ok, expres dus.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo?
Die Uni in Oxford wordt beschuldigd als een spionage Uni... Check! (of het waar is staat er buiten.)
Kaag heeft op die Uni gestudeerd... Check!
Kaag is nu een Spion... Dat weten we niet!(Het kan, maar het kan ook niet zo zijn... 50/50)
Dat wil niet zeggen dat Kaag een spion is.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:56 schreef Bocaj het volgende:
[..](Het staat op internet en wikipedia!)
Ik weet, mijn lieve Hopper, dat het dan nog niet meteen waar is natuurlijk maar wie weet gaan journalisten graven...
Mogen we dit ook scharen onder de term complottheorie? Of is het dan ' anders'....quote:Op donderdag 22 september 2022 08:42 schreef Jojoke het volgende:
Baudet is de buikspreekpop van het Kremlin. Als over tig jaar ergens een archief opengaat en het blijkt dat hij werkte voor de Russen dan zou mij dat niets verbazen.
En ondertussen kan Baudet zijn handjes wassen in onschuld want hij heeft niet gezegd dat Kaag een spion isquote:Op donderdag 22 september 2022 09:18 schreef ETA het volgende:
[..]
ok, expres dus.
Niemand trekt die feiten in twijfel. Zijn doel was niet feiten brengen, zijn doel was insinueren dat Kaag spion was of een andere soort duister verleden had. Daar is geen bewijs van. Maar dat de boodschap is overgekomen, toon jij en de OP aan. Daar gaat de discussie over.
Baudet doet niet eens de moeite om het te verbergen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mogen we dit ook scharen onder de term complottheorie? Of is het dan ' anders'....
Klopt, zoals Wilders ook al aangaf, maar de voorzitter is nogal incompetent.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:28 schreef tesssssssss het volgende:
Ze hadden het gewoon via de voorzitter moeten doen.
Verbazingwekkend!quote:Op donderdag 22 september 2022 01:34 schreef JohnBMiller het volgende:
Het kabinetsvak Kaag was binnen een minuut helemaal leeg
Aha, het is dus 'anders'quote:Op donderdag 22 september 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Baudet doet niet eens de moeite om het te verbergen.
Dat zeg ik toch ook! Je mot wel goed lezen...quote:Op donderdag 22 september 2022 09:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat Kaag een spion is.
Het boeit ze geen reet. Niks.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Lul van een Bidet is de de grootste bondgenoot van dit kabinet. Door zijn clownsvoorstelling gaat het niet meer over de enorme armoedeval waarin Nederland dreigt te komen. En dit gedrag van Rutte en Kaag verdwijnt als achtergrondruis.
[ twitter ]
Kijk deze eens: Zembla - Kremlin in de Kamerquote:Op donderdag 22 september 2022 09:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Aha, het is dus 'anders'Wat mij betreft niets minder dan de complottheorie dat het WEF ons kabinet richting geeft en zij dus WEF marionetten zijn.
Als Baudet een Poetin marionet is dan zijn de leden van het kabinet WEF marionetten.
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook! Je mot wel goed lezen...
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef Bocaj het volgende:
Kaag is er gloeiend bij!![]()
Een oude oma als spion...
Tja, en maar weer doorrrrrrrrrrr want er zijn belangrijkere zaken te tekkelen!
Jij snapt de kracht van de SMILIES niet!quote:
Net als al die lidmaatschappen van het WEF van de diverse kabinetsleden. Duidelijker kan je het inderdaad niet hebben.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk deze eens: Zembla - Kremlin in de Kamer
En inmiddels kan er nog bij dat Laughland directeur is bij FvD. Duidelijker kan je het niet hebben. q
Ze moeten net als hier gewoon de trollen eruit trappen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Baudet is een mongool maar de rest van de mensen moet eens een lesje 'don't feed the trol' krijgen.
Kaag had serieus in een bond outfit moeten komen de volgende keer ofzo.
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Net als al die lidmaatschappen van het WEF van de diverse kabinetsleden. Duidelijker kan je het inderdaad niet hebben.
Dus als Baudet beschudigd mag worden van bias, dan mag Baudet dat ook bij kabinetsleden.
Niet zo hypocriet doen he.
Neehoor. Jij bent af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |