quote:Op donderdag 22 september 2022 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Zullen we het smakelijk proberen te houden?
Hij moet nog beginnenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil wel een like geven maar dat is dan weer stom bij zo'n bericht.
En helaas zitten huisartsen er wel eens flink naast.
Oh jammer Isaac is weer gestopt met zijn stripkunstjes.
ergquote:Op donderdag 22 september 2022 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je wel aambeien hebben, ik werd 9 jaar geleden ook door mijn huisarts naar huis gestuurd
met sperti, 3 week later lag ik in het ziekenhuis en werd wakker met 'n stoma. Had ik dus darmkanker.
Potver ja en echt jammer dat hij niet echt gaat strippen, ik vermoed dat ie veel beter is dan imadidiindin en er ook beter uitziet zonder shirt.quote:
Slabbetje nodig?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Zullen we het smakelijk proberen te houden?
hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat Amber Heard was langs geweest
Zoe is ietsje jonger dus de kans iets kleinerquote:Op donderdag 22 september 2022 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je wel aambeien hebben, ik werd 9 jaar geleden ook door mijn huisarts naar huis gestuurd
met sperti, 3 week later lag ik in het ziekenhuis en werd wakker met 'n stoma. Had ik dus darmkanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kado van Tortelliniquote:Op donderdag 22 september 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lag een bruine hoop op één van de bedden
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is ietsje jonger dus de kans iets kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hou opquote:Op donderdag 22 september 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lag een bruine hoop op één van de bedden
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is ietsje jonger dus de kans iets kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wie wat bewaard......quote:Op donderdag 22 september 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knappe duif die zo'n hoop neer legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |