Voor zijn 63 jaar vind ik hem er overigens wel nog goed uit zien!quote:Op donderdag 22 september 2022 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zal denken, die jonge gasten lopen ook zonder shirt rond, waarom ik dan niet.
Verder geef ik geen commentaar erop.
Dat wel maar toch zie ik het liever niet.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zijn 63 jaar vind ik hem er overigens wel nog goed uit zien!
Das een ander verhaal inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2022 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar toch zie ik het liever niet.
quote:Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een ander verhaal inderdaadmaar ik ken menig man van die leeftijd die in soort van staat van ontbinding zijn...
Echt, daar komt nu een partij rottigheid uit.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef mangalie het volgende:
Fijne manager lijkt het me...Madeleine.
quote:Op donderdag 22 september 2022 15:31 schreef Ireth het volgende:
Madeleine vind dat Leila een rot gezicht heeft
dat heeft zij wel selfsquote:Op donderdag 22 september 2022 15:31 schreef Ireth het volgende:
Madeleine vind dat Leila een rot gezicht heeft
Ik was te laat, maar ik heb zo'n vermoedenquote:
Gevoetbaldquote:Op donderdag 22 september 2022 15:43 schreef Charmian het volgende:
waarom zit bern met ontbloot bovenlijf?
Jan willem ook, zal wel warm zijn daar.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:43 schreef Charmian het volgende:
waarom zit bern met ontbloot bovenlijf?
Echt he, heel de dag al drama over verdwenen spullen.quote:
waarom moet dat nou, iemand zo noemen?quote:Op donderdag 22 september 2022 15:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het meer een soort kakkerlak...niet uit te roeien...
Tuut tuut tuut.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom moet dat nou, iemand zo noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |