zo maar echt he hahahahahhahquote:Op donderdag 22 september 2022 20:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
voor hij het weet is hij bijna blind door een ovenschaal
jemand gaat hem anal doenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:34 schreef claire3500 het volgende:
wat gaan ze doen met de verjaardag ruben? Orgie?
En kan hij mono/1D kijken naar de stripteasquote:Op donderdag 22 september 2022 20:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
voor hij het weet is hij bijna blind door een ovenschaal
hahhahahaahahhaha ik vind dat dus wel humor zijn angst maar zou goed kunnen dat het geloof ding is.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac zegt, dan moet je leila onder je poncho doen, imaddiddinin weer, ik wil haar niet aanraken.![]()
Eigenlijk denk ik meer dat het een geloof dingetje is dan walging.![]()
En dat lachje van hem hoor ik nu ook iedere keer.
En dan smorgens pandaogen.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan lekker d'r bed in duiken zonder d'r make up te verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sommige mensen kunnen zich enorm aanstellenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
waat ik weet dat zij al vor 7 dagen over
dat praat
Ook zo smerigquote:Op donderdag 22 september 2022 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Al die handdoeken zo naast elkaar
na ja zij heeft gebloedt dat is serieusquote:Op donderdag 22 september 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen zich enorm aanstellen
zouden ze een SAO test hebben moeten doen voor binnenkomst #DTVquote:
Marioquote:Op donderdag 22 september 2022 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja zij heeft gebloedt dat is serieus
Of als je gewoon te hard veegt, ze is nog jong, misschien moet ze dat ook nog goed leren doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
als je aambeien hebt kan dat wel eens bloeden
Babette vertelde gisteren dat er in de doucheruimte chlamydia op de grond lagquote:Op donderdag 22 september 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze een SAO test hebben moeten doen voor binnenkomst #DTV
ze kan ook kroten hebben gegetenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja zij heeft gebloedt dat is serieus
zijn dat pusten op anus?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
Moet je wel aambeien hebben, ik werd 9 jaar geleden ook door mijn huisarts naar huis gestuurdquote:Op donderdag 22 september 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
Wil wel een like geven maar dat is dan weer stom bij zo'n bericht.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je wel aambeien hebben, ik werd 9 jaar geleden ook door mijn huisarts naar huis gestuurd
met sperti, 3 week later lag ik in het ziekenhuis en werd wakker met 'n stoma. Had ik dus darmkanker.
Heftigquote:Op donderdag 22 september 2022 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je wel aambeien hebben, ik werd 9 jaar geleden ook door mijn huisarts naar huis gestuurd
met sperti, 3 week later lag ik in het ziekenhuis en werd wakker met 'n stoma. Had ik dus darmkanker.
Was dus 'n vluggertjequote:Op donderdag 22 september 2022 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil wel een like geven maar dat is dan weer stom bij zo'n bericht.
En helaas zitten huisartsen er wel eens flink naast.
Oh jammer Isaac is weer gestopt met zijn stripkunstjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |