik ja hallo ik werk hier toch zeker niet, alles volgeboekt zij ze, toen zij ik: ik heb hier helemaal geen zin in, ik ga lekker weg en ben ook weggelopen.

TL:DR zenuwachtige baliemedewerker waarvan de telefoon niet aanstaat voor 08:00.

Kutzooi
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_206073391
Niet vloeken.
pi_206073457
Slotje.

En een dwangbuis.
pi_206073460
Moet je maar op tijd vertrekken.
U MAD?
pi_206073463
Dus omdat jij te incapabel met je afspraken omgaat ga je een ander schofferen.
You need to be cold to be queen.
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:41:23 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206073587
Dat je afspraak was verheven tot wat? Een superafspraak?
pi_206073602
Lekker begin van de dag. Als huisarts de hele dag achter de planning aan lopen, omdat de eerste klaplul zich niet aan de afspraak houdt.... Dag afspraak, we hebben nog meer te doen vandaag :W

Laat me raden: "ik kom normaal nooit bij duh huisarts!"

Dan storneer je je huisarts-dossierhoud-kosten toch gewoon bij je zorgverzekeraar? :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206073762
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker begin van de dag. Als huisarts de hele dag achter de planning aan lopen, omdat de eerste klaplul zich niet aan de afspraak houdt.... Dag afspraak, we hebben nog meer te doen vandaag :W
Dat een huisarts achter de planning aanloopt is eerder regel dan uitzondering. Daarnaast werken de meeste huisartsen met blokken, waarin ze bijvoorbeeld 3 personen per 20 minuten inplannen.

5 minuten te laat komen zou geen probleem moeten zijn gedurende de dag, maar bij een eerste afspraak heb je wel vaak pech.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2022 10:01:24 ]
pi_206073796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:01 schreef PS. het volgende:

[..]
Dat een huisarts achter de planning aanloopt is eerder regel dan uitzondering. Daarnaast werken de meeste huisartsen met blokken, waarin ze bijvoorbeeld 3 personen per 20 minuten inplannen.

5 minuten te laat komen zou geen probleem moeten zijn gedurende de dag, maar bij een eerste afspraak heb je wel vaak pech.
Klopt, is bij de tandarts toch exact hetzelfde? Bij een proFile-Tyre-center ook dezelfde ellende hoor! :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:39:40 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_206074135
Waarom denk je dat die afspraak om 08:00 nog open staat? Omdat iedereen deze situatie probeert te omzeilen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_206074401
Wat veel boeiender is, waarom ging TS naar de huisarts?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206074439
Het is allemaal jouw schuld TS!
Eens kijken
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:06:39 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206074441
ZIJ ZEI
GVD LEER HET NOU EENS
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_206074584
Woon jij in Zeeland dan? 1 wegje maar die erheen gaat.
pi_206076554
Wat een stomme kut.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206077786
Ik herken de klacht wel.

Volgens mij heb ik dit in een ver verleden ook eens meegemaakt

Had volgens mij een platte batterij en de auto wou niet starten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206077850
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik herken de klacht wel.

Volgens mij heb ik dit in een ver verleden ook eens meegemaakt

Had volgens mij een platte batterij en de auto wou niet starten.
Je moet ook niet over je batterij heenrijden, dat start zo onplezant, gekke Belg :D _O-
pi_206077866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:02 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Je moet ook niet over je batterij heenrijden, dat start zo onplezant, gekke Belg :D _O-
Platte batterij betekend lege accu :D n het Vlaams

Sorry, soms verval ik in mijn Vlaams
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206077938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Platte batterij betekend lege accu :D n het Vlaams

Sorry, soms verval ik in mijn Vlaams
Mooie taal, dat Vlaams. leuk toch verschillende talen/dialecten? Mijn oom is 15 jaar geleden naar Belgie vertrokken, z'n plat boers Hollands van weleer is compleet verdwenen :D
pi_206078918
Zij :')
Denk dat je minder moet gaan zechen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')