abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206072571
... die ineens begint te lullen over mensen die zomaar een beroerte krijgen en waarvoor onderzoek adhv mri-scans nodig is om een diagnose te stellen. Ik kan je zo vertellen dat dat komt doordat die mensen viesdik zijn, maar ik ben de beroertste niet _O- :') dus ik laat haar even uitpraten, maar Jezus wat een gezever. Zo'n standaard lulverhaal (ja joh, dikke communicatietechnieken!) om heel sympathiek en meelevend over te komen, terwijl ze niet eens vrijwillig langs de deuren gaat. Vervolgens komt er een tablet tevoorschijn, of ik een abbo wil nemen op beroerde figuren. Staan er ook nog de meest gekozen bedragen bij :') Anyway: nee, geen interesse. Wil ze ook nog dat ik mijn keuze aan haar ga verantwoorden. Nigga please, je staat om 20:30 nog aan mijn deur te bellen, om een oerslechte sales pitch te produceren en dan moet ik mijzelf verantwoorden?

In haar kont geplast en de deur dichtgegooid.

Als je dan collecte loopt, zeg dan gewoon; ik loop collecte voor speknekken, geef geld aub... daar heb ik meer respect voor.
  vrijdag 23 september 2022 @ 02:17:20 #2
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206072610
Je had haar zo hard anaal moeten vernederen dat ze een beroerte kreeg, en dan haar smeken om geld want is nodig voor nieuw onderzoek waarom mensen beroerte krijgen tijdens anale vernederingen
pi_206072639
Fantastisch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206072798
Sowieso doneren :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:40:15 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206072841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:26 schreef Aiciu het volgende:
Dat vind ik tot daar aan toe maar flikker eens op dat abonnementenstelsel bij goede doelen. Gewoon ophoeren.
pi_206072868
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:26 schreef Aiciu het volgende:
Het enige wat ik doneer is zaad, in natura.
pi_206073193
Heb nooit hoeren voor de deur.

Ik wandel
pi_206073913
Liever een tyfushoer voor de deur, dan eentje in huis met een kuthumeur!
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:54:26 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206074286
Ha, ik had laatst ook zoiets... stond in ene een lange blonde studente voor de deur... was nog met een warme dag dus nauwelijks stof om het lichaam.
Denk wow wat komt die aanbellen dan? :o

Begint zich voor te stellen en uit te leggen wat ze doet, dat ze studente is en terwijl ze dat uitlegt zit ze wat met haar haar te spelen enzo...

En toen kwam het, ze verkocht abonnementen voor een of ander goed doel. je kan niet meer wat losgeld doneren, nee je moet overal abonnementen voor nemen.

Dus ik vet teleurgesteld zeg dat ik geen interesse heb, doet ze een stap naar voren en begint ze halfkreunend te zeggen dat dit haar eerste keer is en dat ze dit vaker wil doen want ze vind het leuk en ze pas echt in dienst mag komen als ze in elk geval een abonnement verkoopt en of ik dat wel wil doen.

Toen keek ik maar zo :')

Klacht: Chickies die hun seksualiteit en uiterlijk gebruiken om iets te verkopen :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')