Rudy!quote:Op donderdag 22 september 2022 17:47 schreef claire3500 het volgende:
ik vind beetje storend dat ze zo bewust zijn van de camera's en ook tegen praten. Wat vinden jullie?
Mogen er wel weer meer bij komen dan. Zou dat sowieso niet zo'n gek idee vinden.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:55 schreef claire3500 het volgende:
hahahahah ijdeltuiten en narcisten! WAAR!
Ik hoorde trouwens dat isaac tot eind december blijft, hij zei dat net maar livestream werd gewisseld. Gaan echt veel mensen eruit rond december tot nu toe:
Kim Defensie
Alicia ( al denk ik dat eerder gaat gebeuren)
Isaac
Ruben gaat in Oktober
Met januari stopt het programmaquote:Op donderdag 22 september 2022 17:55 schreef claire3500 het volgende:
hahahahah ijdeltuiten en narcisten! WAAR!
Ik hoorde trouwens dat isaac tot eind december blijft, hij zei dat net maar livestream werd gewisseld. Gaan echt veel mensen eruit rond december tot nu toe:
Kim Defensie
Alicia ( al denk ik dat eerder gaat gebeuren)
Isaac
Ruben gaat in Oktober
met je eens! Ik denk ook wel meerquote:Op donderdag 22 september 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mogen er wel weer meer bij komen dan. Zou dat sowieso niet zo'n gek idee vinden.
hahahahahah zou echt hilarisch zijnquote:Op donderdag 22 september 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met januari stopt het programmaOmdat iedereen weg is
Nee, daar zorgen ze wel voor dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik, was even sarcastischquote:Op donderdag 22 september 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, daar zorgen ze wel voor dat dit niet gaat gebeuren.
Beste John.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
hou van sarcasme :-)quote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik, was even sarcastisch
hahahahahaahahaha ook die: groetjes.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste John.
Leuk dat het programma de naam Een jaar van heeft, maar.
Op 3 januari pleuren we je streams uit, want dan beginnen wij met Big Brother.
Groetjes RTL-Videoland.
Rudy was de camera uit Big Brother 2020 die Nick mee naar huis heeft genomen.quote:
oh echt? hahahah wist dat nietquote:Op donderdag 22 september 2022 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rudy was de camera uit Big Brother 2020 die Nick mee naar huis heeft genomen.
[ afbeelding ]
Gaat gewoon naast elkaar draaien allemaal hoor. 2 streams van dit en 2 streams van BB.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste John.
Groetjes RTL-Videoland.
*proest*quote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste John.
Groetjes RTL-Videoland.
Dan heb ik geen leven meerquote:Op donderdag 22 september 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon naast elkaar draaien allemaal hoor. 2 streams van dit en 2 streams van BB.
Altijd variatie. Als er op de ene stream SL is, kun je altijd bij de andere nog terecht, yolo!quote:Op donderdag 22 september 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik geen leven meerOp mijn tablet de ene serie op de laptop de ander en ondertussen knutselen. Klinkt bijzonder goed
Hahahaha ja als het zo doorgaat gaat het wel zo werken jaquote:Op donderdag 22 september 2022 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Altijd variatie. Als er op de ene stream SL is, kun je altijd bij de andere nog terecht, yolo!
Hier gaan 4 schermen (2x bb en 2x jvjl) op de laptop en dan op de zaterdag ook nog widm tegelijkertijd kijkenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik geen leven meerOp mijn tablet de ene serie op de laptop de ander en ondertussen knutselen. Klinkt bijzonder goed
Kijk, dan voel ik me iets minder een realityjunkie, dank je welquote:Op donderdag 22 september 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier gaan 4 schermen (2x bb en 2x jvjl) op de laptop en dan op de zaterdag ook nog widm tegelijkertijd kijken
Kim is afgestudeerd aan de AMO (defensie opleiding) en was lange tijd werkzaam bij het C-ram peloton; een tak binnen de landmacht die zich voornamelijk bezighoudt met drones.quote:
Temptation Island Kim of die andere?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kim is afgestudeerd aan de AMO (defensie opleiding) en was lange tijd werkzaam bij het C-ram peloton; een tak binnen de landmacht die zich voornamelijk bezighoudt met drones.
hahahahahhaah ja het is echt lelijker geworden. ben benieuwd of ie straks nog lachtquote:Op donderdag 22 september 2022 18:12 schreef Flow3r het volgende:
Leuke pannenkoek op zijn kop
[ afbeelding ]
tempa kimquote:Op donderdag 22 september 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Temptation Island Kim of die andere?
yes en Jerrold ook eigenlijk niet, Isaac doet het niet ivm hij een vrouw heeft.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:16 schreef Ireth het volgende:
Striptease voor leila, Nadir en Ruben willen niet en Kenzi is überhaupt helemaal klaar met Leila!
Ow ik ga haar juist steeds leuker vinden daardoorquote:Op donderdag 22 september 2022 18:17 schreef claire3500 het volgende:
ik vind Kenzy niet meer zo leuk meisje. Ik heb haar een kans gegeven maar heb gemerkt dat het meisje best wel veel roddelt en liegt
oh hahahahahahha. Ze is wel zichtbaarder dat kan ik niet ontkennen :pquote:Op donderdag 22 september 2022 18:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik ga haar juist steeds leuker vinden daardoorIn het begin vond ik haar zo onzichtbaar..
ja pfff kan zij ook even weggestuurd worden HEEL SNEL!! Wanda vind zichzelf te leuk met de dag, trekjes van Marcianoquote:Op donderdag 22 september 2022 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft t altijd erover dat DIT leuke tv is...als ze iets ziet.. zo bewust vd cams steeds enzo
Shoot dan heeft hij er geenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:23 schreef claire3500 het volgende:
Babette tegen Jeffery; ik ben niet jouw pik. hahahahah
Das de zenderquote:Op donderdag 22 september 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naïeve ik vroeg zich even af wat het touwtje was
hahahahahahah zielig he :pquote:Op donderdag 22 september 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Shoot dan heeft hij er geen
Ik vertrouw Wanda nietquote:
Kijk die bovenlip kijkenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
There goes The Big Boss ... weer helemaal 't mannetje
Is het wat?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zit nu voor het eerst een reguliere uitzending te kijken
Na de kickoff vergat ik het steeds omdat het op zo'n klote tijdstip is
Mwah... wel grappig, je ziet alles wel beter in beeld gebracht qua camerawerk.quote:
Nee.... idd... ze zouden gewoon die poort dicht moeten houden voor opgevers en nomineren die handelquote:Op donderdag 22 september 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. dus we hebben nu al 3 weken 'nominatiepraat', zonder dat er ooit een 'nominatie' komt.
Er mag inderdaad weleens een keer genomineerd gaan worden, het is ook alweer een tijdje geleden dat er iemand uit ging.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. dus we hebben nu al 3 weken 'nominatiepraat', zonder dat er ooit een 'nominatie' komt.
pff maar echt hoor. Ik vind dat gepraat erover wel erg vermoeiend aan het wordenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er mag inderdaad weleens een keer genomineerd gaan worden, het is ook alweer een tijdje geleden dat er iemand uit ging.
De rest zit er voor de mooie ervaring zekerquote:Op donderdag 22 september 2022 18:44 schreef claire3500 het volgende:
Wanda vind Jeffery de meest egoistische personen want hij gaat voor het geld. huhuhh maar iedereen geeft zich daarvoor op?? Ik vind dat te makkelijk van haar hoor
ik vind dat nog leuker dan de nominaties zelf. ze maken zich helemaal gekquote:Op donderdag 22 september 2022 18:43 schreef claire3500 het volgende:
[..]
pff maar echt hoor. Ik vind dat gepraat erover wel erg vermoeiend aan het worden
ja echt he..quote:Op donderdag 22 september 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rest zit er voor de mooie ervaring zeker
Dat is wel waar!quote:Op donderdag 22 september 2022 18:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vind dat nog leuker dan de nominaties zelf. ze maken zich helemaal gek
en ze kunnen het gewoon weten, hoe de elimatie gaat.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
ze had het ook over de mensen die irriterenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:46 schreef claire3500 het volgende:
Wanda vind Jeffery nep en geniepig. Weet Wanda wel wie zij zelf is?
Ze moest eens wetenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze had het ook over de mensen die irriteren
ja pff hahahahaahhaha wanda heeft geen ideequote:Op donderdag 22 september 2022 18:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze had het ook over de mensen die irriteren
Donequote:Op donderdag 22 september 2022 18:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
JAA / De bewoners: Ruben #1
Iedereen roddeltquote:Op donderdag 22 september 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
Berend op 2 met Babet.
Gaat over anderen weet nog even niet wie, wat, waar
Mirthe kijkt wat angstig uit haar ogenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Weer vlooien tijd, dit keer geen puisten uitknijpen maar haartjes zoeken... als ze maar aan elkaar kunnen zitten![]()
[ afbeelding ]
wurgingquote:Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Weer vlooien tijd, dit keer geen puisten uitknijpen maar haartjes zoeken... als ze maar aan elkaar kunnen zitten![]()
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou zo uit een aflevering van csi miami kunnen komen!quote:Op donderdag 22 september 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had haar spiegeltje erbij om te zien oftie het goed deed, Show dusquote:Op donderdag 22 september 2022 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou zo uit een aflevering van csi miami kunnen komen!
hahahahahahha nee nog steeds niet en ik wil nu ook chipsquote:Op donderdag 22 september 2022 19:08 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar de streams...
Hebben ze dáár nou nog niet gegeten??? Tis bij mij al bijna verteerd??
* Ireth graait in zak chips...
Berend zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:12 schreef claire3500 het volgende:
pff ik luister nog liever naar Wanda en Ruben dan naar het eindeloos gepraat van B en B.
ja ik vind het zo een saai gesprek over steeds hetzelfdequote:Op donderdag 22 september 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Berend zegt niet zoveel.
Babet ratelt en ratelt en ratelt en ratelt en ratelt en en ennnnnnnnn
Ik heb de indruk dat Babet meer in de spiegel praat dan met en over Berend.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:15 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja ik vind het zo een saai gesprek over steeds hetzelfde
Nou dankjewel, nu zitten we met Madeleine die gaat jankenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:15 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja ik vind het zo een saai gesprek over steeds hetzelfde
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Gif Doet ut niet.
Was al die borden met een kilo rijst pp
Nu je het zegt! Ik vind haar vragen ook zo typisch van een pysch: hoe voel ej daar bij, wat zou een ander kunnen doen om je dat gevoel niet te geven blablabla. Ja ze is echt een top pysch ( not idd).. lol hahahahquote:Op donderdag 22 september 2022 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Babet meer in de spiegel praat dan met en over Berend.
Ze wacht ook nauwelijks een reactie af.
En als hij die geeft, krijgt hij een halve sec.
top psych wel (not)
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/e599056c2ced3f60ac5511fd53573ad4.gif
HAHAHAH sorry sorry ik wilde juist Wanda en Ruben.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou dankjewel, nu zitten we met Madeleine die gaat janken
mijne ook!quote:Op donderdag 22 september 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan zou mijn trek al vergaan zijn
Het zou kunnen werken als ze werkelijk geinteresseerd was in Berend.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:17 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Ik vind haar vragen ook zo typisch van een pysch: hoe voel ej daar bij, wat zou een ander kunnen doen om je dat gevoel niet te geven blablabla. Ja ze is echt een top pysch ( not idd).. lol hahahah
dat is het maar ze is volgens mij niet echt geinteresseerd, ze voert vaak technieken uitquote:Op donderdag 22 september 2022 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zou kunnen werken als ze werkelijk geinteresseerd was in Berend.
Maar ze vult veel alvast in
Heb je hier en/of daar wat weggehaald?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lukte wel..uiteindelijk
Over chips en bondjes huilen...quote:Op donderdag 22 september 2022 19:18 schreef Charmian het volgende:
madeleine janken bij martinmadeleine for manager
Ja een setje quotesquote:Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb je hier en/of daar wat weggehaald?
Ze kan beter een spiegel voorhoudenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
dat is het maar ze is volgens mij niet echt geinteresseerd, ze voert vaak technieken uit
Oh vreemd, hoe ik die er dan weer in heb weten te fruttenquote:
Dwangmatige nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 22 september 2022 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh vreemd, hoe ik die er dan weer in heb weten te frutten![]()
Wel een geduld zeg at je er mee aan de slag bent gegaan
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dwangmatige nieuwsgierigheid
inderdaad!quote:Op donderdag 22 september 2022 19:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze kan beter een spiegel voorhouden
HAHAHAHAHAH gun de streamers rust!! Jij snapt het!!quote:Op donderdag 22 september 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Babet hebben ze afgezet.
Beter wel.
Gun de streamers rust
bij hun heb ik zoiets van: doe het even met elkaar dan ben je er van af... hahahahquote:Op donderdag 22 september 2022 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het vlooien gaat door.. voor wat hoort wat
[ afbeelding ]
Overleg er na.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:24 schreef D. het volgende:
Nog ontwikkelingen sinds het blikschieten?
Oja, daar heb ik ook nog een beetje van meegekregenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Overleg er na.
Was wel leuk om te zien.
check video van @:Hendrik83
Blikschieten bij dezelfde videopost van @Hendrik83quote:Op donderdag 22 september 2022 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
Blikschieten?
Ik zie het al, nu ik heel de dag heb gewerkt is er zeker van alles aan de hand geweest
Je hebt moord en doodslag gemist met een glazen ovenschaal!!quote:Op donderdag 22 september 2022 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
Blikschieten?
Ik zie het al, nu ik heel de dag heb gewerkt is er zeker van alles aan de hand geweest
Ik ga loeren en nu de stream aanzettenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Blikschieten bij dezelfde videopost van @:Hendrik83
Hou opppppquote:Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt moord en doodslag gemist met een glazen ovenschaal!!
Owja ook nog.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt moord en doodslag gemist met een glazen ovenschaal!!
Ze hebben een paar honderd punten geschoten en mogen nu cadeautjes krijgen, ze kozen een gitaar, spellen en een barbecue set geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2022 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
Blikschieten?
Leila heeft bijna mexx doodgegooid met een glazen ovenschaal!quote:
En beautygefrutquote:Op donderdag 22 september 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben een paar honderd punten geschoten en mogen nu cadeautjes krijgen, ze kozen een gitaar, spellen en een barbecue set geloof ik
En Jeffrey bijna blindquote:Op donderdag 22 september 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leila heeft bijna mexx doodgegooid met een glazen ovenschaal!
Ja ze hebben prijzen gewonnen, geen geld. BBQ pakket, beautyday en wat spellen. Zaterdag gaan ze bbq doen en Leila over streek, ze had bijna een moord gepleegd maar dit was voor aandacht omdat ze zich niet gezien voelt. Wanda had diep gesprek met Ruben want Djedie word waarschijnlijk genomineerd zodat hij dan ook gaat, Ruben is wat manisch want nu voelt zich weer wat beter waardoor hij denkt dat ie dan niet zal gaan maar dat was 24 uur geleden weer anders.. Kleine mini update hahahahquote:Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga loeren en nu de stream aanzetten
Je kan zo aan de slag.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ze hebben prijzen gewonnen, geen geld. BBQ pakket, beautyday en wat spellen. Zaterdag gaan ze bbq doen en Leila over streek, ze had bijna een moord gepleegd maar dit was voor aandacht omdat ze zich niet gezien voelt. Wanda had diep gesprek met Ruben want Djedie word waarschijnlijk genomineerd zodat hij dan ook gaat, Ruben is wat manisch want nu voelt zich weer wat beter waardoor hij denkt dat ie dan niet zal gaan maar dat was 24 uur geleden weer anders.. Kleine mini update hahahah
Omg! Waarom heb ik dit gemist.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leila heeft bijna mexx doodgegooid met een glazen ovenschaal!
hahahahahah wist niet eens dat het er was. Zo nu en dan vind ik wel leuk om te doen, ik zal eens kijken!quote:Op donderdag 22 september 2022 19:31 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag.![]()
JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omg! Waarom heb ik dit gemist.
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
Blikschieten?
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:32 schreef Charmian het volgende:
Moraima gooit een halve bord rijst weg
En dan zo kijken alsof hij denkt: wat doe ik hier.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:34 schreef Ebinas het volgende:
Fijn wel zo'n JW aan tafel tegen over je.
Zit pakumbeet al zo'n 10 min. zijn kiezen leeg te eten met een stokje
Oja dat zeker ook ja nou je het schrijftquote:Op donderdag 22 september 2022 19:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
En dan zo kijken alsof hij denkt: wat doe ik hier.
quote:
Het enige wat ik heb.. ik wisselde iets te laatquote:Op donderdag 22 september 2022 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Waar is het ovenschaal-filmpje
Ja die is er dan net weer nietquote:Op donderdag 22 september 2022 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
potverdikkiequote:Op donderdag 22 september 2022 19:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die is er dan net weer niet![]()
Het enige wat voorbij kwam was een gifje van net er na
-edit- daar is ie al van 5th![]()
Die moet afvallenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:32 schreef Charmian het volgende:
Het ligt ook iets genuanceerderquote:
Ja die wou 40 kilo afvallenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:32 schreef Charmian het volgende:
Misschien heeft dgkdinges of spapaars het wel straks...quote:Op donderdag 22 september 2022 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
_Tegengasquote:Op donderdag 22 september 2022 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft dgkdinges of spapaars het wel straks...
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:42 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoe laat was het en welke stream?
Stream geen idee...quote:Op donderdag 22 september 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Leila gaat gooien! Fittie [ afbeelding ]
Hier begint hetquote:Op donderdag 22 september 2022 19:42 schreef Hendrik83 het volgende:
En Oopquote:Op donderdag 22 september 2022 19:46 schreef Ireth het volgende:
Peter Lusse en Mary-Lou van Steenis..
Vanmorgen 12:38h stream weet ik nietquote:Op donderdag 22 september 2022 19:42 schreef Hendrik83 het volgende:
Ah jammer. Ik hoopte echt op een frisbeequote:Op donderdag 22 september 2022 19:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ligt ook iets genuanceerder![]()
Ze was boos en had een ovenschaal in haar handen en die smeet ze min of meer in de wasbak.
Maar het hele punt werd natuurlijk weer een gedoetje daar
Maar het was wel een behoorlijke, zou het ook nog wel eens goed willen zienquote:Op donderdag 22 september 2022 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik hoopte echt op een frisbee
Schat ik heb net 10 uur gewerkt ik heb heel de dag gemistquote:Op donderdag 22 september 2022 19:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kringgesprek heb je ook gemis? Berend boos...
Arm paardquote:
Kan op Twitter ook niks vinden. Kak.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het was wel een behoorlijke, zou het ook nog wel eens goed willen zien
Even geduld, ik geloof dat Hendrik het aan het fixen is.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan op Twitter ook niks vinden. Kak.
Hij is een geld. Heldrikquote:Op donderdag 22 september 2022 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Even geduld, ik geloof dat Hendrik het aan het fixen is.
Ben je fittie met leila weer vergeten.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft moraima iets gerookt of gedronken of zo? Ik heb haar nog nooit zo druk gezien
Zij is druk!quote:Op donderdag 22 september 2022 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft moraima iets gerookt of gedronken of zo? Ik heb haar nog nooit zo druk gezien
Drie denk ikquote:
Ja oké, toen wel. Maar verder zie ik haar amper.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je fittie met leila weer vergeten.Ik vind haar best geinig. Die bewegingen ook.
Welke lippenquote:
jij snapt het nietquote:
Maar vanavond….quote:
Praten en pijpen gaat ook niet samenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Als je mond vol is mag je niet praten zegt moraima, dat zei haar moeder altijd en daarna maakte ze weer grappige bewegingen, ik kan dat niet uittikken hoor wat ze deed.
Klopt en met je mond daarna vol dus ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Praten en pijpen gaat ook niet samen
Die man heeft echt een emotieloos gezicht.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
The Ghost of Christmas past...![]()
[ afbeelding ]
Op een ovenschaal van 1 tot 10, hoe goed zou ze kunnen pijpen denk je?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stikt ze de dievenmoord van het hoesten
Lijkt meer op kennelkuch...quote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
Moraima is aan het stikken in dr imaginaire penis
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en met je mond daarna vol dus ook niet.Moet je ook gelijk slikken he.
![]()
Hij valt vreselijk af , en heeft dat niet onder controle.. over een week loopt daar een zak rammelende bottenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die man heeft echt een emotieloos gezicht.
Groetjes vanuit KELquote:Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Zou bijna denken dat ik het verkeerde deurtje op Fok! heb genomen
Wij geven alleen commentaar op wat we op de stream horen en zien.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Zou bijna denken dat ik het verkeerde deurtje op Fok! heb genomen
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op een ovenschaal van 1 tot 10, hoe goed zou ze kunnen pijpen denk je?
Ik probeer er ook een logica in te ontdekken, het ziet er niet heel hygienisch uitquote:Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
Moraima aan de afwas nu, die borden doet ze erg snel, ik hoop dat het voorwassen is.
Ze zuigt de lakens in je reetquote:Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op een ovenschaal van 1 tot 10, hoe goed zou ze kunnen pijpen denk je?
En denken te zienquote:Op donderdag 22 september 2022 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij geven alleen commentaar op wat we op de stream horen en zien.
Toppertjequote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Hendrik83 het volgende:
Leila en de ovenschaal
stream 1
stream 2
Zo supersnel ook nog.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Hendrik83 het volgende:
Leila en de ovenschaal
stream 1
stream 2
Nou, dan hoop ik maar dat als ze straks die gitaar hebben, ze met dat gehoest niet het plectrum opzuigt in haar eigen klankkast.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zuigt de lakens in je reet
Ze verzet ze nu, oh ja, bern wast ze nog ff af gelukkig, was dus ff afspoelen alleen. Gelukkig maar, kreeg weer een halve rolberoerte, eigenlijk moet ik keukenstreams ontwijken.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer er ook een logica in te ontdekken, het ziet er niet heel hygienisch uit
Heldrikquote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Hendrik83 het volgende:
Leila en de ovenschaal
stream 1
stream 2
Ik ga het nog een keer kijken.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Hendrik83 het volgende:
Leila en de ovenschaal
stream 1
stream 2
?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar dat als ze straks die gitaar hebben, ze met dat gehoest niet het plectrum opzuigt in haar eigen klankkast.
maar hij is lang slank en..... wat was het derde ook al weerquote:Op donderdag 22 september 2022 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die man heeft echt een emotieloos gezicht.
Dit stelt me gerustquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze verzet ze nu, oh ja, bern wast ze nog ff af gelukkig, was dus ff afspoelen alleen. Gelukkig maar, kreeg weer een halve rolberoerte, eigenlijk moet ik keukenstreams ontwijken.
Lang, dun en niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 september 2022 20:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar hij is lang slank en..... wat was het derde ook al weer
aah super!! Maar ze gooit er niet mee dus Mexx overdrijft of niet?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef Hendrik83 het volgende:
Leila en de ovenschaal
stream 1
stream 2
Jeffrey had wel blind kunnen zijnquote:Op donderdag 22 september 2022 20:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
aah super!! Maar ze gooit er niet mee dus Mexx overdrijft of niet?
Stream 2 pleurt ze hem in de gootsteen van een afstandje, je ziet het net niet maar hoort het en ziet hem dan liggenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik ga dit niet uitleggenquote:
En doofquote:Op donderdag 22 september 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey had wel blind kunnen zijn
Flink overdreven dus van Mexx en Jeffrey..quote:Op donderdag 22 september 2022 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stream 2 pleurt ze hem in de gootsteen van een afstandje, je ziet het net niet maar hoort het en ziet hem dan liggen
quote:
Ja dat wel. Zo'n schaal kan dat wel hebben.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Flink overdreven dus van Mexx en Jeffrey..
Nou ik vind wel dat je niet moet gooien met een ovenschaalquote:Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Flink overdreven dus van Mexx en Jeffrey..
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef Charmian het volgende:
ima is zijn stripteaseshow aan het oefenen
me 2quote:Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat je niet moet gooien met een ovenschaal
ze heeft een hekel aan zichzelf?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Madeleine kan niet tegen schijnheilige liegende mensen
Wie wel?
Ze doet het zelfquote:Op donderdag 22 september 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Madeleine kan niet tegen schijnheilige liegende mensen
Wie wel?
Ze heeft zo’n verjaardagswoede die kleine kinderen ook hebben als ze hun kinderfeestje hebben.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
me 2
en die woede uitbarsting omdat ze haar zin niet kreeg vind ik ook niet nodig
ze is geen 4
Ze overdrijft zeer zeker.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jawel, is leuk voor ons.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
me 2
en die woede uitbarsting omdat ze haar zin niet kreeg vind ik ook niet nodig
ze is geen 4
Ne, ben ik met je eens. Maar zoals het verteld werd leek het alsof ze echt gegooid had, dit was m.i. een beetje schuiven met die schaal. Maar idd niet nodig deze actie.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat je niet moet gooien met een ovenschaal
loop ik weer achterquote:Op donderdag 22 september 2022 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
Madelaine hoopt dat de rotte appels er snel uitgaan daar en een SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |