Hij heeft het nog geen halve minuut volgehoudenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ze mocht toch 5 min praten zonder onderbrekingen
Echt asoquote:Op donderdag 22 september 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het nog geen halve minuut volgehouden
Ik zat dat net ook te denken.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij triggert hij haar expres uit verveling of zo.
Ik ben team Nadir, maar wens hem nu 48 uur jeuk aan zijn kringspier...quote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben geen team Zoë, maar hoe hij nu doet is ook echt wel achterlijk
daar lijkt het welop... zendtijdquote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ja echt bizarquote:Op donderdag 22 september 2022 21:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar lijkt het welop... zendtijd
gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:48 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik zat dat net ook te denken.
Of om haar opzettelijk over de zeik te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Precies. Vind dit echt laag.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben team Nadir, maar wens hem nu 48 uur jeuk aan zijn kringspier...
Wat een zeikstraal...
Ja, soms zie je dat gewoon aan die blik, een soort voldoeningquote:Op donderdag 22 september 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of om haar opzettelijk over de zeik te krijgen
Hij vind het gewoon opwindend, 2 vrouwen die om hem heen draaien en bekvechten... de hele dag een harde piela....quote:Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
dat denk ik ook. ik vind hem nu op die kamer ook wel mixed signals gevenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon opwindend, 2 vrouwen die om hem heen draaien en bekvechten... de hele dag een harde piela....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |