abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 22 september 2022 @ 22:29:15 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206071376
Man (74) wordt in ziekenhuis zo hard de lift uitgeduwd dat hij twee ruggenwervels breekt


quote:
Een bezoek aan het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein liep voor een 74-jarige man in juni vreselijk af. Toen hij samen met zijn dochter de lift in wilde stappen, kreeg hij van een man te horen dat de lift ‘vol’ was. De zeventiger kreeg een harde duw en kwam zo hard ten val, dat hij twee ruggenwervels brak.

Op dinsdag 7 juni parkeren een vader en zijn dochter hun auto op de bovenste verdieping van de parkeergarage van het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein. Ze staan op de lift te wachten, maar krijgen als de liftdeuren opengaan van drie mensen te horen dat de lift vol is en ze maar moeten wachten. Een man zegt tegen vader en dochter nóg een keer boos dat zij niet bij hem in de lift mogen komen.

Verpleegkundige
Er ontstaat een conflict. Als de vader en dochter alsnog de lift in willen stappen, duwt de boze man eerst de dochter de lift uit en geeft daarna ook de 74-jarige man een harde zet. Die valt op de grond en komt ten val. Een verpleegkundige ziet de man liggen en snelt zich naar hem toe om te helpen. Hij wordt meteen onderzocht en blijkt twee ruggenwervels te hebben gebroken.

De politie is op zoek naar de agressieve man en deelt geblurde foto’s van de vermoedelijke dader. Hoe het nu met de oudere man gaat, is niet bekend. Volgens de politie heeft het incident voor de zeventiger ‘grote gevolgen’ gehad.

Wat een kansloze klojo :r

Hopelijk hebben ze hem gauw opgepakt.
pi_206071405
Wanneer je het al in je hoofd haalt om in zo’n kledij een ziekenhuisbezoek te doen verdien je het dat je kloten tussen twee bakstenen gekletst worden. Wat een gajes.
U MAD?
pi_206071413
"Lichte huid"

Weer die rare woke hersenkronkel, het is gewoon lichtgetint.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het al in je hoofd haalt om in zo’n kledij een ziekenhuisbezoek te doen verdien je het dat je kloten tussen twee bakstenen gekletst worden. Wat een gajes.
En dit, boven de 20 jaar een trainingspak dragen. Pauper
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Spellchecker donderdag 22 september 2022 @ 22:32:44 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206071433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het al in je hoofd haalt om in zo’n kledij een ziekenhuisbezoek te doen verdien je het dat je kloten tussen twee bakstenen gekletst worden. Wat een gajes.
Wel uitkijken voor je vingers!!!!
pi_206071487
Gelukkig was hij al in een ziekenhuis.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206071859
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
"Lichte huid"

Weer die rare woke hersenkronkel, het is gewoon lichtgetint.
[..]
En dit, boven de 20 jaar een trainingspak dragen. Pauper
Lijkt mij eerder een blanke.
pi_206071889
Zeker weer zo'n veiligelander.
pi_206072068
Deze studerende toekomstige chiropractor zag een wervelprobleem bij de 74-jarige, en ging meteen enthousiast aan de slag. Niet zo snel oordelen aub.
pi_206072188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het al in je hoofd haalt om in zo’n kledij een ziekenhuisbezoek te doen verdien je het dat je kloten tussen twee bakstenen gekletst worden. Wat een gajes.
Wel eens in nieuwegein rondgelopen in het winkelcentrum daar? Totale tokkie armoe daar.
pi_206072635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:36 schreef 111210 het volgende:

[..]
Wel eens in nieuwegein rondgelopen
Nee en dat hou ik graag zo.
U MAD?
pi_206072643
Kapotschieten
  Miss 200.000.000! vrijdag 23 september 2022 @ 03:08:55 #12
367000 roos94
pi_206072644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het al in je hoofd haalt om in zo’n kledij een ziekenhuisbezoek te doen verdien je het dat je kloten tussen twee bakstenen gekletst worden. Wat een gajes.
De_boswachter bezoekt enkel het ziekenhuis in volledig pak en bolhoed :')
pi_206073232
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 03:08 schreef roos94 het volgende:

[..]
De_boswachter bezoekt enkel het ziekenhuis in volledig pak en bolhoed :')
Er zit nog wel iets tussenin lijkt me.
U MAD?
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:04:10 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206073345
Misschien dat ze 3 maanden na dato een scherpere foto hadden kunnen regelen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206073366
Hoezo nou weer dat blurren? Man man man, ja en dan over een halfjaar weer ongeblurred omdat niemand hem kent, en vervolgens is iedereen dat alweer vergeten, man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:08:28 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206073379
quote:
Hoe het nu met de oudere man gaat, is niet bekend. Volgens de politie heeft het incident voor de zeventiger ‘grote gevolgen’ gehad.
Dat lees ik dan maar als rolstoel of erger.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:18:48 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206073450
Als je commentaar hebt op iemand in een dergelijk kamperuniform dan moet je jezelf wel kunnen verdedigen want dat wordt automatisch knokken. Die 74-jarige man was niet ready.
pi_206073734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:06 schreef raptorix het volgende:
Hoezo nou weer dat blurren? Man man man, ja en dan over een halfjaar weer ongeblurred omdat niemand hem kent, en vervolgens is iedereen dat alweer vergeten, man man man.
Omdat criminelen in dit land meer mensenrechten hebben dan slachtoffers.
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:59:38 #19
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206073744
Vervelend voor de man en overdreven gedrag, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hier een hoge straf op staat. Als je iemand duwt heb je natuurlijk niet de bedoeling om zijn ruggenwervels te breken en ik vind ook niet dat je er wel vanuit mag gaan dat dat gebeurt.

Ik snap ook niet helemaal waarom je jezelf met alle macht een lift in wil forceren als de mensen erin zeggen dat ie vol is. Zeker in een ziekenhuis, waar tot voor kort mensen nog voor de deuren stonden om mensen te vertellen niet met te veel mensen in een lift te staan. Neemt niet weg dat het een agressieve tokkie is, maar ik verwacht dat dit voor velen geen bevredigend einde zal krijgen in een rechtbank.

Overigens lijkt deze man mij zeker blank, voor wie dat belangrijk vindt.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het al in je hoofd haalt om in zo’n kledij een ziekenhuisbezoek te doen verdien je het dat je kloten tussen twee bakstenen gekletst worden. Wat een gajes.
Jij bent nog van de tijd dat je een pak droeg als de dokter bij je op bezoek komt? Het ziekenhuis lijkt me nu bij uitstek een plek om geen ruk te geven om je uiterlijk, maar iets aan te trekken dat comfortabel zit en makkelijk (deels) uit kan, als daarom gevraagd wordt.
pi_206073842
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
Vervelend voor de man en overdreven gedrag, maar ik kan me toch niet voorstellen dat hier een hoge straf op staat. Als je iemand duwt heb je natuurlijk niet de bedoeling om zijn ruggenwervels te breken en ik vind ook niet dat je er wel vanuit mag gaan dat dat gebeurt.
Er wordt in een ziekenhuis een man van 74 jaar geduwd door zo te zien een jongere breede gast. Denk eens na? Denk je dat een 74 jarige man nog zo fit en lenig is als een 20 jarige? Denk je dat zijn botten nog sterk zijn? Waarom was die 74 jarige man in het ziekenhuis, buurten? Je bent in een ziekenhuis en belaagd een 74 jarige man? Dat mag van mij nog zwaarder bestraft worden. Maar als jij het vindt meevallen wil ik je heus wel eens een duwtje komen geven hoor?

quote:
Ik snap ook niet helemaal waarom je jezelf met alle macht een lift in wil forceren als de mensen erin zeggen dat ie vol is. Zeker in een ziekenhuis, waar tot voor kort mensen nog voor de deuren stonden om mensen te vertellen niet met te veel mensen in een lift te staan. Neemt niet weg dat het een agressieve tokkie is, maar ik verwacht dat dit voor velen geen bevredigend einde zal krijgen in een rechtbank.
Ooit al eens in een ziekenhuis geweest? Wel eens zo'n lift gezien waar patiënten in bed ook vervoerd worden? Wie zegt dat die lift echt vol was? Misschien wel mensen die graag alleen in de lift stonden met z'n 3en. Want ik heb nog geen lift gezien in een ziekenhuis waarop staat "maximaal 3 personen". Dus ik sta alleen in een lift, jij staat ervoor en ik zeg "is vol" terwijl jij ziet dat er nog 10 man bij kunnen, wacht je dan?

Maar ik ben blij dat jij deze instelling hebt. Ik vind Nederland namelijk vol, en ik wil die man er niet bij hebben, kom ik z'n mafklapper tegen geef ik hem eens een "duwtje" over de grens. Ik hoop dat ze hem identificeren en die ouwe man nog een paar potige zonen of kleinkinderen heeft, en dan krijg ik namelijk wel een bevredigend gevoel voor gerechtigheid. Want dat is het enige correcte punt wat jij maakt, het zal geen bevredigend einde krijgen in de rechtbank, die ouwe man heet namelijk geen Kaag, Simons of Paternotte met de achternaam.
pi_206073845
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
"Lichte huid"

Weer die rare woke hersenkronkel, het is gewoon lichtgetint.
[..]
En dit, boven de 20 jaar een trainingspak dragen. Pauper
Is gewoon een tatta racist :D
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:19:03 #22
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206073952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Er wordt in een ziekenhuis een man van 74 jaar geduwd door zo te zien een jongere breede gast. Denk eens na? Denk je dat een 74 jarige man nog zo fit en lenig is als een 20 jarige? Denk je dat zijn botten nog sterk zijn? Waarom was die 74 jarige man in het ziekenhuis, buurten? Je bent in een ziekenhuis en belaagd een 74 jarige man? Dat mag van mij nog zwaarder bestraft worden. Maar als jij het vindt meevallen wil ik je heus wel eens een duwtje komen geven hoor?
Natuurlijk is een 74-jarige niet meer zo fit en lenig, maar een duw is nog steeds slechts een duw. Ik denk dat wie hoopt op een straf in de orde van zware mishandeling of meer bedrogen uit gaat komen.

Die jongere breede gast was trouwens ook in het ziekenhuis hè. Wie zegt dat hij fit was?

quote:
[..]
Ooit al eens in een ziekenhuis geweest? Wel eens zo'n lift gezien waar patiënten in bed ook vervoerd worden? Wie zegt dat die lift echt vol was? Misschien wel mensen die graag alleen in de lift stonden met z'n 3en. Want ik heb nog geen lift gezien in een ziekenhuis waarop staat "maximaal 3 personen". Dus ik sta alleen in een lift, jij staat ervoor en ik zeg "is vol" terwijl jij ziet dat er nog 10 man bij kunnen, wacht je dan?
Ik ben best wel vaak in het ziekenhuis ja, vandaar dat ik het gek vind. In ziekenhuizen zijn ze namelijk nog iets meer bezig met corona dan in de rest van de samenleving. De algehele mondkapjesverplichting is pas kort weg en op sommige afdelingen geldt het nog. Er stonden enkele maanden terug nog mensen te vertellen dat je niet met meer dan 2 man in een lift kon waar duidelijk veel meer mensen in pasten. Nu nog steeds vragen veel mensen of het goed is dat ze erbij komen. Dan is het zo gek helemaal niet dat 3 man zegt 'nu zijn het wel even genoeg mensen' ook als de lift qua ruimte voller gepropt kan worden.

Overigens gaan de bedden vaak per goederenlift.

quote:
Maar ik ben blij dat jij deze instelling hebt. Ik vind Nederland namelijk vol, en ik wil die man er niet bij hebben, kom ik z'n mafklapper tegen geef ik hem eens een "duwtje" over de grens. Ik hoop dat ze hem identificeren en die ouwe man nog een paar potige zonen of kleinkinderen heeft, en dan krijg ik namelijk wel een bevredigend gevoel voor gerechtigheid. Want dat is het enige correcte punt wat pjij maakt, het zal geen bevredigend einde krijgen in de rechtbank.
En dan krijgen die een zwaardere straf en kunnen we daar heel verontwaardigd over doen. O+

Ik maakte ook nog het punt dat deze man waarschijnlijk blank is. Ik hoop dat jullie mijn gelijk daarin ook nog bevestigd zullen zien voor iedereen dit bericht vergeten is.

[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 23-09-2022 10:40:41 ]
pi_206074050
Hij lijkt op Wesley Snijder.
pi_206074059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:06 schreef raptorix het volgende:
Hoezo nou weer dat blurren? Man man man, ja en dan over een halfjaar weer ongeblurred omdat niemand hem kent, en vervolgens is iedereen dat alweer vergeten, man man man.
Je moet criminelen wel beschermen! Ook zij hebben rechtuh! :o
pi_206074066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Er zit nog wel iets tussenin lijkt me.
Je draagt een witte jas en biedt gratis "borstonderzoeken" aan bij de ingang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')