abonnement bol.com Coolblue
pi_206136449
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voor ik ga slapen, Koos die transgenders waren er altijd al. Alleen vroeger werd het gewoon niet geaccepteerd en dus deed men er niks mee. Dat het je nu door de strot gedouwd wordt?? Ja en ben ik ook helemaal tegen, maar het gevoel hoe iemand zich voelt heeft in dit opzicht niks met vaccinaties te maken. Dat is gewoon een gevolg van hoe een maatschappij zich vormt. En dat hier nu meer openheid in komt ligt compleet in de tijdsgeest van nu. Ben ik het eens met de opgedrongen shit erover? Nee! Moeten ze dit op scholen promoten? NEE! Maar LHBGTHFG (sorry weet niet precies wat) was er altijd al, en nu geeft men er meer aandacht aan ipv het weg te stoppen. En zoals ik het zie, iedereen moet lekker zijn gang kunnen gaan en vrij leven zonder dat er een "beweging" aan te pas moet komen.

Mij maakt het gewoon geen fuck uit, maar erger me wel dat er hele bewegingen nodig zijn om mensen hun leven te laten leven.
Ik vind het prima allemaal hoor, ieder zijn ding
Ik heb mijn kinderen geadviseerd mochten ze ooit kinderen krijgen, zich niet laten verleiden om die zooi in je kind te laten spuiten. Wat ze ermee doen is aan hen
Mijn dochter is serieuzer, die denkt verder na, zij weet het nu
pi_206136615
nm

[ Bericht 48% gewijzigd door koosbasterd op 29-09-2022 10:48:25 ]
  donderdag 29 september 2022 @ 04:27:39 #253
434029 KillemWieft
Pleurt op met je mondkapje!
pi_206136736
quote:
Het presidium van de Tweede Kamer laat een onafhankelijk extern onderzoek doen naar ‘mogelijk grensoverschrijdend gedrag’ door oud-Kamervoorzitter Khadija Arib (PvdA). Dat blijkt uit rapport van de landsadvocaat dat NRC naar buiten bracht. Arib beschuldigt de huidige Kamervoorzitter Vera Bergkamp ervan haar kapot te willen maken.
quote:
In juli werd Arib nog benoemd tot voorzitter van de Tijdelijke Commissie Corona, die moet een parlementaire enquête voorbereiden naar het coronabeleid.
Bron: https://www.ad.nl/politie(...)n-mijn-rug~af894593/

:+
I always win. Lights out, game over…
  donderdag 29 september 2022 @ 04:45:43 #254
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206136745
quote:
Mooie afleiding , lijkt america wel
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206138795
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:26 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het stikt tegenwoordig van de transgenders,homo's potjes,(agenda) die had je vroeger niet hoor, iig niet zoveel als nu
Waar denk je dat dit door komt? Die zogenaamde vaccins die elk kind (verplicht) krijgt. Ze hebben gerotzooid met die vaccins er zit van alles in.Weet niet meer, kan het niet meer terug vinden, of verwoorden.Heb best wel met deze mensen te doen. Zij zijn slachtoffer, zo zie ik het.
Je hebt echt geluk als je je tegenwoordig een echte man of echte vrouw voelt, mocht je destijds geïnjecteerd zijn, tenzij je je nooit hebt laten injecteren, dan zit je altijd goed.
Je denkt dat het door de spuiten komt. zou best kunnen.

Ik denk eerder dat het de tijdsgeest is. In films en series heb ik het idee dat het gepromoot word. je word er mee dood gegooid met zoenende mannen of vrouwen. Programma's over dragqeens, lesmateriaal over de genderkoek. Iedereen moet het maat normaal vinden. Een verwarde generatie groeit op omdat niet goed meer weten wat ze zijn. misschien zijn ze makkelijk te manipuleren.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206138805
quote:
Arib vond ik een betere voorzitter dan die muts die daar nu zit.
Bosma is ook een goede voorzitter.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206144087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:01 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Arib vond ik een betere voorzitter dan die muts die daar nu zit.
Bosma is ook een goede voorzitter.
Eens met Bosma, die zit daar gewoon te doen wat hij moet doen en kan het goed in de hand houden terwijl hij veel meer door laat gaan dan een Bergkamp. Maar dat heeft naar mijn idee ook te maken dat hij zelf vrij ad rem is en snel kan reageren op de juiste manier. Bergkamp is wat dat aangaat best wel een saaie simpele D66 doos.
pi_206145544
quote:

Op het congres Pandemische Paraatheid gingen Ad Verbrugge, Thomas Bollen en Wierd Duk in gesprek over beeldvorming en de media. “Het gesprek kon gekaapt worden, omdat de redelijke stem ontbrak.”

Op 9 september organiseerde The Optimist, De Vierde Golf en De Nieuwe Wereld het congres pandemische paraatheid. Tijdens het panel over beeldvorming en media schoven Ad en Thomas aan met Wierd Duk om in gesprek te gaan over de rol van media tijdens de pandemie. Zij waren het er over eens dat de media haar rol als doorgeefluik van overheidsinformatie wellicht ten koste heeft laten gaan van haar bevragende functies. Maar hoe hoort de media zich dan wel op te stellen in een crisis? Over onzekerheid en journalistieke verantwoordelijkheid, met Thomas, Ad en Wierd Duk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 29 september 2022 @ 20:48:17 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206145818
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Dat is wel heel politiek correct beschreven
pi_206145948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:48 schreef Summers het volgende:

[..]
Dat is wel heel politiek correct beschreven
Zo verklein je hopelijk de brug tussen de werelden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 29 september 2022 @ 20:58:40 #261
496777 Emmerdeur
insanity is never reasonable.
pi_206146000
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:59 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Je denkt dat het door de spuiten komt. zou best kunnen.

Ik denk eerder dat het de tijdsgeest is. In films en series heb ik het idee dat het gepromoot word. je word er mee dood gegooid met zoenende mannen of vrouwen. Programma's over dragqeens, lesmateriaal over de genderkoek. Iedereen moet het maat normaal vinden. Een verwarde generatie groeit op omdat niet goed meer weten wat ze zijn. misschien zijn ze makkelijk te manipuleren.
Maar dat is het hele punt. Jongeren zijn nog makkelijk te manipuleren en kneden , gewoon onderdeel van de doctrine in uitvoering. Niets met die spuiten te maken imho. Enige drijfveer lijkt controle en macht en niet meer dan dat.(helaas)
1 death is a tragedy, 1 million a statistic.
  donderdag 29 september 2022 @ 21:05:27 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206146118
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:55 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zo verklein je hopelijk de brug tussen de werelden.
Knap als je dat kan . Ik ben niet politiek correct , ik geef je meteen een explosie in je hersenen :Y
pi_206146274
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:05 schreef Summers het volgende:

[..]
Knap als je dat kan . Ik ben niet politiek correct , ik geef je meteen een explosie in je hersenen :Y
Ja maar jij bent een zonnestraaltje dat ineens vol kan schijnen :D
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')